Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

CINQUECENTO - fabryczna instrukcja obsługi wyd. I.pdf

zak357 / CINQUECENTO - suplement książki napraw / CINQUECENTO - fabryczna instrukcja obsługi wyd. I.pdf
Download: CINQUECENTO - fabryczna instrukcja obsługi wyd. I.pdf

10,91 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Opracowanie: egie Artykuł opisuje doświadczenia autora dotyczące montażu alarmu i zamka centralnego w Cinquecento 700 z r.1993, i ponad rocznej eksploatacji. Po uwzględnieniu niewielkich różnic w instalacji może służyć także do innych modeli CC.
Manual opracowany przez taquito, zamieszczony w AutoKącik.PL na stronie: http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=282028241&page=0&fpart=1&vc=1 Transformacja na PDF: egie - 08.02.2010
Jeżeli nie możemy z rana uruchomić samochodu bo przez noc ciśnienie w układzie chłodzącym wpompowało nam trochę płynu chłodzącego do cylindra albo widać ślady oleju w zbiorniku wyrównawczym, albo rośnie poziom oleju silnikowego bez dolewania, możemy podejrzewać o dostarczenie tych kłopotów uszczelkę pod głowicą. Należy ją wymienić. Opracowanie: egie 09.06.2010r.
Kłopoty związane ze wadliwym działaniem termowłącznika są na ogół znane. Są często opisywane przez użytkowników na różnych forach internetowych, m.in. przeze mnie w opracowaniu p.t. „Moje zmagania z układem chłodzącym”, zamieszczonym na stronie http://chomikuj.pl/egie38 . Nie wszyscy jednak wiedzą, co się kryje wewnątrz tego niewielkiego urządzenia. Aby się tego dowiedzieć, dokonamy sekcji zwłok termowłącznika, który, mimo, że był nowy, nie chciał prawidłowo działać. Organy wewnętrzne do przeszczepu nie nadadzą się. Opracowanie: egie 02.07.2010
Jeżeli zauważymy, że zaczęły się trudności z włączeniem poszczególnych biegów, musimy przyjrzeć się, w jakim stanie jest nasz mechanizm zewnętrzny zmiany biegów. Najczęściej wypracowaniu ulegają plastikowe części wewnątrz obudowy a czasem też przeguby krzyżakowe na drążkach. Konieczna jest wymiana zużytych części. Opracowanie: egie 09.10.2010 r.
Jeżeli nie możemy włączyć zapłonu lub innych obwodów obsługiwanych przez stacyjkę i, po ich sprawdzeniu, uznaliśmy, że kostka stacyjki jest wadliwa, przystępujemy do jej wymiany. Czasem, jako czynność doraźną, możemy spróbować spryskać styki jakimś aerozolem do styków, np. Elektrosolem. Musimy w tym celu także kostkę wyjąć z obudowy ale dostęp do jej wnętrza i tak jest marny. Opracowanie: egie 30.10.2010 r.
Opracowanie: egie Zamieszczony 14.10.2009r., edytowany 1.04.2010r., edytowany 17.08.2010r.,edytowany 20.08.2010r., edytowany 01.10.2011r.
Najczęstszą przyczyną kłopotów z przednimi wycieraczkami jest stopniowe zacieranie się przegubów mechanizmu wycieraczek i zwiększające się obciążenie silnika. Jeżeli w porę tego nie naprawimy, silnik może ulec zniszczeniu. Innym powodem niesprawności może być wytarcie styków w przełączniku zespolonym pod kierownicą albo ich wtopienie w plastik i utratę kontaktu, czemu także sprzyja zwiększony prąd przy nadmiernym obciążeniu mechanizmu. W tym przypadku musimy albo przełącznik wymienić, albo, jeżeli mamy lutownicę i trochę cierpliwości, próbować naprawić. Trzecia usterka to brak pracy przerywanej. Opracowanie: egie 04.08.2011 r.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności