Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Zamek centralny z alarmem.pdf

zak357 / CINQUECENTO - suplement książki napraw / Zamek centralny z alarmem.pdf
Download: Zamek centralny z alarmem.pdf

1,82 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Opracowanie: egie
Artykuł opisuje doświadczenia autora dotyczące montażu alarmu i zamka centralnego w Cinquecento 700 z r.1993, i ponad rocznej eksploatacji. Po uwzględnieniu niewielkich różnic w instalacji może służyć także do innych modeli CC.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Najczęstszą przyczyną konieczności wymiany lub naprawy przełącznika zespolonego pod kierownicą jest brak świateł mijania. Kiedy już wykluczymy inne uszkodzenia – żarówki, klawiszowy wyłącznik świateł, skorodowane złączki i urwane kable – pozostaje zająć się przełącznikiem zespolonym. Wymieniamy go lub, jeżeli mamy lutownicę i trochę cierpliwości, próbujemy zregenerować. Opracowanie: egie
Sączący się olej na połączeniu silnika i skrzyni biegów to zmora wszystkich użytkowników cc700. Czasem jest to efekt przeciekającego uszczelnienia wału głównego ale najczęściej zawodzi uszczelniacz wałka sprzęgłowego. Oba te przypadki wymagają wymontowania zespołu napędowego albo samej przekładni. Ja wolę to drugie, wydaje się mniej pracochłonne. Można się posłużyć opracowaniem pt.: „CC 700 – wyjmowanie skrzyni biegów”. Opracowanie: egie 28.08.2010 r.
Jeżeli nie możemy włączyć zapłonu lub innych obwodów obsługiwanych przez stacyjkę i, po ich sprawdzeniu, uznaliśmy, że kostka stacyjki jest wadliwa, przystępujemy do jej wymiany. Czasem, jako czynność doraźną, możemy spróbować spryskać styki jakimś aerozolem do styków, np. Elektrosolem. Musimy w tym celu także kostkę wyjąć z obudowy ale dostęp do jej wnętrza i tak jest marny. Opracowanie: egie 30.10.2010 r.
Jest sprawą do dyskusji, czy warto zamienić zwykłą pompkę mechaniczną, stosowaną w gaźnikowcach od lat, na bardziej „nowoczesną”, elektryczną ale o niesprawdzonej w praktyce trwałości. Zmiana taka jest sensowna wtedy, gdy samochód napędzany jest gazem. Pozbywamy się kłopotów z uruchomieniem na benzynie zimnego silnika, jeżeli po jeździe na gazie zostawiliśmy pusty gaźnik lub potrzebujemy przełączyć na benzynę w trakcie jazdy. Poza tym pompa w tym układzie pracuje krócej i jest nadzieja, że wystarczy na jakie sto lat. Opracowanie: egie 17.12.2011r.
Obrotomierz to przyrząd bardzo przydatny w samochodzie, zarówno ten, który mamy na desce rozdzielczej i na który zwykle przestajemy zwracać uwagę w tydzień po zamontowaniu, jak również taki, który wykorzystamy w przedziale silnikowym, obserwując go podczas regulacji gaźnika albo instalacji gazowej, albo sprawdzając ciśnienie oleju. Przyrząd nie jest trudny do wykonania nawet dla niezbyt zaawansowanego hobbisty-elektronika. Opracowanie: egie 10.05.2011, edyt. 29.09.2011
Najczęstszą przyczyną kłopotów z przednimi wycieraczkami jest stopniowe zacieranie się przegubów mechanizmu wycieraczek i zwiększające się obciążenie silnika. Jeżeli w porę tego nie naprawimy, silnik może ulec zniszczeniu. Innym powodem niesprawności może być wytarcie styków w przełączniku zespolonym pod kierownicą albo ich wtopienie w plastik i utratę kontaktu, czemu także sprzyja zwiększony prąd przy nadmiernym obciążeniu mechanizmu. W tym przypadku musimy albo przełącznik wymienić, albo, jeżeli mamy lutownicę i trochę cierpliwości, próbować naprawić. Trzecia usterka to brak pracy przerywanej. Opracowanie: egie 04.08.2011 r.
Artykuł opracowany przez lep, zamieszczony 21. 03. 2010 r. na stronie Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Palio, Fiat Siena ) Manuale http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=75239 Opracowanie pomoże zrozumieć budowę i działanie niedocenianego zespołu samochodu, mam nadzieję, że w cinquecento korek jest podobny. Transformacja na PDF przez egie 16.05.2011 r.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności