Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Tęczowa Pamięciówka.nrg

Apiossa / GRY DLA DZIECI / Tęczowa Pamięciówka.nrg
Download: Tęczowa Pamięciówka.nrg

429,62 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Image.aspx?id=142160736"Komputerowa Gratka" to wspaniałe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym. Kolorowa gazetka wraz z płytą CD przygotowane są tak, aby bawić i uczyć malucha kolejnych liter alfabetu, cyfr, kształtów figur geometrycznych i pojęć: większy-mniejszy, krótszy-dłuższy. Doskonali sprawność manualną, ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a także uczy obsługi komputera. Zapraszamy do wspólnej zabawy z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki!

A co w numerze "Tęczowa pamięciówka"?

NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do pisania
Literki Ć, Ś
* Ćwiczenie pamięci
* Instrumenty muzyczne
trąbka, gitara, pianino i wiele innych
* Muzyczne zabawy
zaśpiewaj piosenkę dobrą na pamięć
* Obsługa komputera
klawiatura i myszka

ZABAWY:
* Magiczna szafa
* Pamięciówka
znajdź pary: obrazek-obrazek, obrazek-litera, obrazek-liczba, obrazek-dźwięk
* Nauka gry na cymbałkach
* Układanki obrazkowe
* Zabawne wierszyki

Ćwicz swoją pamięć z mieszkańcami Tęczowej Polanki.
Zapraszamy do zabawy!

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekZalety ćwiczenia liczbowe zabawy logiczne zagadki obrazkowe edukacyjne kolorowanki rymowanki o cyferkach rytmiczna piosenka poradnik metodyczny dla rodziców nauka cyfr poznawanie wartości liczb porównywanie liczebności ćwiczenia na spostrzegawczość kształcenie logicznego myślenia przygotowanie do nauki w szkole malownicza grafika fantastyczna muzyka i radosne dźwięki wesołe rysunkowe animacje
cover_2009-03.jpg Czy Wasza pociecha też lubi bujać w obłokach i myśleć o niebieskich migdałach? W tym numerze będzie miała okazję nie tylko poleniuchować wraz ze swoimi ulubionymi bohaterami, ale także spróbuje dogonić czas! Korzystając z pisma i gry na CD Wasze dziecko nauczy się jak zaplanować dzień tak, by starczyło go na naukę, zabawę oraz odpoczynek. Dzięki umiejętności pojmowania czasu i posługiwania się zegarkiem, każda chwila stanie się słodka! Stałe elementy pisma: * Łamigłówki * Zagadki * Labirynty * Rebusy * Kolorowanki * Opowiadanie * Mapa gry
obrazekLiczę z Reksiem PL Program edukacyjny pozbawiony przemocy dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat. Stanowi połączenie multimedialnej przygody z nauką i kompleksowym sprawdzeniem znajomości matematyki z zakresu nauczania początkowego. To wesoła zabawa, w której gracz pomaga Reksiowi uratować zwierzęta, które porwał wilk i znaleźć dla nich bezpieczne miejsce na ziemi. Aby tego dokonać trzeba zagłębić się w świat matematyki i wygrać honorowy pojedynek z Wilkiem. Czekają labirynty, podchody, tajne akcje, dziwne maszyny, łamigłówki, pasjonujące zadania. W programie znajdują się także puzzle, kolorowanki i Wielki Turniej Matematyczny dla kilku graczy! W każdym momencie użytkownik może udać się do szkoły, by tam potrenować zadania. Do dyspozycji są także statystyki, pozwalające poznać postępy w nauce. Program jest rozbudowany i zróżnicowany. Zawiera ponad 500 zadań matematycznych podzielonych na 2 poziomy trudności (dla dzieci z klas 0-1 oraz z klas 2-3 i starszych). Znaleźć w nim można zabawy uczące prostych działań matematycznych takich jak dodawanie i odejmowanie, mnożenie i dzielenie. Dodatkowo równania, figury geometryczne oraz zadania z treścią. Nauka matematyki może być wielką przygodą!
Komputerowa kolorowanka z Kubuś Puchatkiem. Image and video hosting by TinyPic Rewelacyjna zabawa dla dzieci.
ChomikImage.aspx?k=1347157&t=633861453126630758&id=139244871&vid=139244871 Kubuś obudził się z zabawnym uczuciem w brzuszku. To oznacza, stwierdził miś, że zapomniałem o czymś bardzo ważnym - a ponieważ ostatnią bardzo ważną rzeczą, o której zapomniał, były urodziny Kłapouchego, pomyślał, że na pewno przypadają one właśnie dzisiaj! Urodzin nie można obchodzić bez wspaniałego przyjęcia i ślicznych prezentów! Tak właśnie zaczyna się wielka przygoda z Kubusiem i jego przyjaciółmi. Twoje dziecko musi odwiedzić wszystkich mieszkańców Stuwiekowego Lasu, aby zawiadomić ich o przyjęciu na cześć Kłapouchego i pomóc im przygotować piękne urodzinowe prezenty! Organizując przyjęcie urodzinowe, dzieci uczą się rozpoznawania liter i kojarzenia ich z głoskami, rozpoznawania cyfr i przeliczania w zakresie 20, ćwiczą także umiejętność porządkowania przedmiotów według wybranych cech oraz poznają przydatne słówka w języku angielskim i francuskim. Zabawa z Kubusiem i jego przyjaciółmi pomaga także poznać kolory i zachęca do własnej twórczości. Programy z serii Disney Edukacja, przygotowane we współpracy z pedagogami i metodykami nauczania zintegrowanego, odpowiadają programowi nauczania w polskich przedszkolach. Seria pozwoli przeprowadzić twoje dziecko przez kolejne etapy rozwoju, a znani i kochani bohaterowie będą doskonałymi przewodnikami w podróży i nauce. "Kubusiowe Przedszkole: Średniaki" to program, dzięki któremu dziecko może rozwijać umiejętności niezbędne do systematycznej nauki w szkole. Ciekawa fabuła gry oraz dostosowany do możliwości dziecka poziom trudności zadań sprawiają, że program "Kubusiowe Przedszkole: Średniaki" zachęca dzieci do samodzielnego poszukiwania i odkrywania.Nauka u boku ulubionych bohaterów bajek Disneya jest przyjemna i pasjonująca. Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 90 MHz (lub kompatybilny), 16 MB RAM, karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 95/98se/Me/XP ISO płyty uruchamiać z wirtualnego dysku np programem Daemon Tools lub po prostu wypalić płytkę CD
2006-1-cover.jpg Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter - Czytanie krótkich wyrazów - Środki lokomocji - autobus, pociąg - Zawody - policjant, strażak, listonosz - Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 10 - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj piosenkę - Ciekawostki - wszytko o poczcie, policji, straży pożarnej - Bezpieczeństwo na ulicy - Obsługa komputera - klawiatura, myszka Zabawy: - Przygotuj portret pamięciowy - Złap chuligana - Odszukaj różnice - Zrób zakupy - Posortuj listy - Tor przeszkód - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki
616545156.jpg Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter, odczytywanie wyrazów ze zrozumieniem - Przyroda – chomik, gwarek, kanarek itp. - Konstruowanie – budowanie psich bud - Muzyczne zabawy – Kumpel kundel - Ciekawostki – wszystko o rybkach akwariowych i psach - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Odczytaj listy - Zagraj w psią ruletkę - Przelicz rybki - Przejdź kamienny labirynt - Odszukaj zwierzęta - Przygotuj akwarium - Układanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
2007-1-cover.jpg "Samochodowa wyprawa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy, a także nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji. Dziecko wraz z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki wyrusza na samochodową przejażdżkę wraz z misiem Barnabą, czarodziejką Papatką, myszką Tosią i skrzatem Filipem. W trakcie zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały karty lub magiczne klocki-układanka, oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności