Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

CC 700 - REGENERACJA MECHANIZMU ZMIANY BIEGÓW.pdf

zak357 / CINQUECENTO - suplement książki napraw / CC 700 - REGENERACJA MECHANIZMU ZMIANY BIEGÓW.pdf
Download: CC 700 - REGENERACJA MECHANIZMU ZMIANY BIEGÓW.pdf

11,39 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Jeżeli zauważymy, że zaczęły się trudności z włączeniem poszczególnych biegów, musimy przyjrzeć się, w jakim stanie jest nasz mechanizm zewnętrzny zmiany biegów. Najczęściej wypracowaniu ulegają plastikowe części wewnątrz obudowy a czasem też przeguby krzyżakowe na drążkach.
Konieczna jest wymiana zużytych części.
Opracowanie: egie 09.10.2010 r.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Jest sprawą do dyskusji, czy warto zamienić zwykłą pompkę mechaniczną, stosowaną w gaźnikowcach od lat, na bardziej „nowoczesną”, elektryczną ale o niesprawdzonej w praktyce trwałości. Zmiana taka jest sensowna wtedy, gdy samochód napędzany jest gazem. Pozbywamy się kłopotów z uruchomieniem na benzynie zimnego silnika, jeżeli po jeździe na gazie zostawiliśmy pusty gaźnik lub potrzebujemy przełączyć na benzynę w trakcie jazdy. Poza tym pompa w tym układzie pracuje krócej i jest nadzieja, że wystarczy na jakie sto lat. Opracowanie: egie 17.12.2011r.
Opracowany przez egie na podstawie schematów dostępnych w Internecie. W celu łatwiejszej analizy poszczególne wiązki pokolorowano, usunięto dostrzeżone błędy. W schemacie kompaktowym dołączonym na końcu naniesiono współrzędne ułatwiające poruszanie się po schemacie. Edyt.01.10.2011
Najczęstszą przyczyną kłopotów z przednimi wycieraczkami jest stopniowe zacieranie się przegubów mechanizmu wycieraczek i zwiększające się obciążenie silnika. Jeżeli w porę tego nie naprawimy, silnik może ulec zniszczeniu. Innym powodem niesprawności może być wytarcie styków w przełączniku zespolonym pod kierownicą albo ich wtopienie w plastik i utratę kontaktu, czemu także sprzyja zwiększony prąd przy nadmiernym obciążeniu mechanizmu. W tym przypadku musimy albo przełącznik wymienić, albo, jeżeli mamy lutownicę i trochę cierpliwości, próbować naprawić. Trzecia usterka to brak pracy przerywanej. Opracowanie: egie 04.08.2011 r.
Po kilku nieudanych próbach przetrzymania klekotu silnika postanowiłem wymienić popychacze hydrauliczne. Odgłos jest dosyć charakterystyczny i nie miałem wątpliwości, że ta przypadłość stała się i moim udziałem. Opracowanie: egie - 02.03.2010, edyt. 02.01.2011
Jeżeli nie możemy włączyć zapłonu lub innych obwodów obsługiwanych przez stacyjkę i, po ich sprawdzeniu, uznaliśmy, że kostka stacyjki jest wadliwa, przystępujemy do jej wymiany. Czasem, jako czynność doraźną, możemy spróbować spryskać styki jakimś aerozolem do styków, np. Elektrosolem. Musimy w tym celu także kostkę wyjąć z obudowy ale dostęp do jej wnętrza i tak jest marny. Opracowanie: egie 30.10.2010 r.
Pojawiające się doniesienia o kradzieżach paliwa z cinquecento po przebiciu rury wlewu skłaniają do zastanowienia się, jak temu przeciwdziałać. Na fachowca złodzieja, wyposażonego w narzędzia, nie widzę sposobu innego, jak wyszkolony, uwiązany do samochodu, duży pies. Podane opracowanie może zniechęcić jedynie przypadkowego włamywacza zaopatrzonego w śrubokręt. Jest za to proste, tanie i lepsze, niż żadne. Opracowanie: egie 01.10.2010 r.
Znajomość wartości ciśnienia oleju pozwala ocenić stan techniczny silnika. Kontrolka ciśnienia nie pozwala na taką ocenę, jej świecenie w czasie jazdy świadczy w najlepszym wypadku o konieczności uzupełnienia poziomu oleju, w gorszym – należy natychmiast wyłączyć silnik aby go nie zatrzeć. Okresowy pomiar rzeczywistej wartości ciśnienia pozwoli uprzedzić takie sytuacje. Opracowanie: egie 30.07.2010 r..edyt. 12.09.2010 r.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności