Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
sias
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Asia

widziany: 17.12.2022 11:05

  • pliki muzyczne
    210
  • pliki wideo
    90
  • obrazy
    9400
  • dokumenty
    2523

12688 plików
20,05 GB

Ukryj opis Rozwiń
« poprzednia stronanastępna strona »
  • 24 KB
  • 6 mar 13 17:37
Stojąc nad butelką staramy się pojedynczo wrzucić do środka jak najwięcej fasolek. Ręce trzyma się tak aby dłonie były na wysokości mostka. Nie wolno się pochylać.

z chomika zuch_harcerz

  • 20 KB
  • 6 mar 13 17:37
2 rzędy , dziewczęta poprzedzielane chłopcami. Osobie pierwszej malujemy szminką koniec nosa. Poprzez pocieranie nosów trzeba jak najdalej pociągnąć ślad szminki w rzędzie.

z chomika zuch_harcerz

  • 21 KB
  • 6 mar 13 17:37
Do balonów przed nadmuchaniem wlewamy po dwie łyżki wody.
Nadmuchane balony wiążemy razem.
Na wysokości 1,3-1,5 m zawieszamy linkę, wyznaczamy po jej stronach dwa różne boiska.
Drużynę dzielimy na dwa zespoły lub prowadzimy turniej zastępów.
Zadaniem zastępów jest przerzucenie baloników na stronę przeciwnika.
Balon może być odbity na danym polu 3 razy.
Balon można tylko odbijać.

z chomika zuch_harcerz

  • 22 KB
  • 6 mar 13 17:37
Dwie drużyny. Z każdej drużyny wyznaczamy "matkę". Wyznaczamy teren podzielony na dwie połowy (może być jakieś małe boisko). Jedna drużyna wchodzi na jedną połowę boiska, a jej matka zajmuje miejsce po przeciwnej stronie poza boiskiem. Druga drużyna robi to samo. Gra polega na tym, by wyeliminować całą przeciwną drużynę. Zadaniem matki jest zbicie osoby z przeciwnej drużyny lub podanie piłki swoim zawodnikom, którzy również mogą zbijać zawodników drużyny przeciwnej. Osoba zbita to taka, która dostała piłką ale tylko bezpośredni od zawodnika drużyny przeciwnej. Jeżeli dostała piłką od swojej matki lub piłka odbiła się od ziemi zbicie nie liczy się. Zawodnicy mogą łapać piłki rzucane przez przeciwników. Jeżeli złapią i piłka nie wypadnie to osoba, która złapała piłkę nie jest zbita. Można ustalić że każdy zawodnik ma np.: po 2 życia. Matka ma naogół więcej np.: 3. Po stracie wszystkich zawodników do środka wchodzi matka. Osoba zbita ma szanse na ocalenia życia. Osoba, która została zbita wykonuje rzut i jeżeli zbije kogoś to zachowuje życie, o ta osoba zbita próbuje się ratować. Jeżeli zbity się nie wyratuje to po stracie wszystkich żyć schodzi z boiska i może pomóc matce. Zawodnicy nie mogą wychodzić z wyznaczonego terenu, a matka nie może do niego wchodzić. Matka może poruszać się tylko po jednej krawędzi boiska. Jeżeli piłka zatrzyma się na boisku należy do tej drużyny, na której połowie się zatrzymała. Jeżeli zatrzyma się poza boiskiem to należy do tej matki, po której stronie się zatrzymała

z chomika zuch_harcerz

  • 20 KB
  • 6 mar 13 17:37
ustawić zespoły w rząd na linii startowej.
Na sygnał pierwszy zawodnik podbiega do kija, nacina go i powraca. Kolejny harcerz powtarza tą czynność.
Wygrywa zespół, który szybciej zrobi ustaloną liczbę nacięć na kiju.

z chomika zuch_harcerz

  • 28 KB
  • 6 mar 13 17:37
Rekwizyty:
- długopis
- butelka
- metrowy sznurek
- stoper
Butelkę kładziemy na ziemi. Długopis przywiązujemy sznurkiem do paska od spodni (lub szlufki) na plecach - tak, aby długopis wisiał 10 cm nad butelką. Na hasło "Start" kucając należy jak najszybciej umieścić długopis w butelce.
Długopis i butelka 1
Rekwizyty:
- długopis
- butelka
- metrowy sznurek
- zegarek
Butelkę kładziemy na ziemi. Długopis przywiązujemy sznurkiem do dłoni (ręka wyprostowana), tak aby wisiał na wysokości kolan. Należy jak najszybciej i jak najwięcej razy włożyć długopis do butelki (w ciągu 1 minuty). Po każdym opuszczeniu ręki należy podnieś długopis na wysokość kolan i dopiero wtedy opuścić znowu.

z chomika zuch_harcerz

  • 25 KB
  • 6 mar 13 17:37
Należy jak najszybciej pokonać 10-cio metrową odległość. Pary stoją jedna za drugą trzymając każda po jednym drągu (na wysokości bioder). Tworzą z drągów most, po którym będzie szła siódma osoba. Gdy przejdzie po drągu to para, która go trzyma idzie na koniec i tworzy dalszy kawałek mostu. Potem następna para tworzy kawałek mostu, itd. Siódma osoba idąc po drągach może rękami trzymać się głów "mostu". Jeżeli siódma osoba spadnie to należy zacząć od początku.

z chomika zuch_harcerz

  • 22 KB
  • 6 mar 13 17:37
ZADANIE: narysujcie na ziemi 5-ć kół wpisanych jedno w drugie, średnica największego koła powinna wynosić 1,5m.
· W odległości5-ciu kroków od tarczy narysujcie linię z której zuchy będą rzucać na tarczę płaskie kamyki lub woreczki.
· Każdemu zawodnikowi wolno wykonać 5-ć rzutów.
· Za trafienie do najmniejszego koła zawodnik otrzymuje 5 punktów i z trafienie do pozostałych odpowiednio mniej.
· Zwycięża zawodnik, który uzyskał najwięcej punktów na 25 możliwych.

z chomika zuch_harcerz

  • 20 KB
  • 6 mar 13 17:37
Podobnie jak UBRANIA , ale trzeba jeszcze jedną osobę w to ubrać.

z chomika zuch_harcerz

  • 25 KB
  • 6 mar 13 17:37
Rekwizyty:
- kule drewniane (woreczki, kamyki, szyszki) pomalowane na dwa kolory (np. żółty i niebieski) - po 10 sztuk
- jedna kula czerwona
Gracze dzielą się na dwa zespoły - jedni otrzymują kule żółte, drudzy niebieskie. Następnie należy narysować linię rzutów. Wzdłuż linii ustawiają się grający. Zawodnik z drużyny, która wylosowała rozpoczęcie gry, wyrzuca jak najdalej czerwoną kulę. Następny z tej drużyny wykonuje po nim rzut swoją kulą (powiedzmy, że grę rozpoczęli "żółci"). Z kolei rzuca zawodnik "niebieski". Jeśli jego kula upadnie między kulą przeciwnika a czerwoną - rzuca następny zawodnik "niebieskich", jeśli zaś bliżej - rzuca drużyna przeciwna. Zmiana rzucających drużyn następuje więc po rzucie bliższym linii rzutów od poprzedniego (poprzedniego dalszym od czerwonej kuli). Wygrywa drużyna, która pierwsza wyrzuciła swoje kule.

z chomika zuch_harcerz

  • 20 KB
  • 6 mar 13 17:37
Dwie drużyny po obu stronach siatki lub lini. Kulki z gazety przerzucają na boisko przeciwnika w określonym czasie.

z chomika zuch_harcerz

  • 25 KB
  • 6 mar 13 17:37
Należy przebyć w jak najszybszym czasie wyznaczoną trasę. Na trasie powinny być w miarę łatwe przeszkody, np. przejście pod żerdzią, slalom, przełożenie żerdzi przez pętlę (a najlepiej przez 3 w odległości metra od siebie), przejście po kładce. Koniec czasu jest liczony w momencie przekroczenia mety przez całą żerdź.

z chomika zuch_harcerz

  • 21 KB
  • 6 mar 13 17:37
ZADANIE: z linii startu wyruszają zuchy trzymając łyżkę z piłeczką między zębami i starają się jak najszybciej dobiec do mety nie gubiąc piłki, gdy piłka spadnie należy ją podnieść, położyć na łyżce i biec dalej.
OCENA: liczy się czas ostatniego i pierwszego zucha dzielony przez dwa.

z chomika zuch_harcerz

  • 22 KB
  • 6 mar 13 17:37
Na jednej z narysowanych linii stają w rzędach co 2 metry współzawodniczące drużyny, natomiast na drugiej na wprost nich zostają wbite w ziemię chorągiewki. Linie te oddalone są od siebie o kilkanaście metrów. Na dany sygnał wszystkie drużyny ruszają do biegu, a każda osoba trzyma ręką wspólną dla całego rzędu nitkę. Biec należy jak najszybciej, uważając jednocześnie, aby nie zerwać nitki. Na linii nawrotu zawodnicy obiegają chorągiewki i wracają na swoje poprzednie miejsca, stając jak na początku gry. drużyna, która wróci na swe miejsce przed innymi i nie zerwie nitki, wygrywa.

z chomika zuch_harcerz

  • 20 KB
  • 6 mar 13 17:37
Potrzeba dziesięć worków po kartoflach /50kg/.
ZADANIE: z linii startu wyrusza cała szóstka i biegnie do mety.
OCENA: czas pierwszego i ostatniego zucha na mecie dzielony przez dwa.

z chomika zuch_harcerz

  • 21 KB
  • 6 mar 13 17:37
W grze uczestniczą szóstki o równej liczbie zuchów.
Każda szóstka ustawia się w kole, twarzami do środka. Szóstkowi mają po jednym baloniku.
Na sygnał drużynowej każdy szóstkowy układa balonik między kolanami i stara się go przekazać następnemu zuchowi w kole, tak aby ten znalazł się także między nogami drugiego zucha.
Oczywiście zuchy nie mogą dotykać balonu rękami.
Jeśli im to się uda, drugi zuch przekazuje balonik dalej, aż ten wróci do szóstkowego.
Szóstka, która pierwsza wykona to zadanie, wygrywa.

z chomika zuch_harcerz

  • 21 KB
  • 6 mar 13 17:33
Ustalamy trasę wyścigu i wyznaczamy start i metę oraz punkt zwrotny.

Każdy z uczestników zabawy otrzymuje balonik, który musi na dany znak przeprowadzić od linii startu do mety, ale wolno go posuwać tylko za pomocą kijka lub innymi technikami wcześniej wśród zawodników ustalonymi.

Liczy się uzyskany czas.

z chomika zuch_harcerz

  • 20 KB
  • 6 mar 13 17:33
Zasady – każdy zespół stara się jak najdłużej utrzymać swój balon w powietrzu, utrudniając to jednocześnie drugiej drużynie. Balony nie mogą być chwytane w dłonie, można w nie jedynie uderzać, ewentualnie kopać je.Drużyna, której balon spadnie na ziemię, lub pęknie, opuszcza plac zabawy.

z chomika zuch_harcerz

  • 22 KB
  • 6 mar 13 17:33
Szóstki stają w szeregach,( biorą się z ręce tak aby każdy trzymał osobę przed i za sobą) w sporej odległości od siebie, aby w czasie gry nie przeszkadzać sobie nawzajem. Na sygnał gwizdka szóstkowi zaczynają się szybko obracać wokół własnej osi pociągając za sobą następnych tak, aby powstała skorupa ślimaka. Wygrywa najszybszy zespół.

z chomika zuch_harcerz

  • 22 KB
  • 6 mar 13 17:33
Ustaw zastępy jak do sztafety. Po drugiej stronie pomieszczenia stoi pudełko z wiadomościami. Na znak prowadzącego, jedna osoba podbiega do pudełka, wyciąga jedno słowo i wraca z nim do lidera. Kiedy dobiegnie, następna osoba biegnie do pudełka i czynność powtarza. Zastępowy stara się ułożyć słowa w wiadomość, zapisuje je na kartce. Wiadomość zawiera zadanie takie np.: “kiedy rozszyfrujesz wiadomość, zapiszesz na kartce, włóż słowa oraz ołówek do pudełka i dostarcz do mnie”
Wygrywa grupa, która jako pierwsza zbierze słowa, rozszyfruje wiadomość i wykona zadanie.

z chomika zuch_harcerz

  • 20 KB
  • 6 mar 13 17:33
Dwie drużyny. Każdy ma balon. Na sygnał startu pierwszy uczestnik biegnie i w biegu nadmuchuje balon. Kończąc bieg musi z rozmachem siąść na balonie na swoim miejscu, by balon pękł. Dopiero wtedy następna osoba startuje do biegu.

z chomika zuch_harcerz

  • 23 KB
  • 6 mar 13 17:33
Zastępy ustawione są jak do sztafety. Naprzeciwko każdego zastępu, w odległości około 3 metrów, przyklejona jest do ściany duża kartka papieru. Obok niej, na ziemi lub na krześle, leżą mazaki. Poproś zastępy o zilustrowanie dobrze znanej historii, programu telewizyjnego czy świąt, takich jak Święta Bożego Narodzenia czy Nowy Rok. Na znak prowadzącego, pierwsza osoba z każdej grupy podbiega do ściany, bierze mazak i rysuje jedną część ilustracji. Po tym zostawia mazak, biegnie do swojej grupy i dotyka, jak w czasie sztafety, pierwszą osobę z rzędu. Wtedy biegnie następna osoba i domalowuje swoją część.
Drużyna, która skończy najwcześniej, otrzymuje nagrodę za szybkość. Specjalna nagroda przyznawana jest drużynie, która najlepiej wykonała swój rysunek.

z chomika zuch_harcerz

  • 21 KB
  • 6 mar 13 17:33
Uczestnicy ustawiają się w zastępach jak do sztafety. Pierwsza osoba z zastępu biegnie na drugi koniec pomieszczenia, podnosi sucharka i zjada go. Po tym stara się zagwizdać. Następnie biegnie do linii startu, dotyka osoby stojącej jako pierwsza.

z chomika zuch_harcerz

  • 20 KB
  • 6 mar 13 17:33
Wszyscy członkowie zastępu stoją w rzędzie i mają związane jedną liną nogi w ten sposób, że lewa noga jest przywiązana do lewej nogi poprzednika, zaś prawa do prawej. Zadaniem grupy, zastępu jest w jak najszybszym czasie pokonać wcześniej przygotowany tor przeszkód lub trasę od – do np. długość boiska szkolnego lub korytarz w szkole.

z chomika zuch_harcerz

  • 20 KB
  • 6 mar 13 17:33
Długopis przywiązujemy sznurkiem do paska od spodni (lub szlufki) na plecach - tak, aby długopis wisiał 10 cm nad butelką.

Na hasło "Start" kucając należy jak najszybciej umieścić długopis w butelce

z chomika zuch_harcerz

« poprzednia stronanastępna strona »
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    175
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

175 plików
4,03 MB




wijedos859

wijedos859 napisano 2.05.2022 06:39

zgłoś do usunięcia
Super chomik

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności