-
331 -
2127 -
590 -
2
4011 plików
2073 GB
kategoria: akcji, survival horror, postapokaliptyczne, polskie
światowa data premiery: 10 sierpnia 2012
data wydania w Polsce: 10 sierpnia 2012
tryb gry: akcji, survival horror, postapokaliptyczne, polskie
wymagania wiekowe: 18+
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM (3 GB - Vista/7), karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 GT lub lepsza), Windows XP/Vista/7
Afterfall: inSanity to survival horror rozgrywający się w post-nuklearnym świecie znanym jako Afterfall. Za opracowanie dzieła odpowiadają firmy Intoxicate Interactive oraz Nicolas Games. Tytuł jest swoistym wprowadzeniem do stworzonego od podstaw uniwersum, w którym osadzono inne projekty dewelopera. inSanity przenosi nas do alternatywnej przyszłości roku 2035, w której cała ludzkość odczuwa skutki nie tylko trzeciej wojny światowej, ale i wybuchu potężnej bomby wodorowej o nazwie Entropia. Wobec kompletnie nieprzystępnych warunków panujących na powierzchni ludzie zmuszeni zostali do życia w specjalnych schronach. Gracz wciela się w jednego z ocalałych mieszkańców, pamiętających okres sprzed kataklizmu i próbujących odnaleźć się w nowym środowisku pełnym nieznanych dotąd zagrożeń. Schron „Chwała” – w którym przebywa główny bohater gry, Albert Tokaj – początkowo wydaje się bezpiecznym schronieniem. Wszystko zmienia się jednak wraz z dotarciem do wewnątrz budynku tajemniczego wirusa, który dziesiątkuje mieszkańców Chwały. Zadaniem gracza jest złagodzenie skutków działania tajemniczego schorzenia i jednocześnie znalezienie winnego, odpowiedzialnego za tę sytuację. Miejscem akcji są zarówno ciasne i klaustrofobiczne korytarze wspomnianego schronu, jak i otwarte przestrzenie miasta zrujnowanego przez wyniszczającą wojnę. Jego mieszkańcy zmagają się z wieloma przeciwnościami losu i przerażającymi tajemnicami. Świat Afterfall zaludniony jest nie tylko przez zwykłych ludzi, ale także mutantów i prawdziwych dziwaków. Dzięki systemowi Freefight, pozwalającemu na skorzystanie z elementów otoczenia podczas walki, możemy w każdej chwili sięgnąć po zaimprowizowaną broń i zlikwidować przeciwników. Uczucie ciągłego zagrożenia pogłębia specjalny moduł gry o nazwie FearLock, wpływający na postrzeganie rzeczywistości przez głównego bohatera pod wpływem strachu. Do stworzenia odpowiednio sugestywnego i mrocznego środowisko gra wykorzystuje możliwości silnika Unreal trzeciej generacji. Do prac nad polską wersją językową zaproszono około setkę aktorów, zaś głos głównemu bohaterowi podłożył Michał Żebrowski.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
4,85 GB