-
1240 -
522 -
348 -
1029
3211 plików
80,71 GB
PO 50 TYS. KM WCIĄŻ JAK NOWY
Zero nieplanowanych wizyt w serwisie. Dotychczas prawie każdy z naszych „długich dystansów” musiał zameldować się tam na usunięcie jakiejś mniej lub bardziej poważnej usterki. Picasso odwiedzało ASO tylko na okoliczność przeglądów.
Wnętrze auta zniosło nasz test znakomicie – żadnych wytarć na tapicerce, czy wyślizganej skóry na kierownicy. Plastiki okazały się odporne na zadrapania i nie skrzypią nawet w mroźne dni. Zastrzeżenie mamy tylko do podłokietnika kierowcy – wygląda na to, że wyrobiły się ząbki w mechanizmie regulacji jego położenia i można go teraz ustawić tylko w jednej pozycji. Rzeczoznawca, który obejrzał nasz samochód po zakończeniu testu nie miał również zastrzeżeń do stanu technicznego naszego Citroëna.
Przez pół roku polubiliśmy mocno oprzyciskowaną kierownicę i wcale nie ubolewamy, że na szczycie konsoli środkowej zamiast zwykłych zegarów jest ogromny ekran – okazał się bardzo funkcjonalny, obserwowanie wskazań nawigacji wysoko pod przednią szybą jest wygodne.
W 2014 roku sprzedano u nas 923 sztuki Picasso i 897 sztuk większego Grand Picasso. W Europie natomiast jest liderem na rynku minivanów.
Hamulce jeszcze sprawne
Klocki hamulcowe jeszcze nie kwalifikują się do wymiany, ale ich częściowe zużycie, a co za tym idzie wysunięcie tłoczków w zaciskach, sprawiło, że jeden ze zbiorników płynu hamulcowego (w C4 są dwa) jest pusty. Płyn uzupełniono podczas przeglądu po 50 000 km.
Artur Dzierża - rzeczoznawca samochodowy
Jak na 50 tysięcy kilometrów intensywnej eksploatacji Picasso wygląda nadspodziewanie dobrze. Nie stwierdziłem żadnych śladów wycieków oleju czy innych płynów eksploatacyjnych. Klocki hamulcowe, tarcze i opony na każdym z kół są zużyte w równym, nie odbiegającym od normy stopniu. Tapicerka i elementy wykończenia wnętrza nie noszą śladów zużycia.
C4 Picasso udowadnia jedną, jednak bardzo ważną rzecz. Minivan wcale nie musi być kwadraciakiem. Francuscy projektanci pokazali, że mają stylistyczną wyobraźnię i fantazję. Finezyjna bryła auta ma całą masę uroku i jest w stanie zawstydzić swoją urodą niejednego hatchbacka segmentu C. Szczególnie uwagę przechodniów przykuwa duża przednia szyba, ogromne oczy oraz przełamana linia boczna. Jako ciekawostkę warto napisać, że maska auta została wykonana z aluminium. Zatem nawet jeżeli na jej powierzchni powstaną odpryski od kamieni, nie ma szans, aby korodowała.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB