-
331 -
2127 -
590 -
2
4011 plików
2073 GB
producent: Obsidian Entertainment
kategoria: cRPG
światowa data premiery: 19 października 2010
data wydania w Polsce: 22 października 2010
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 18+
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce GF 6600 lub lepsza) , 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Fallout: New Vegas to kolejna, po Fallout 3, odsłona popularnego postapokaliptycznego cyklu zapoczątkowanego w 1997 roku. Dzieło zostało opracowane przez studio Obsidian Entertainment, za którego założenie odpowiadają byli członkowie firmy Black Isle Studios, producenta dwóch pierwszych odsłon marki Fallout. Produkcja skupia się na ukazaniu konfliktu trzech frakcji: New California Republic, Caesar’s Legion oraz mieszkańców New Vegas. Gracz wciela się w kuriera/podróżnika (jego statystyki kreujemy w teście psychoanalitycznym), którego przed śmiercią ratuje zaprzyjaźniony robot. W grze powraca oczywiście Pip-Boy, którego otrzymujemy od właściciela maszyny. Rozgrywka w Fallout: New Vegas jest dokładnym odzwierciedleniem mechaniki ukazanej w Fallout 3. Kontrolujemy tu zatem nieustannie rozwijającego się bohatera, a akcję obserwujemy z widoku TPP lub FPP (w zależności od osobistych upodobań). Powraca także system walki o nazwie V.A.T.S., umożliwiający m.in. zatrzymanie upływu czasu i namierzanie konkretnych części ciała przeciwnika (w zależności od liczby posiadanych punktów akcji). Do dyspozycji gracza oddano wiele nowych perków i możliwości (część z nich dotyczy chociażby walki na bliski dystans). Wśród nowości znalazły się również niedostępne wcześniej bronie, jak np. karabin przypominający M4, czy też minigun. Broń można modyfikować, by polepszyć jej właściwości (np. zwiększyć pojemność magazynka lub dodać do karabinu myśliwskiego celownik optyczny). Nasze działania w czasie rozgrywki wpływają nie tylko na karmę, ale i popularność w oczach poszczególnych stron konfliktu. Twórcy z Obsidian Entertainment zdecydowali się również na powiązanie systemu dialogów z umiejętnościami. W rozmowach opartych na pobocznych zdolnościach otrzymujemy dla przykładu dwa teksty: dla postaci z wysokim poziomem umiejętności (sukces) i niskim poziomem umiejętności (porażka). Umieszczenie obu opcji pozwala pokazać graczom, że mogli zdziałać coś w danej materii. Nic nie stanie ponadto na przeszkodzie, by w podróżach po świecie gry towarzyszyło nam 2 lub 3 pomocników.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB