Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

CINQUECENTO - WYMIANA KOSTKI STACYJKI.pdf

zak357 / CINQUECENTO - suplement książki napraw / CINQUECENTO - WYMIANA KOSTKI STACYJKI.pdf
Download: CINQUECENTO - WYMIANA KOSTKI STACYJKI.pdf

2,4 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Jeżeli nie możemy włączyć zapłonu lub innych obwodów obsługiwanych przez stacyjkę i, po ich sprawdzeniu, uznaliśmy, że kostka stacyjki jest wadliwa, przystępujemy do jej wymiany. Czasem, jako czynność doraźną, możemy spróbować spryskać styki jakimś aerozolem do styków, np. Elektrosolem. Musimy w tym celu także kostkę wyjąć z obudowy ale dostęp do jej wnętrza i tak jest marny.
Opracowanie: egie 30.10.2010 r.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Jest sprawą do dyskusji, czy warto zamienić zwykłą pompkę mechaniczną, stosowaną w gaźnikowcach od lat, na bardziej „nowoczesną”, elektryczną ale o niesprawdzonej w praktyce trwałości. Zmiana taka jest sensowna wtedy, gdy samochód napędzany jest gazem. Pozbywamy się kłopotów z uruchomieniem na benzynie zimnego silnika, jeżeli po jeździe na gazie zostawiliśmy pusty gaźnik lub potrzebujemy przełączyć na benzynę w trakcie jazdy. Poza tym pompa w tym układzie pracuje krócej i jest nadzieja, że wystarczy na jakie sto lat. Opracowanie: egie 17.12.2011r.
Najczęstszą przyczyną kłopotów z przednimi wycieraczkami jest stopniowe zacieranie się przegubów mechanizmu wycieraczek i zwiększające się obciążenie silnika. Jeżeli w porę tego nie naprawimy, silnik może ulec zniszczeniu. Innym powodem niesprawności może być wytarcie styków w przełączniku zespolonym pod kierownicą albo ich wtopienie w plastik i utratę kontaktu, czemu także sprzyja zwiększony prąd przy nadmiernym obciążeniu mechanizmu. W tym przypadku musimy albo przełącznik wymienić, albo, jeżeli mamy lutownicę i trochę cierpliwości, próbować naprawić. Trzecia usterka to brak pracy przerywanej. Opracowanie: egie 04.08.2011 r.
Wg instrukcji płyn hamulcowy należy wymieniać co 2 lata ze względu na zwiększającą się zawartość wody, co, przy intensywnym i częstym hamowaniu, np. jeździe w górach lub tzw. jeździe sportowej, powoduje powstawanie w rozgrzanym płynie hamulcowym pęcherzyków pary wodnej i efektu zapowietrzenia hamulców. Skutki są łatwe do przewidzenia. Zapowietrzenie powoduje także każde rozszczelnienie układu hamulcowego np. w wyniku zużycia uszczelek lub cylinderków, nieszczelności przewodów lub po wymianie elementów układu. Objawia się to gorszym lub nierównomiernym hamowaniem i niskim pedałem hamulca, rosnącym po kilkakrotnym szybkim naciśnięciu – nie zawsze zdążymy to zrobić. Obie czynności są podobne i opisane zostały razem. Jak wszystko, co wiąże się z działaniem hamulców, wymagają staranności w wykonaniu. Opracowanie: egie 28.06.2011 R
Artykuł opracowany przez lep, zamieszczony 21. 03. 2010 r. na stronie Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Palio, Fiat Siena ) Manuale http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=75239 Opracowanie pomoże zrozumieć budowę i działanie niedocenianego zespołu samochodu, mam nadzieję, że w cinquecento korek jest podobny. Transformacja na PDF przez egie 16.05.2011 r.
Starsze wersje cinquecento mają niepodświetlone wyłączniki na pulpicie, co sprawia pewne kłopoty w czasie jazdy nocą. Można temu zaradzić wykonując samodzielnie prostą instalację. Opracowanie: egie 20.04 2011 r.
Manual opracowany przez rapieer84 , zamieszczony na stronie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1527725.html . Instrukcja jest autorstwa rapieer84 . Wszelkie prawa do tekstu i zdjęć zastrzeżone. Zabrania się rozpowszechniania tej instrukcji osobom trzecim za opłatą. Instrukcja powstała z myślą o osobach które posiadają Fiata Cinquecento 700. Jest to wersja BEZPŁATNA. Dopisek egie 24.03.2011 r. Oryginalne opracowanie zawiera znak wodny na każdej stronie i inne ozdobniki, przez co jest bogatsze artystycznie ale spowalnia to otwieranie kolejnych stron. Pozwoliłem sobie przeredagować tekst i usunąć niektóre z tych gadżetów, przez co tekst stał się bardziej techniczny i łatwiejszy do wykorzystania. Mam nadzieję, że Autor opracowania zmiany te zaakceptuje.
Po kilku nieudanych próbach przetrzymania klekotu silnika postanowiłem wymienić popychacze hydrauliczne. Odgłos jest dosyć charakterystyczny i nie miałem wątpliwości, że ta przypadłość stała się i moim udziałem. Opracowanie: egie - 02.03.2010, edyt. 02.01.2011
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności