Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Gaźnik Aisan - regulacje.pdf

zak357 / CINQUECENTO - suplement książki napraw / Gaźnik Aisan - regulacje.pdf
Download: Gaźnik Aisan - regulacje.pdf

255 KB

0.0 / 5 (0 głosów)
Opracowany przez Radek wee man 21.06.2004, opublikowany w AutoKącik.PL: Manuale

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Jeżeli nie możemy włączyć zapłonu lub innych obwodów obsługiwanych przez stacyjkę i, po ich sprawdzeniu, uznaliśmy, że kostka stacyjki jest wadliwa, przystępujemy do jej wymiany. Czasem, jako czynność doraźną, możemy spróbować spryskać styki jakimś aerozolem do styków, np. Elektrosolem. Musimy w tym celu także kostkę wyjąć z obudowy ale dostęp do jej wnętrza i tak jest marny. Opracowanie: egie 30.10.2010 r.
Opracowany przez egie na podstawie schematów dostępnych w Internecie. W celu łatwiejszej analizy poszczególne wiązki pokolorowano, usunięto dostrzeżone błędy. W schemacie kompaktowym dołączonym na końcu naniesiono współrzędne ułatwiające poruszanie się po schemacie. Edyt.01.10.2011
Opracowanie: egie Zamieszczony 14.10.2009r., edytowany 1.04.2010r., edytowany 17.08.2010r.,edytowany 20.08.2010r., edytowany 01.10.2011r.
Obrotomierz to przyrząd bardzo przydatny w samochodzie, zarówno ten, który mamy na desce rozdzielczej i na który zwykle przestajemy zwracać uwagę w tydzień po zamontowaniu, jak również taki, który wykorzystamy w przedziale silnikowym, obserwując go podczas regulacji gaźnika albo instalacji gazowej, albo sprawdzając ciśnienie oleju. Przyrząd nie jest trudny do wykonania nawet dla niezbyt zaawansowanego hobbisty-elektronika. Opracowanie: egie 10.05.2011, edyt. 29.09.2011
Jest jednym z najsłabiej opisanych w książce napraw, zespołem samochodu. Nie jest skomplikowany ale i tak czasem sprawia kłopoty. Opracowanie ma przybliżyć budowę i działanie niektórych elementów układu. Opracowanie: egie 07.09.2011 r.
Najczęstszą przyczyną kłopotów z przednimi wycieraczkami jest stopniowe zacieranie się przegubów mechanizmu wycieraczek i zwiększające się obciążenie silnika. Jeżeli w porę tego nie naprawimy, silnik może ulec zniszczeniu. Innym powodem niesprawności może być wytarcie styków w przełączniku zespolonym pod kierownicą albo ich wtopienie w plastik i utratę kontaktu, czemu także sprzyja zwiększony prąd przy nadmiernym obciążeniu mechanizmu. W tym przypadku musimy albo przełącznik wymienić, albo, jeżeli mamy lutownicę i trochę cierpliwości, próbować naprawić. Trzecia usterka to brak pracy przerywanej. Opracowanie: egie 04.08.2011 r.
Wg instrukcji płyn hamulcowy należy wymieniać co 2 lata ze względu na zwiększającą się zawartość wody, co, przy intensywnym i częstym hamowaniu, np. jeździe w górach lub tzw. jeździe sportowej, powoduje powstawanie w rozgrzanym płynie hamulcowym pęcherzyków pary wodnej i efektu zapowietrzenia hamulców. Skutki są łatwe do przewidzenia. Zapowietrzenie powoduje także każde rozszczelnienie układu hamulcowego np. w wyniku zużycia uszczelek lub cylinderków, nieszczelności przewodów lub po wymianie elementów układu. Objawia się to gorszym lub nierównomiernym hamowaniem i niskim pedałem hamulca, rosnącym po kilkakrotnym szybkim naciśnięciu – nie zawsze zdążymy to zrobić. Obie czynności są podobne i opisane zostały razem. Jak wszystko, co wiąże się z działaniem hamulców, wymagają staranności w wykonaniu. Opracowanie: egie 28.06.2011 R
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności