Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

kubusiowe przedszkole maluchy.iso

Apiossa / GRY DLA DZIECI / kubusiowe przedszkole maluchy.iso
Download: kubusiowe przedszkole maluchy.iso

267,56 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Kubusiowe Przedszkole: Maluchy
Producent:
Disney Interactive
Dystrybucja:
CDProjekt
Wymagania sprzętowe:
# procesor Pentium 166 MHz
# 32 MB pamięci RAM
# Windows 95/98/me/2000/XP
Język:
polski

Dzięki ciekawym i zajmującym zadaniom, najmłodsze dzieci rysują i śpiewają piosenki, uczą się rozpoznawania liter i cyfr, rozróżniania kolorów i kształtów, kształtują umiejętność obserwacji i słuchania ze zrozumieniem. Pięcio- i sześciolatki natomiast poznają litery, uczą się podstawowych działań matematycznych, rozwijają umiejętność logicznego myślenia oraz porównywania i klasyfikowania obiektów. Wszystkie programy z tej serii są opracowane we współpracy z metodykami i pedagogami i stanowią logiczną całość, dzięki której dzieci nabywają umiejętności niezbędne do rozpoczęcia systematycznej nauki w szkole.

Cechy programu:
# Programy edukacyjne dla najmłodszych dzieci - od 3 roku życia.
# Programy konsultowane ze specjalistami z dziedziny nauczania zintegrowanego.
# Zabawni i znani z filmu animowanego Disneya bohaterowie: Kubuś Puchatek, Królik i inni.
# Zadania doskonale dostosowane do możliwości dzieci w danym wieku.
# Programy zawierają ćwiczenia z języka angielskiego i francuskiego.
# Dodatkowe opcje programów pozwalające na wydrukowanie ćwiczeń i zabaw dla dzieci.
# Polska wersja językowa. Kubusiowe-Przedszkole-Maluchy_Disney-Interactive,images_product,19,5907610707532.jpg

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekZalety ćwiczenia liczbowe zabawy logiczne zagadki obrazkowe edukacyjne kolorowanki rymowanki o cyferkach rytmiczna piosenka poradnik metodyczny dla rodziców nauka cyfr poznawanie wartości liczb porównywanie liczebności ćwiczenia na spostrzegawczość kształcenie logicznego myślenia przygotowanie do nauki w szkole malownicza grafika fantastyczna muzyka i radosne dźwięki wesołe rysunkowe animacje
Image.aspx?id=116782533EduROM Czytam i piszę to pasjonująca interaktywna gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6–10 lat, kształcąca umiejętność czytania i pisania. Program wprowadza dziecko w świat emocjonującej przygody z literkami, dzięki której nauczy się płynnie i ze zrozumieniem czytać oraz przyswoi sobie reguły poprawnego pisania. Forma programu, oparta na zabawie, jest atrakcyjna dla dziecka. Różnorodne ćwiczenia interaktywne, animacje, kolorowe ilustracje i narracje – dostosowane do wieku odbiorcy – swobodnie wprowadzają go w świat liter, wyrazów, zdań oraz tekstów (tzw. jednostek językowych). Jest to jedyny program dostępny na polskim rynku, wykorzystujący w tak przemyślany i konsekwentny sposób jednostki językowe, przy realizowaniu fabuły i konstrukcji ćwiczeń. Program Czytam i piszę jest w pełni dostosowany do polskiego systemu edukacyjnego. Pomyślany został jako program edukacyjny do samodzielnej pracy małego dziecka, bez konieczności uciekania się do pomocy rodziców. EduROM Czytam i piszę to jedna z najlepszych propozycji w kategorii programów do nauki pisania i czytania, przewidziana także dla dzieci, które mają problemy z poprawnym opanowaniem tych umiejętności. GŁÓWNE CECHY PROGRAMU: - 176 różnorodnych zadań; - ponad 200 multimedialnych stron; - połączenie zabawy i nauki; - staranne opracowanie metodyczne; - zróżnicowany stopień trudności zadań; - podział na jednostki językowe; - ilustrowany słowniczek ortograficzny; - gry utrwalające pisownię trudniejszych wyrazów; - setki ilustracji i animacji; - piosenki, wierszyki, fragmenty baśni; - przeznaczony również dla dzieci z zaburzeniami czytania i pisania.
"A, B, C - Poznajemy alfabet" Program edukacyjny dla dzieci w wieku od 2 do 5 lat. Twoje dziecko nauczy się: - alfabetu - zestawiać poznane litery w słowa - podstaw języka angielskiego
obrazekCóż za wciągająca książka o przyrodzie! Aaaaa... Znowu jakieś czary. Nowa przygoda przed nami! Adibu za sprawą magicznej książki trafia do jej wnętrza. Okazuje się, że mieszka w niej sympatyczny dinozaur Dino, który na niektórych stronach książeczki o naturze narysował śmieszne obrazki. Ale gdzie on się podział? Razem z Adibu ruszaj na poszukiwania przyjaciela, rozwiązuj zadania i odkrywaj tajemnice przyrody i nauki. W każdej grze serii Adibu jest "Kącik rodziców", który pozwala sprawdzić postępy dziecka oraz ustawić czas, jaki dziecko może spędzić przed komputerem.
Image.aspx?id=153279688Image.aspx?id=153279400Image.aspx?id=153279508Image.aspx?id=153279559Image.aspx?id=153279604zainstalować na DAEMON Tools Koziołek Matołek Idzie do Szkoły to gra edukacyjna, przygotowana z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (dzieci w wieku od 5 do 10 lat). Koziołek Matołek Idzie do Szkoły to gra edukacyjna, przygotowana z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (dzieci w wieku od 5 do 10 lat). Zadaniem opisywanego programu jest pomoc naszym maluchom w nauce alfabetu, dodawania i odejmowania, rozróżniania kolorów, kształtów, czy kierunków świata. Ponadto, gracze uczą się o zachodzących w świecie zmianach związanych z upływem czasu, logicznego myślenia i kojarzenia faktów, a także ćwiczą ogólną pamięć. Przygotowane zabawy obejmują poziom przedszkola oraz pierwszej klasy szkoły podstawowej. Koziołek Matołek oprowadza małego użytkownika po pełnym niespodzianek Pacanowie. W programie znajduje się jedenaście ciekawych i wciągających zabaw edukacyjnych (trzy poziomy trudności do wyboru). Alfabetu, cyfr i figur uczą naszych milusińskich sympatyczne gąsienice. Dodawania dziecko uczy się podczas zawodów łuczniczych, kierunków świata poszukując skarbu w pacanowskich lochach, kolorów w zabawie z wielką maszyną, spostrzegawczości w pacanowskiej kuźni, z której w tajemniczych okoliczność giną przedmioty, natomiast następstw upływu czasu w studiu filmowym Koziołka Matołka. W formie sprawdzenia postępów w nauce przygotowano jeszcze jedną gierkę: drogę Koziołka Matołka do szkoły. Należy się w niej wykazać wiedzą zdobytą w pozostałych modułach. Program zawiera wiele zabawnych animacji Koziołka Matołka i jego przyjaciół, fragmenty animowanych filmów z tytułowym bohaterem w roli głównej, przyjemną dla ucha muzykę oraz zabawne komentarze lektora.
Image.aspx?id=142160736"Komputerowa Gratka" to wspaniałe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym. Kolorowa gazetka wraz z płytą CD przygotowane są tak, aby bawić i uczyć malucha kolejnych liter alfabetu, cyfr, kształtów figur geometrycznych i pojęć: większy-mniejszy, krótszy-dłuższy. Doskonali sprawność manualną, ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a także uczy obsługi komputera. Zapraszamy do wspólnej zabawy z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki! A co w numerze "Tęczowa pamięciówka"? NAUKA NA WESOŁO: * Przygotowanie do pisania Literki Ć, Ś * Ćwiczenie pamięci * Instrumenty muzyczne trąbka, gitara, pianino i wiele innych * Muzyczne zabawy zaśpiewaj piosenkę dobrą na pamięć * Obsługa komputera klawiatura i myszka ZABAWY: * Magiczna szafa * Pamięciówka znajdź pary: obrazek-obrazek, obrazek-litera, obrazek-liczba, obrazek-dźwięk * Nauka gry na cymbałkach * Układanki obrazkowe * Zabawne wierszyki Ćwicz swoją pamięć z mieszkańcami Tęczowej Polanki. Zapraszamy do zabawy!
cover_2009-03.jpg Czy Wasza pociecha też lubi bujać w obłokach i myśleć o niebieskich migdałach? W tym numerze będzie miała okazję nie tylko poleniuchować wraz ze swoimi ulubionymi bohaterami, ale także spróbuje dogonić czas! Korzystając z pisma i gry na CD Wasze dziecko nauczy się jak zaplanować dzień tak, by starczyło go na naukę, zabawę oraz odpoczynek. Dzięki umiejętności pojmowania czasu i posługiwania się zegarkiem, każda chwila stanie się słodka! Stałe elementy pisma: * Łamigłówki * Zagadki * Labirynty * Rebusy * Kolorowanki * Opowiadanie * Mapa gry
qqq3ko.jpgPluszaki odkrywają jak istotny jest narząd wzroku i jak ciężko poradzić sobie bez niego, choćby zakrywając oczy chustką. Razem z nimi będziesz nawlekać igły, rozpoznawać przedmioty po kształcie i materiale z którego jest zrobione, aż w końcu odnajdziesz okulary dziadka Ambrożego i zrozumiesz, jak trudno mu bez nich sobie radzić. W garderobie odnajdziesz z Pluszakami Rozrabiakami różne oprawki do okularów i będziecie mogli je przymierzać. augen051.gif
2007-1-cover.jpg "Samochodowa wyprawa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy, a także nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji. Dziecko wraz z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki wyrusza na samochodową przejażdżkę wraz z misiem Barnabą, czarodziejką Papatką, myszką Tosią i skrzatem Filipem. W trakcie zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały karty lub magiczne klocki-układanka, oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
2006-4-cover.jpg NAUKA NA WESOŁO: * Utrwalanie znajomości liter * Czytanie wyrazów wielosylabowych * Przyroda - ślimaki * Zawody - zegarmistrz * Technika - motocykl * Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12 * Czas - rozpoznawanie pełnych godzin * Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką * Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach * Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury ZABAWY: * Odnajdź różnice * Zagraj w koszykówkę * Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy) * Skoki na skakance * Sportowa przebieranka * Pokonaj Gryziwąsa we florecie * Ustaw budzik * Multimedialna bajka * Rymowanki * Układanki
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności