Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

NAPRAWA PRZEŁĄCZNIKA ZESPOLONEGO CINQUECENTO I MALUCHA.pdf

zak357 / CINQUECENTO - suplement książki napraw / NAPRAWA PRZEŁĄCZNIKA ZESPOLONEGO CINQUECENTO I MALUCHA.pdf
Download: NAPRAWA PRZEŁĄCZNIKA ZESPOLONEGO CINQUECENTO I MALUCHA.pdf

3,36 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Najczęstszą przyczyną konieczności wymiany lub naprawy przełącznika zespolonego pod kierownicą jest brak świateł mijania. Kiedy już wykluczymy inne uszkodzenia – żarówki, klawiszowy wyłącznik świateł, skorodowane złączki i urwane kable – pozostaje zająć się przełącznikiem zespolonym. Wymieniamy go lub, jeżeli mamy lutownicę i trochę cierpliwości, próbujemy zregenerować.
Opracowanie: egie

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Sączący się olej na połączeniu silnika i skrzyni biegów to zmora wszystkich użytkowników cc700. Czasem jest to efekt przeciekającego uszczelnienia wału głównego ale najczęściej zawodzi uszczelniacz wałka sprzęgłowego. Oba te przypadki wymagają wymontowania zespołu napędowego albo samej przekładni. Ja wolę to drugie, wydaje się mniej pracochłonne. Można się posłużyć opracowaniem pt.: „CC 700 – wyjmowanie skrzyni biegów”. Opracowanie: egie 28.08.2010 r.
Konieczność wymiany lub sprawdzenia stanu sprzęgła, łożyska wyciskowego, uszczelniacza wału korbowego, szczelności zaślepki w wale korbowym, uszczelniacza wałka sprzęgłowego lub zużycia tego wałka, stanu mechanizmu wyłączania sprzęgła lub, co gorsza, rozbiórki i remontu skrzyni, wymaga wymontowania zespołu napędowego albo samej przekładni. Instrukcja opisuje to drugie. Samodzielne wyjęcie w warunkach garażowych jest możliwe, chociaż nieco pracochłonne. Opracowanie: egie 28.08.2010 r.
Jeżeli nie możemy z rana uruchomić samochodu bo przez noc ciśnienie w układzie chłodzącym wpompowało nam trochę płynu chłodzącego do cylindra albo widać ślady oleju w zbiorniku wyrównawczym, albo rośnie poziom oleju silnikowego bez dolewania, możemy podejrzewać o dostarczenie tych kłopotów uszczelkę pod głowicą. Należy ją wymienić. Opracowanie: egie 09.06.2010r.
Manual opracowany przez taquito, zamieszczony w AutoKącik.PL na stronie: http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=282028241&page=0&fpart=1&vc=1 Transformacja na PDF: egie - 08.02.2010
Konieczność jeżdżenia z włączonymi światłami także w czasie dnia powoduje, że musimy pamiętać o ich włączeniu po uruchomieniu silnika. Rozruch silnika z włączonymi światłami głównymi jest mniej efektywny ze względu na dodatkowe obciążenie akumulatora. Niektóre samochody mają układ samoczynnie wyłączający światła podczas rozruchu. Proponowany, prosty układ, pozwala uzyskać tę funkcję także w cinquecento. Opracowanie: egie
Obrotomierz to przyrząd bardzo przydatny w samochodzie, zarówno ten, który mamy na desce rozdzielczej i na który zwykle przestajemy zwracać uwagę w tydzień po zamontowaniu, jak również taki, który wykorzystamy w przedziale silnikowym, obserwując go podczas regulacji gaźnika albo instalacji gazowej, albo sprawdzając ciśnienie oleju. Przyrząd nie jest trudny do wykonania nawet dla niezbyt zaawansowanego hobbisty-elektronika. Opracowanie: egie 10.05.2011, edyt. 29.09.2011
Jedną z wad wrodzonych tego, skądinąd uroczego, samochodu, jest brak przekaźnika w obwodzie świateł głównych, co powoduje bardzo często uszkodzenie przełącznika zespolonego pod kierownicą. Styki, rozgrzane dużym prądem, wtapiają się w plastik i tracą kontakt, co zmusza do wymiany lub naprawy przełącznika, szczególnie teraz, kiedy światła mijania włączone są także w dzień. Prosty układ pozwoli tę wadę wyeliminować. Opracowanie: egie
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności