Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

CC 700 - WYMIANA USZCZELKI POD GŁOWICĄ.pdf

zak357 / CINQUECENTO - suplement książki napraw / CC 700 - WYMIANA USZCZELKI POD GŁOWICĄ.pdf
Download: CC 700 - WYMIANA USZCZELKI POD GŁOWICĄ.pdf

3,42 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Jeżeli nie możemy z rana uruchomić samochodu bo przez noc ciśnienie w układzie chłodzącym wpompowało nam trochę płynu chłodzącego do cylindra albo widać ślady oleju w zbiorniku wyrównawczym, albo rośnie poziom oleju silnikowego bez dolewania, możemy podejrzewać o dostarczenie tych kłopotów uszczelkę pod głowicą. Należy ją wymienić.
Opracowanie: egie 09.06.2010r.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Manual zawiera nieuporządkowane materiały dotyczące tematu, nie mojego autorstwa. Oryginalne linki wprawdzie są aktualne ale nie zawierają już zdjęć. Prawidłowości opracowań nie sprawdzałem, nie miałem jeszcze takiej potrzeby, do wykorzystania na własne ryzyko.
Konieczność jeżdżenia z włączonymi światłami także w czasie dnia powoduje, że musimy pamiętać o ich włączeniu po uruchomieniu silnika. Rozruch silnika z włączonymi światłami głównymi jest mniej efektywny ze względu na dodatkowe obciążenie akumulatora. Niektóre samochody mają układ samoczynnie wyłączający światła podczas rozruchu. Proponowany, prosty układ, pozwala uzyskać tę funkcję także w cinquecento. Opracowanie: egie
Opracowany przez Radek wee man 21.06.2004, opublikowany w AutoKącik.PL: Manuale
Zdjęcia i większość tekstu pochodzi z opracowania tomek88 z Forum Cinqucento On-Line
Najczęstszą przyczyną konieczności wymiany lub naprawy przełącznika zespolonego pod kierownicą jest brak świateł mijania. Kiedy już wykluczymy inne uszkodzenia – żarówki, klawiszowy wyłącznik świateł, skorodowane złączki i urwane kable – pozostaje zająć się przełącznikiem zespolonym. Wymieniamy go lub, jeżeli mamy lutownicę i trochę cierpliwości, próbujemy zregenerować. Opracowanie: egie
Przy słonecznej pogodzie i obowiązku jeżdżenia na światłach mamy problem z odczytaniem godziny na naszym zegarku. Prosta modyfikacja spowoduje, że przestanie działać układ ściemniania i zegarek będzie dobrze widoczny. Opracowanie : egie na podstawie manualu wykonanego przez JaRabbit, opublikowanego na Forum Fiat.auto.com.pl, częściowo wykorzystano tekst Autora.
Jest sprawą do dyskusji, czy warto zamienić zwykłą pompkę mechaniczną, stosowaną w gaźnikowcach od lat, na bardziej „nowoczesną”, elektryczną ale o niesprawdzonej w praktyce trwałości. Zmiana taka jest sensowna wtedy, gdy samochód napędzany jest gazem. Pozbywamy się kłopotów z uruchomieniem na benzynie zimnego silnika, jeżeli po jeździe na gazie zostawiliśmy pusty gaźnik lub potrzebujemy przełączyć na benzynę w trakcie jazdy. Poza tym pompa w tym układzie pracuje krócej i jest nadzieja, że wystarczy na jakie sto lat. Opracowanie: egie 17.12.2011r.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności