Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
RAZEM_PRZEZ_ZYCIE
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Katolickie małżeństwo

widziany: 10.05.2022 09:53

dodatkowe uprawnienia
  • pliki muzyczne
    1240
  • pliki wideo
    522
  • obrazy
    348
  • dokumenty
    1029

3211 plików
80,71 GB

Opis został ukryty. Pokaż opis
obrazekTESTY



CITROEN C4 PICASSO kontra TOYOTA VERSO
TEST CITROEN C4 PICASSO - KIA CARENS - RENAULT SCENIC
CITROEN-KIA-VW
citroen-c4-picasso-vs-kia-carnival
porównanie-citroen-grand-c4-picasso-peugeot-5008
porównanie Citroen_C4 Picasso_vs_Mazda_5
porównanie-citroen-grand-c4-picasso-renault-grand-scenic



Citroen Grand C4 Picasso pozostał wierny francuskiej tradycji od lat pielęgnowanej przez Citroena i oferuje niezwykle komfortowe właściwości jezdne. Dzięki temu pokonywanie ubytków na naszych drogach czy innych naturalnych bądź stworzonych przez naszych drogowców przeszkód nie stanowi dla niego większych problemów. Przednie fotele z osobnymi podłokietnikami zapewniają komfortowe warunki pracy nawet bardziej otyłym osobom i nawet kilkugodzinna podróż nie skończy się bólami pleców czy nóg. Za dopłatą bądź w bogatszych wersjach dostaniemy funkcję ich ogrzewania a nawet masażu.
GDY PIĄTKA TO ZA MAŁO

DZIECI W C4 - FOTELIKI I WÓZKI
DZIECI W C4 - WYPOSAŻENIE SAMOCHODU
ZADATEK NA RODZINNY AUTOBUS

Wyjątkowość francuskiego minivana ujawnia już design. Samochód wygląda wręcz futurystycznie. Przednią część karoserii tworzą światła LED do jazdy dziennej wkomponowane między chromowane listwy, pod którymi znalazły się jeszcze biksenonowe reflektory. Z tyłu dominują lampy w kształcie rozciągniętej litery C, których wypełnienie po zmroku wydaje się być trójwymiarowe. Wszystko to tworzy naprawdę spójną i bardzo przyjemną dla oka całość. Jak widać, nawet w tym segmencie można skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji.
Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDi AT Exclusive to samochód kompletny. Ma wszystko to, czego możemy oczekiwać od minivana. A nawet jeszcze więcej… Z tym poziomem wyposażenia, zaawansowaną technologią i świetnym zestawem napędowym nie ma sobie równych w swojej klasie. Według mnie jest też pierwszą tego typu konstrukcją, którą można kupić nie tylko ze względów praktycznych, ale także emocjonalnych. Brawa dla inżynierów i stylistów Citroena!
FUTURYSTYCZNA PRAKTYCZNOŚĆ

Pierwszy rzut oka i… widzimy przyszłość? Coś w tym jest. Francuski producent powoli przywraca swoją dawną zasadę „bądź inny niż wszyscy” i trzeba przyznać, że wychodzi mu to na zdrowie. Grand C4 Picasso wygląda tak futurystycznie, że gdyby kosmici szukali na naszej planecie jakiegoś auta, to na pewno zdecydowaliby się właśnie na to.
Oprócz kompletu poduszek, futurystyczny minivan ma też wiele systemów wspierających bezpieczeństwo. Tak naprawdę prawie cały alfabet: od ABS, poprzez EBD (elektroniczny rozdzielacz siły hamowania) i BAS (system wspomagania nagłego hamowania) aż po ESP. Ponadto auto zostało wyposażone w system AFIL zapobiegający zaśnięciu za kierownicą – gdy kierowca przekroczy białą linię (rozpoznawaną przez zewnętrzną kamerę) bez kierunkowskazu, AFIL wywoła wibracje pasa bezpieczeństwa. Jeśli już o pasach mowa, to warto dodać, że w razie zagrożenia, ich napięcie zostaje zwiększone automatycznie. Ostatnim nietypowym elementem jest Aktywny regulator prędkości, który wykrywa zmniejszenie prędkości poprzedzającego samochodu i w razie niebezpieczeństwa informuje o tym kierowcę.
KOSMOS DLA RODZINY

A jeździć to auto naprawdę potrafi. Dawno, naprawdę bardzo dawno nie jeździłem samochodem o tak harmonijnie zestrojonym zawieszeniu! Jest ono bardzo bliskie mojemu ideałowi – zapewnia naprawdę niemal tak wiele komfortu, jak w aucie z zawieszeniem hydropneumatycznym. Bardzo wysoki komfort nie jest przy tym okupiony nadmierną skłonnością do przechyłów bocznych – auto prowadzi się pewnie, w zakrętach zapewnia sporo przyjemności z prowadzenia. Warto podkreślić, że zawieszenie pracuje cicho – podczas pokonywania przeszło tysiąca kilometrów z podwozia nie dobiegł moich uszu ani jeden niepokojący hałas. Użytkownicy poprzedniej wersji sygnalizowali czasem stuki dochodzące z zawieszenia, ale nowa modularna platforma skutecznie wyeliminowała wszelkie problemy tego rodzaju.
Generalnie Nowy Citroën Grand C4 Picasso jest bardzo ciekawą propozycją na rynku kompaktowych minivanów. Biorąc pod uwagę jego wyposażenie i zalety – przestronność, funkcjonalność, prowadzenie, nowatorstwo – stanowi interesującą alternatywę nie tylko dla aut typu kombi, ale i dla innych minivanów, a także niewielkich SUV-ów, na które ostatnimi czasy zapanowała moda.

LEPSZY NIŻ KIEDYKOLWIEK

Minivan Citroëna jest przede wszystkim ucztą dla oka. Z zewnątrz urzeka szczelina wlotu powietrza, łącząca znak firmowy i światła do jazdy dziennej. Z tyłu są światła uformowane na kształt litery C, charakterystyczne dla Grand C4 Picasso. Przednie słupki są raczej wąskie i tak ustawione, że nie przeszkadzają w obserwacji podczas wjazdu na skrzyżowanie, co zdarza się w innych minivanach.
Za pomocą 7-calowego tabletu kierowca uzyskuje też dostęp do systemu Citroën Multicity Connect, który pomoże odnaleźć najbliższą lub najtańszą stację benzynową, ostrzeże o korkach i patrolach w ramach systemu typu „Coyote” oraz zaproponuje hotel lub restaurację.
CITROEN GRAND C4 PICASSO

Najlepiej zostać kierowcą C4, bo to on ma najlepsze warunki do pracy. Pojazd zapewnia doskonałą widoczność, wygodę i komfort obsługi wszystkich urządzeń. Patrząc przez olbrzymią, przednią szybę możemy poczuć się jak kapitan całkiem sporej jednostki pełnomorskiej. Citroen Grand C4 Picasso jak na francuski samochód przystało prowadzi się miękko i elegancko. Od razu wyczuwa się w nim słynną już dla "francuzów" gumowatość układu kierowniczego, to jednak żadna ujma dla samochodu, gdyż tę przypadłość całkowicie niweluje świetna praca zawieszenia. C4 bez najmniejszego protestu połyka nawet solidne nierówności, nie burząc spokoju podróżujących. To jednak nie jest bujający krążownik szos. Zawieszenie owszem, zestrojono komfortowo, ale nieco "po niemiecku". Dzięki temu C4 zachowuje niezbędny zapas twardości pozwalający na chociażby szybkie pokonywanie zakrętów bez żadnych przechyłów. Odpowiednią dynamikę zapewnia Grand Picasso benzynowy silnik. 1.6 THP. Jest świetnie wyciszony i ma 156 KM, które nie próżnują. Nie obciążony pasażerami i kompletem bagażu C4 potrafi być całkiem żwawym sprinterem, potrafiącym zawstydzić szybsze z wyglądu pojazdy. Turbo pomaga mu sprawnie i dynamicznie wyprzedzać przy rozsądnym zużyciu paliwa. W niekorzystnych warunkach końcówki stricte zimowej aury, spaliliśmy średnio 8,5 litra w cyklu mieszanym.
CAŁA NAPRZÓD



Komfort przede wszystkim!
W przypadku francuskiego auta, podejście to nie powinno nikogo dziwić. Zawieszenie bardzo dobrze radzi sobie z filtrowaniem niedoskonałości drogi. Słowa uznania należą się za stopień wyciszenia kabiny. Nieważne, czy pod maską pracuje turbodoładowana benzyna czy turbodiesel, nawet przy ostrym traktowaniu pedału gazu do uszu pasażerów dochodzi wyłącznie ledwie słyszalny pomruk. Trzeba się też mocno wysilić, by wychwycić szum toczących się opon. Duży plus.
Drugi dzień spędziłem za kierownicą Picasso z benzynowym, turbodoładowanym 1.6 THP. Wobec konstrukcji, która po raz kolejny została wybrany najlepszym silnikiem roku (patrz: Wybrano najlepsze silniki roku) miałem duże oczekiwania. I nie zawiodłem się. Szeroki zakres, w jakim dostępny jest maksymalny moment obrotowy (240 Nm od 1400 do 4000 obr./min) pozwala na dynamiczne poruszenie się po mieście i drogami szybkiego ruchu. Co ciekawe, nie wiąże się to wcale z drastycznie większym zużyciem paliwa. Przy normalnej jeździe, w cyklu mieszanym można bez większych wyrzeczeń uzyskać wynik poniżej 6 l/100 km. Inżynierowie dopieścili układ wspomagania kierownicy. Reaguje lepiej, chociaż przy większych prędkościach w neutralnej pozycji kierownica wciąż "chodzi" zbyt lekko. Nie oszukujmy się jednak, nikt przecież nie oczekuje od Picasso wrażeń rodem z samochodu rajdowego. Grunt, że inżynierowie pochylili się nad tą kwestią. Auto jest też bardziej zwrotne, o czym na własnej skórze przekonałem się podczas pokonywania labiryntu ciasnych uliczek miasteczka Sintra.
Rodzinny minivan ma być praktyczny, przestronny i dobrze spisywać się w dalekich trasach. A w tej dziedzinie Citroen po prostu poprawił i tak już świetne właściwości poprzednika.
PIERWSZA JAZDA

Stosunek jakość/cena 5,00
Super wyposanie za niższą cene niż konkurencja typu VW Touran, Toyota Verso, Mazda 5. W środku bardzo dobre wykonanie, nic nie trzeszczy i to na naszych dziurach, bardzo dobre materiały, przyjemna skóra na kierownicy.
Całokształt 5,00
Posiadam auto dość krótko, ale już pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Bardzo starannie wykończone wnętrze, miękkie plastiki, nic nie stuka, trzeszczy. Wnętrze jest przestronne i dobrze zagospodarowane. Oczywiście jako to w citroenach, jest dużo nowoczesnych rozwiązań, które mi bardzo odpowiadają - dotykowy tablet obsługujący funkcje auta, system głośnomówiący, automatyczne reflektory i wycieraczki dobrze działające, asystent pasa ruchu, tempomat. Nie przeszkadza w ogóle brak manualnych pokręteł. Kierowca ma świetne pole widzenia. Auto jest wyciszone, zawieszenie bardzo ładnie wybiera nierówności, jest miękkie, ale to nie przeszkadza w dynamicznej jeździe. Fotele w 2 rzędzie są wygodne. Podoba mi się, że każdy można regulować, również lekko rozkładać, zwiększając komfort jazdy. Dorosła osoba przejedzie nawet w 3 rzędzie foteli, choć nie będzie miała zbyt dużo miejsca na nogi. System rozkładania 3 rzędu foteli jest banalnie prosty. Radar parkowania bardzo precyzyjny. Na minus efektywność nagrzewania się wnętrza przy zimnym silniku.
opinia kierowcy

Citroen C4 Picasso to jeden z najlepszych samochodów jakie dotychczas stworzyła francuska marka.. Gdy raz się do niego weszło już nie chciało się wychodzić.
O całokształcie przesądza nie tylko atrakcyjny wygląd i dobre właściwości jezdne, ale przede wszystkim mnóstwo szczególików, które składają się na finalną ocenę. C4 Picasso sprawia naprawdę bardzo dobre wrażenie i każdy kto nim podróżuje po wyjściu z samochodu sprawdza ile kosztuje i co trzeba zrobić żeby być jego właścicielem. Chciałoby się stworzyć apel do wszystkich producentów aby czerpali przykład z tego modelu i uczyli się jak powinien wyglądać model doskonały.
sztuka godna mistrza

creative technologie
Zapowiedzią obecnej generacji C4 Picasso był zaprezentowany w marcu, w Genewie, koncepcyjny model o nazwie Technospace. W przypadku Citroena trudno o słowo, które w lepszy sposób oddawałoby odczucia towarzyszące pasażerom. Wnętrze nowego Grand C4 Picasso to - po prostu - przestrzeń i technologia w jednym..
Siadając za kierownicą można poczuć się jak w kabinie prywatnego odrzutowca. Dla przykładu - podcięta u dołu kierownica uformowana została na kształt samolotowego wolantu. "Lotnicze" wrażenia potęgują również boczne, schodzące się ku środkowi auta, przednie szyby, dwa duże ciekłokrystaliczne wyświetlacze czy wreszcie - dostępne w droższych wersjach - zagłówki zapewniające również boczne podparcie głowy. Takie, jak w samolotowej klasie biznes. Jakby tego było mało, fotel pasażera, oprócz funkcji masażu, może np. zostać wyposażony w elektrycznie sterowany podnóżek!

Auto prezentuje się nietypowo i nowocześnie, co jest zasługą ciekawie „namalowanego” przodu. Chromowane listwy łączące się ze światłami LED do jazdy dziennej, obły zderzak i kafelkowe reflektory z ciemnym wypełnieniem tworzą naprawdę fajny obrazek. Z tyłu jest równie interesująco, głównie za sprawą mocno pochylonej szyby, szerokiej klapy, dużej lotki i lamp z efektem 3D. Całość wydaje się bardzo spójna, co nie jest oczywiste przy tak odważnych projektach, dlatego designerzy zasługują na brawa.
W środku też można odlecieć. Kokpit jest tak długi i szeroki, że jedna osoba mogłaby się na nim wyspać… I to w całkiem niezłych warunkach, bo materiały, z których został wykonany są bardzo miękkie i wzorowo spasowane. Rolę zegarów i wszystkich wskaźników pełni ogromny ekran umieszczony tuż pod przednią szybą. Personalizuje się go wedle własnych potrzeb (zmieniać można zarówno motywy, jak i wyświetlane informacje). Pod nim wygospodarowano miejsce na dotykowy wyświetlacz (zwany tabletem), który jest prawdziwym centrum dowodzenia. Za jego pośrednictwem ustawia się wszystkie dostępne funkcje pojazdu, a także multimedia.
Przednie fotele… I tu zaczyna się cała historia. Rozmiar ma znaczenie, dlatego Citroen zamontował długie siedziska i szerokie oparcia. Dzięki temu każdemu będzie tu wygodnie. Wyprofilowanie i zakres regulacji również nie budzą najmniejszych zastrzeżeń. Co więcej, mają one funkcje podgrzewania i masażu (pulsacyjnego), a pasażer może dodatkowo skorzystać z elektrycznie wysuwanego podnóżka… Business class proszę Państwa! W drugim rzędzie jest mniej rewelacji, ale narzekać nie sposób. Podróżni mają tu do dyspozycji trzy indywidualne fotele, których oparcia można pochylać, a siedziska – przesuwać. Najważniejsze jest jednak to, że nie brakuje przestrzeni ani wzdłuż, ani wszerz, dlatego podróż „w komplecie” nie oznacza żadnych wyrzeczeń.
Citroen C4 Picasso to najbardziej awangardowy minivan na rynku. Warto zaznaczyć, że należy również do najpraktyczniejszych w swoim segmencie. A to oznacza, że zainteresuje się nim szerokie grono potencjalnych klientów.
PODRÓŻ WŁASNYMI DROGAMI

Wraz z wprowadzeniem nowej linii modelowej nazwanej Picasso, mamy do czynienia z naszpikowanymi elektroniką i futurystycznym designem samochodami. Stylizacja Grand Picasso mocno odbiega od standardów poprzednika. Nowoczesny wygląd stawia ten pojazd w kategorii najbardziej oryginalnych w segmencie minivanów. Bardzo wygodne fotele z wszechstronną regulacją elektryczną (opcja) i odpowiednią twardością nietypową dla francuskich konstrukcji, nie przyprawią podróżujących o ból głowy i kręgosłupa. Auto pewnie się prowadzi, ma niezły układ kierowniczy, twarde i wygodne fotele, nie przechyla się mocno w zakrętach i dobrze filtruje nierówności.
CITROEN C4 GRAND PICASSO - POZIOM WYŻEJ

Trzeba jednak obiektywnie przyznać, że wnętrze robi dobre wrażenie. Materiały użyte do jego wykończenia są bardzo miłe w dotyku. Widać, że księgowi nie mieli tutaj nic do powiedzenia. Fotele są wygodne, dość dobrze trzymają w zakrętach, a doposażenie ich w funkcję masażu uprzyjemni każdą podróż. Łatwo też zająć dogodną pozycję za uciętą od dołu – jak w sportowym aucie – kierownicą, która poza tym, że bardzo pewnie leży w dłoniach, jest wystarczająco gruba i przyjemna w dotyku.
Przed odebraniem samochodu do testu długo zastanawiałem się, jakie wrażenie zrobi na mnie „uturbiona” benzyna pod maską. W końcu 156 KM i maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1400 obr./min. to parametry godne porządnego diesla. I faktycznie – silnik jest niesamowicie żwawy. Pierwsza setka po 9 sekundach i ponad 200 km/h prędkości maksymalnej robią wrażenie na papierze. A jak jest w rzeczywistości? Jeżdżąc w ruchu miejskim, praktycznie na każdych światłach ruszamy jako pierwsi. Na trasie wyprzedzanie to przyjemność, a szybki wyjazd z uliczki podporządkowanej nie stanowi problemu. Auto pali przy tym średnio niecałe 8 litrów na 100 km. Jadąc jednostajnie, ale nie stosując się do zasad eko-drivingu możliwe jest zejście do ok. 6 litrów. Skrzynia biegów, jak na „Francuza” pracuje przyjemnie i bez haczenia.
Jazda Citroenem potrafi pozytywnie zaskoczyć. Po dawnej nerwowości nie pozostał już prawie żaden ślad. Samochód w zakrętach zachowuje się pewnie (oczywiście jak na vana), nie podpiera się już lusterkami o drogę jak Xsara, nie rzuca też nim jak statkiem po wzburzonym morzu. Pokonywanie łuków drogi z dużą szybkością odbywa się bez „pełnych gaci” i nerwowego dohamowywania.
Kosmiczny Citroen przy bliższej znajomości okazuje się normalnym autem, przebranym jedynie za „Powrót do przyszłości II” na bal karnawałowy. Jest wygodny, bezpieczny, a jazda nim nie powoduje choroby morskiej. Bardzo bogate wyposażenie seryjne można porządnie „dozbroić” i cieszyć się rewelacyjnie wyposażonym, dobrze wyglądającym vanem za przyzwoite pieniądze.
citroen-c4-picasso-1.6-thp


---------------------
KONIEC
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    1
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

1 plików
289 KB




Deebra

Deebra napisano 19.02.2024 22:07

zgłoś do usunięcia

Przebaczenie jest darem łaski Bożej. Przebaczenie - najtrudniejsza miłość.

Jezu ufam Tobie

Są kwiaty, które kwitną tylko na pustyni, gwiazdy, które widać tylko na obrzeżu miasta.
Są doświadczenia Boskiej miłości, którymi jesteśmy obdarowani tylko w wielkim opuszczeniu, na krawędzi zwątpienia.

Gertruda von le Fort
💕
... Dobrego wieczorku i spokojnej nocki życzę ) ...
Deebra

Deebra napisano 21.02.2024 09:55

zgłoś do usunięcia

Miłosierdzie czynów nadaje nieodpartą moc miłosierdziu słów.

Jezu ufam Tobie

Świat może być niekiedy groźnym żywiołem - to prawda
- ale człowiek żyjący wiarą i nadzieją ma w sobie siłę Ducha,
aby stawić czoło zagrożeniom tego świata.

św. Jan Paweł II
💕
Dobrego, Bożego dnia życzę, miłości, radości, cierpliwości, pokoju serca z pozdrowieniami ) ...
Deebra

Deebra napisano 13.03.2024 20:40

zgłoś do usunięcia

Szczęśliwy lud, co umie się radować,
chodzi, o Panie, w świetle Twego oblicza.
Cieszą się zawsze Twoim imieniem,
wywyższa ich Twoja sprawiedliwość.
Bo Ty jesteś blaskiem ich potęgi,
a Twoja przychylność moc naszą podnosi.

Ps 89, 16-18
Jezu ufam Tobie

Piękne i dobre myśli mogą odmienić duszę i ciało ...

Pokoju serca, miłości, piękna, błogosławionego dobrego wieczorku i spokojnej nocki ) ...

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (122)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (122)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności