-
35 -
18 -
172 -
363
602 plików
1,66 GB
Hyundai Tucson hybrid (1.6 T-GDI 230 HEV 6AT) - stylistyczny indywidualista
Koreańskie arcydzieło, czyli Hyundai Tucson IV gen. 1.6 Hybrid - Pajka Prowadzi
Hyundai Tucson zrobił na nas ogromne wrażenie. Ponadczasowy wygląd, zaawansowane technologie i wiele rozwiązań, które urzekną niejednego kierowcę. Widać, że Koreańczycy zadbali w nim nawet o najmniejsze szczegóły. Sprawdź nasz test, aby dowiedzieć się więcej o tym samochodzie!
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI HEV 2WD 230 KM 2022. Witaj Hybrydo!
Test i jazda testowa samochodem Hyundai Tucson w wersji Platinium z hybrydowym układem napędowym 1.6 T-GDI HEV 2WD o mocy 230 KM z napędem na przednie koła. Nowy Tucson jest konkurencją do takich modeli jak Kia Sportage, Skoda Karoq, Volskwagen Tiguan, Toyota Rav4, Renault Arkana, Citroen C5 Aircross, Honda H-RV, Opel Grandland, Peugeot 3008 czy Nissan Qashqai. Nowa generacja koreańskiego SUVa zdecydowanie budzi zainteresowanie. Nie da się przejść obojętnie obok tak narysowanego samochodu. Jednym się podoba, innym nie. Wyniki sprzedaży pokazują jednak, że jest w czołówce sprzedaży samochodów w swoim segmencie. Za co pokochaliśmy SUVy? Wyższy prześwit, duży bagażnik, przestronna kabina lub lepsza widoczność. Pomału samochody z tego segmentu wypierają kompakty i kombi.
Hyundai Tucson Hybrid - Idealny koreański SUV? | 1.6 Hybrid 230 KM | Test Moto Okiem
Bardzo dobra reakcja na gaz. Dynamika samochodu świetna. Bardzo praktyczny samochód. Bardzo dobrze się jeździ.
Koreańczycy nie odpuszczają! W szczególności jeśli chodzi o najpopularniejsze segmenty dzisiejszych czasów. Czy nowy Tucson Hybrid, czyli przedstawiciel niesamowicie popularnej klasy kompaktowych suwów jest idealny pod każdym względem. Dlaczego jest takim hitem? Zapraszam do testu!
🚙 Samochód testowy to Hyundai Tucson Hybrid Platinum
Nowy Hyundai Tucson - ciekawy pomysł na rodzinnego SUV-a
14 mar 2021
Hyundai Tucson, który właśnie trafił do sprzedaży, to już czwarta generacja koreańskiego SUV-a. To jednocześnie model, który pod względem technicznym dzieli przepaść od wszystkich poprzedników.
Hyundai Tucson 2022 1.6 T-GDI HEV Platinum - europejski bestseller
14 paź 2022
Hyundai Tucson 2022 to naprawdę udany i dopracowany SUV, który ma mnóstwo atutów, jest komfortowy i bogato wyposażony, ma przyjemnie działający i dynamiczny napęd hybrydowy, jest funkcjonalny, a przy okazji wygląda naprawdę ładnie. Do tego auto całkiem rozsądnie wyceniono, zważywszy na standard wyposażenia. Od początku 2022 roku sprzedano blisko 80 000 Tucsonów w całej Europie... Przypadek? To auto, które idealnie wpasowuje się w obecne trendy.
Test Hyundai Tucson Hybrid
W praktyce napęd pracuje bardzo płynnie, przejścia pomiędzy działaniem silnika spalinowego, a elektrycznego są wyczuwalne tylko wtedy, gdy bateria zostanie całkowicie rozładowana, a jazda w korku najczęściej odbywa się na jednostce elektrycznej, co w zasadzie eliminuje jakiekolwiek wibracje czy hałas, generowany normalnie przez motor spalinowy. Automat płynnie zmienia biegi, ale reaguje dość spokojnie na gwałtowne wciśnięcie gazu, co jest szczególnie odczuwalne w trybie ECO. W sportowym setupie, redukcje przekładni są szybsze, a dynamika auta wyraźnie lepsza. Wiele zależy jednak od stopnia naładowania akumulatora, który ma duży wpływ nie tylko na osiągi, ale i na zużycie paliwa.
Hyundai Tucson Hybrid 25 sierpnia, 2022
Jest to kompromis pomiędzy nowoczesnością a kosztami zakupu, wyraźnie mniejsze spalanie od wersji z samym silnikiem spalinowym. Wyraźnie też taniej od plug-in’u. Nie można mieć wszystkiego. Jazda tym samochodem też uczy nowego spojrzenia na styl jazdy. Tu możemy wybrać na prawdę dynamiczną jazdę bo razem mamy do dyspozycji 230KM albo bardzo przyzwoitą ekonomię. Tryb sport to dynamika poniżej 8s do setki ale eko to poważna ulga dla portfela. System hybrydowy jest tak wydajny że w korzystnych warunkach mamy do przejechania nawet parę kilometrów w trybie EV czyli tylko elektrycznym.
Hyundai Tucson Hybrid – ekonomia
To co zarejestrowaliśmy to przy jeździe po mieście możemy wyrobić się w 5l/100 nie przekraczając 70km/h. Przy pokonywaniu trasy z dozwoloną prędkością 90km/h też możemy liczyć na coś w okolicach 5l/100. Wszystko zależy od klimatyzacji oraz załadowania auta. Przy 5 osobach z bagażem i włączoną klimą to będzie 5.6 ale na pusto i bez klimy to już 4.9/100km. Są to jak na tą wielkość pojazdu bardzo atrakcyjne wartości. Mocną stroną auta jest przestronna kabina pasażerska i dobre wyciszenie. Materiały użyte do budowy kabiny są wysokiej jakości i spasowanie ich nie pozostawia nic do życzenia.
Podróżowanie tym samochodem nawet w 5 osób i bagażem jest przyjemne, dynamika nadal jest wystarczająca. Wybraliśmy się w góry i to w duży upał, co nas zaskoczyło to to że na stromych zjazdach hamulce dawały radę bez faddingu. Ze względu na bezpieczeństwo jazdy w takich warunkach baliśmy się bo znacznie droższe auta w takich warunkach miały tendencje do przegrzewania układu hamulcowego. Kiedy płyn hamulcowy się zagotuje żadna siła nie zahamuje auta.
Sprawdziłem go w BŁOCIE… Byłem w SZOKU…Tuscon 2023 HYBRYDA 9 lut 2023
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB