Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
sias
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Asia

widziany: 17.12.2022 11:05

  • pliki muzyczne
    210
  • pliki wideo
    90
  • obrazy
    9400
  • dokumenty
    2523

12688 plików
20,05 GB

Ukryj opis
Ostatnio pobierane pliki Ostatnio pobierane pliki
Deszcze niespokojne.MPG play
Deszcze niespokojne potargały sad, Deszcze niespokojne- ...
idzie zuch.MPG play
Przygotował zuch dwie nogi, Do dalekie ciężkiej drogi. ...
Kaczuszka.MPG play
Śpiewając, pokazujemy poszczególne części ciała kaczuszk ...
Ksiezyc raz odwiedzi staw.MPG play
TEKST: Księżyc raz odwiedził staw, Bo miał bardzo dużo ...
Mala micidanka.MPG play
TEKST: Taka mała Micitanga mi się spodobała, Takie du ...
my idziemy na lwy bizony, dinozaury.MPG play
TEKST: My idziemy na bizony, My się bizonów nie boimy ...
Pizza Hut.MPG play
A pizza hut x2 Kentaki cziken a pizza hut A pizza hut ...
Zorro.MPG play
TEKST: Zorro, Zorro, Zorro, Emocji będzie sporo, sporo ...
Leon.avi play
Mam mały pistolet i używam go Celnie nim strzelam, bar ...
kulki cebulki czternastego roczku wybuchła wojenka.avi play
TEKST: Czternastego roczku wybuchła wojenka... Ref: ...
« poprzednia stronanastępna strona »
  • 11 KB
  • 18 paź 13 13:58

1 komentarz

  • 11 KB
  • 18 paź 13 13:58
  • 11 KB
  • 18 paź 13 13:58
  • 10 KB
  • 18 paź 13 13:58
  • 10 KB
  • 18 paź 13 13:58
  • 9 KB
  • 18 paź 13 13:58
  • 11 KB
  • 18 paź 13 13:58
  • 9 KB
  • 18 paź 13 13:58
  • 20 KB
  • 14 maj 13 16:58
Przygotowujemy 6 pudełek zapałek o różnym ciężarze. Należy ułożyć je w kolejności wagi wzrastającej ( lub malejącej). Albo wybrać dwa pudełka równoważące ciężar jednego trzymanego w drugiej ręce. Pudełka muszą być oznaczone kolorem lub numerami, z zastępowy musi znać ich dokładne ciężary.

z chomika zuch_harcerz

  • 21 KB
  • 5 kwi 13 11:13
Prowadzący ustawia 2 zespoły w 2 rzędach (na przemian chłopiec i dziewczynka), następnie pierwszej osobie w rzędzie maluje szminką koniec nosa. Uczestnicy zabawy, dotykając się nawzajem nosami, przekazują jak najdalej ślad szminki. Wygrywa drużyna, w której większa liczba graczy będzie mieć na czubku nosa kolorowy ślad.

z chomika zuch_harcerz

  • 21 KB
  • 6 mar 13 17:37
Pierwszy zawodnik kładzie przed sobą sześć krótkich pałeczek. Układa je tak jak szczeble drabiny, przy czym odległość pomiędzy szczeblami zależy od niego. Następnie przebiega pomiędzy patykami, a przed ostatnim przeskakuje. Wszyscy uczestnicy powtarzają jego ruchy i próbują skoczyć dalej niż on. Jeśli komuś się to uda, pierwsza osoba ma możliwość jeszcze jednego skoku. Uczestnicy nie mogą przestawiać patyków. Teraz patyki dostaje osoba, której skok poszedł najgorzej. Może ułożyć je od nowa, w odległości jej odpowiadającej.

Potrzebujesz:

6 pałeczek dla każdej grupy – mogą to być drewniane patyki, zrolowane gazety czy cokolwiek innego.

z chomika zuch_harcerz

  • 25 KB
  • 6 mar 13 17:37
Związani
Rekwizyty:
- lina do związania zastępu (wiąże się w pasie, za kostki lub też za ręce)
Należy jak najszybciej przebyć tor przeszkód. Czas przestaje się liczyć, gdy ostatnia osoba zastępu przekroczy linie mety.

z chomika zuch_harcerz

  • 25 KB
  • 6 mar 13 17:37
dwie drużyny ustawione w szeregach na przeciwko siebie
w odległości 10-15 metrów. Na środku między nimi ustawiony kręgiel. W każdym zespole zawodnicy kolejno odliczają (od prawoskrzydłowego) i zapamiętują swój numer. 2 metry przed każdym zespołem znajduje się linia. Prowadzący w dowolnej kolejności wywołuje numery. Wywołani biegną w linii prostej do linii znajdującej się przed przeciwnym zespołem dotykają ja jak najszybciej kierują się do środka , aby zrzucić kręgiel. Za poprawne wykonanie zadania zawodnik otrzymuje punkt.

z chomika zuch_harcerz

  • 25 KB
  • 6 mar 13 17:37
Wbijamy patyk i stajemy od niego około 10 metrów. 5 razy rzucamy lassem, starając się zarzucić pętlę na palik. Każde zarzucenia to 1 punkt.

z chomika zuch_harcerz

  • 20 KB
  • 6 mar 13 17:37
Członkowie zastępu stoją w rzędzie jeden za drugim. Każdy kładzie lewą rękę na lewym ramieniu osoby stojącej przed nim, podnosi prawą nogę zgiętą w kolanie (do tyłu), chwyta prawą ręką kostkę prawej stopy człowieka stojącego przed nim. Na słowo "start" zastęp skacze zgodnie do przodu. Kiedy to opanujecie, spróbujcie skakać do tyłu.

z chomika zuch_harcerz

  • 25 KB
  • 6 mar 13 17:37
Całemu zastępowi zawiązujemy oczy, tylko jedna osoba patrzy i dyryguje zastępem (stoi ona w określonym miejscu). Zastęp wykonuje w jak najszybszym czasie określone zadania. Po wykonaniu zadań musi udać się na metę.
Przykładowe zadania:
- przełożyć 2 belki z ziemi na kozioł
- napełnić beczkę wodą
- przenieść koszyk i postawić na stole
- poukładać metrowe kije w np. w "studnię"

z chomika zuch_harcerz

  • 21 KB
  • 6 mar 13 17:37
Przygotuj kilka-kilkanaście śladów zapachowych (np.: * mocno pachnące kwiaty, * filiżanka prawdziwej kawy, * jakieś lekarstwo, * chusteczka skropiona perfumami, * utarty chrzan, * cebula, * trochę denaturatu itp.) stawiając je co 2-3 kroki (np. w dużej sali lub wzdłuż korytarza).
Harcerze idąc z zawiązanymi oczami wzdłuż tej zapachowej ścieżki próbują rozpoznać każdy z zapachów.


Ćwiczenie jak wyżej, z tym, że dopiero po przejściu całej "ścieżki" należy z pamięci spisać wszystkie produkty.

z chomika zuch_harcerz

  • 23 KB
  • 6 mar 13 17:37
Slalom – puszki należy ustawić w linii proste, w odległości ok. 2 m od siebie. Należy również zaznaczyć linię startu. Po sygnale zawodnicy zaczynają slalom, który muszą skończyć na linii startu, zawracając uprzednio naokoło ostatniej puszki. Jeżeli jakaś puszka zostanie wywrócona, lub zawodnik dotknie ziemi rozpoczyna slalom od nowa (lub też zostają jego drużynie dopisane 3 karne sekundy). Najszybsza drużyna (lub ta o najlepszym czasie) wygrywa.
• Rzuty kulkami – każdy z zawodników dostaje po 4 kulki. Puszki ustawione są od siebie w większej odległości – ok. 3m. Zawodnicy przejeżdżając wzdłuż puszek maja za zadnie strącić jak największą ich ilość. Za dotknięcie ziemi lub puszki odejmuje się jeden punkt, za jej strącenie kulką jeden punkt zostaje przyznany. Ta zabawa nie powinna odbywać się na czas.
• Wyścig żółwi – za pomocą kredy należy narysować na ziemi ścieżkę o szerokości ok. 10cm. i długości 180cm. zaznaczyć należy również końce tej trasy. Następnie dzielimy jeden zespół na pół. Członkowie podzielonego w ten sposób zespołu stają po przeciwnych stronach ścieżki. Zabawa polega na jak NAJWOLNIEJSZYM przejechaniu do kolegi po przeciwległej stronie. Czas mierzony jest od wyruszenia, aż do momentu, w którym opona dotknie linii końcowej. W trakcie przekazywania roweru czas jest zatrzymywany. Za dotknięcie ziemi, lub choćby wjechanie na lub poza linię boczną, odejmuje się każdorazowo 2 sekundy.

z chomika zuch_harcerz

  • 26 KB
  • 6 mar 13 17:37
W odległości 10-15 m od tej linii ułożone są dwa rzędy kółek z szarf (po 5 w każdym rzędzie). Kółka oddalone są od siebie około 2-2,5 m. Na gwizdek pierwsi ze swoich rzędów wykonują rozbieg i starają się przeskakiwać z nogi na nogę z jednego kółka do następnego. Gracz, który prawidłowo wykonał wszystkie skoki nie naruszając szarf, zdobywa dla swojego zespołu punkt. Wygrywa zespół, który po zakończeniu gry zdobędzie większą liczbę punktów.

z chomika zuch_harcerz

  • 20 KB
  • 6 mar 13 17:37
Każdy z uczestników musi sobie przygarnąć żuczka (tzw. gnojojadki). Z patyków robimy dwa równoległe tory wyścigowe długości około 30 cm. Ustawiamy żuczki na starcie i rozpoczyna się wyścig. Od momentu rozpoczęcia wyścigu nie wolno żuczków niczym dotykać. Jedynie wolno na nie tylko dmuchać (oraz oczywiście głosem zachęcać do szybszych ruchów).

z chomika zuch_harcerz

  • 20 KB
  • 6 mar 13 17:37
Wszyscy członkowie zastępu stoją w rzędzie i mają związane jedną liną prawe nogi. Można podzielić zastęp na np. trójki które będą współzawodniczyły ze sobą. Zadanie polega na wyścigu wszystkich grup. Np. jest to wyścig długodystansowy – np. nad rzekę, do dużego drzewa, itp..

z chomika zuch_harcerz

  • 25 KB
  • 6 mar 13 17:37
Zawodnik wchodzi do worka i skokami pokonuje jak najszybciej długość trasy (np. 15 metrów).

z chomika zuch_harcerz

  • 20 KB
  • 6 mar 13 17:37
Wyścigi grupowe polegające na przemieszczaniu się całej grupy w zamkniętym pasku (mocnej!) folii. Gra uczy umiejętności współpracy z grupą.

z chomika zuch_harcerz

  • 24 KB
  • 6 mar 13 17:37
Jedna osoba siada na sankach, a druga (lub też dwie) ciągnie je. Należy jak najszybciej przebyć określoną odległość (np. 50 metrów).
Dla uatrakcyjnienia konkurencji można zrobić trasę w różnym terenie: pod górkę, z górki, slalom między drzewkami, przeciskanie się przez gęstwinę, itd.

z chomika zuch_harcerz

  • 21 KB
  • 6 mar 13 17:37
Harcerze ustawiają się w rzędach. Na "start" pierwsza osoba skacze "żabką" do mety i z powrotem. Kolejny harcerz z grupy, zastępu rozpoczyna swój bieg w ten sam sposób, dopiero gdy jego poprzednik dobiegnie do mety i wróci. Wygrywa grupa, za­stęp, który pierwszy wykona zadanie.
Wyścig żabki - tyłem
Harcerze ustawiają się w rzędach. Na "start" pierwsza osoba skacze "żabką" tyłem do mety i z powrotem. Kolejny harcerz z grupy, zastępu rozpoczyna swój bieg w ten sam sposób, dopiero gdy jego poprzednik dobiegnie do mety i wróci. Wy­grywa grupa, zastęp, który pierwszy wykona zadanie.

z chomika zuch_harcerz

  • 21 KB
  • 6 mar 13 17:37
Harcerze ustawiają się w rzędach. Na "start" pierwsza osoba skacze ze skakanką
do mety i z powrotem. Kolejny harcerz z grupy, zastępu rozpoczyna swój bieg w ten sam sposób, dopiero gdy jego poprzednik dobiegnie do mety i wróci. Wygrywa grupa, zastęp, który pierwszy wykona zadanie.

z chomika zuch_harcerz

  • 25 KB
  • 6 mar 13 17:37
Ustawiamy tor przeszkód (na coś trzeba wejść, coś ominąć, pod czymś przejść - inwencja twórcza dowolna). Trzymając w ręce rakietkę, a na niej piłeczkę, należy jak najszybciej pokonać tor przeszkód. Piłeczka nie może spaść. Gdy spadnie należy zacząć od początku

z chomika zuch_harcerz

« poprzednia stronanastępna strona »
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    175
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

175 plików
4,03 MB




wijedos859

wijedos859 napisano 2.05.2022 06:39

zgłoś do usunięcia
Super chomik

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności