-
35 -
18 -
172 -
363
602 plików
1,66 GB
Hyundai przedstawia model Tucson Plug-in Hybrid Nowej Generacji
Tucson Nowej Generacji posiada najlepsze w swojej klasie systemy wspomagania kierowcy i wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa czynnego, które czynią go jednym z najbezpieczniejszych samochodów na rynku. Asystentem zdalnego parkowania (RSPA) pomaga kierowcom podczas parkowania i wyjeżdżania, automatycznie przesuwając pojazd do przodu i do tyłu, nawet jeśli kierowca znajduje się poza samochodem. Asystent jazdy autostradowej (HDA) reguluje prędkość samochodu i utrzymuje jego odległość od innych pojazdów z przodu, a także trzyma się na wybranym pasie ruchu i dopasowuje prędkość do zakrętów. Asystent zapobiegania kolizjom podczas parkowania (PCA-R), dostępny wyłącznie w wersji Plug-in Hybrid, pomaga zapobiegać kolizjom z przeszkodami z tyłu podczas cofania przy niskich prędkościach. System emituje dźwiękowe i wizualne ostrzeżenia oraz aktywuje hamulce, gdy zajdzie potrzeba. Wiele innych funkcji i systemów bezpieczeństwa przyczynia się do poprawy widoczności, chroniąc pasażerów oraz zapobiegając kolizjom.
Hyundai Tucson Plug-in Hybrid – znamy ceny
Hyundai Tucson PHEV test PL Pertyn Ględzi 16 cze 2021
Plug-in – czy to ma sens? PL Pertyn Ględzi
Czy kupiłbym ponownie hybrydę plug-in -Wady i zalety 330e G20 po 1.5 roku użytkowania
Może i ty powinieneś go mieć? 5 powodów za i 3 przeciw
Niewiele słabsza (230 KM) i szybsza (naprawdę! Setka w równe osiem sekund) wersja z klasycznym układem hybrydowym i opcjonalnym napędem AWD jest tańsza o 20 tysięcy złotych. Nie pokona 55 kilometrów w trybie elektrycznym, ale za to nie trzeba jej ładować. W obecnej sytuacji nie zastanawiałbym się ani chwili i kupił „zwykłą” hybrydę. Gdybym miał dom, plug-in miałby lepszą pozycję negocjacyjną, ale chyba i tak wolałbym wydać 20 tysięcy złotych na dobre wakacje, a w zamian zyskać większy bagażnik wolny od kabli, lepsze osiągi i niższe spalanie w trasie.
Gdy akumulatory się rozładują, sytuacja nie jest różowa. Jazda autostradą w ulewie – kiedy nie miałem możliwości na mocne rozpędzanie się, ale za to było sporo hamowania i przyspieszania – zaowocowała liczbą 10 na ekranie średniego spalania. Przy 120 km/h Hyundai Tucson Plug-in Hybrid spala 9 litrów. Tyle samo potrzebuje w mieście – o ile oczywiście nie podłączy się go wcześniej do wtyczki. Niby nie są to szokujące wartości, jak na ważącego niemal 1900 kg SUV-a, ale szeregowa hybryda (też przecież dostępna w gamie) spala na autostradzie o dobry litr mniej i nie trzeba jej ładować.
Czy warto teraz kupić PHEV? Policzyliśmy!
NIE WARTO
Dlaczego nie warto kupować hybrydy typu plug-in
Hybryda Plug-In czy to ma sens? | Najmniej efektywna energetycznie, ale dla wielu idealna
- sortuj według:
-
1 -
0 -
0 -
0
1 plików
56 KB