Wilhelm, Andreas - Projekt 03 - Projekt Atlantyda.mobi
-
Aerodynamika i Mechanika Lotu -
Alicja S. Gorzów Wlkp -
Amateur Blond Girl -
Amateur Girl Hardcore -
bajki -
broń walka itp -
Budowa samolotu -
Ciekawe pozycje książkowe -
Ciekawostki z tego i nie z tego świata -
coben epub -
CZESZKI xxx -
ebook_mobi_kindle -
Ebooki -
E-booki nowe -
English for aviation (sound) -
Filmy fabularne -
Garmin G500-G1000 -
Hip Sex Hop -
Holocaust, Historia Żydów, II Wojna Światowa -
Kasia -
Katarzyna Puzyńska -
KOLEJKA (Edukacja) -
Komunikacja - Łączność -
Książki -
książki bez hasła ;-) -
lakberg mobi -
Lotnictwo - PPL(A) -
MAMED KHALIDOW -
Meteorologia -
Mix 1 -
Mix 2 -
mobi_kryminały -
NAJLEPSZE PORNO NA CHOMIKU !!! -
Nawigacja -
Niemieckie amatorki -
pantyhose ass legs porn xxx -
Planowanie lotu -
Podrywacze -
Polskie porno -
Przepisy -
seria[01] -
Spakowane fotki WinRar 260 fotek -
SYSTEMA -
Szkolenie samolotowe -
tablice -
ULC -
zachomikowane -
Zakazane piosenki video -
Zamien chemie na jedzenie -Julita Bator -
ZDROWIE
On istniał naprawdę. Wymieniony jest w Rowland Ward's Records of Big Gamę. Jego kły spoczywają w podziemiach British Muzeum of Natural History. Istnieją także dwie fotografie wspaniałych kłów, z czasów gdy były zarejestrowane i sprzedane na aukcji w Zanzibarze w 1898 roku. Chociaż żaden z nich się na niego nie natknął, wspominają, go w swych pamiętnikach tak sławni myśliwi, jak Karamajo Bell, Denis D. Lyell, T. Murray Smith i komandor David Enderby Blunt. Podczas dwóch ostatnich wypraw do Afryki stwierdziłem, że prawie wszyscy poznani przeze mnie starzy myśliwi i koloniści o nim słyszeli i spędziłem wiele uroczych wieczorów, słuchając niezmiernie różnorodnych domysłów na temat, gdzie żył i jak zginął.
cykl: Niecni Dżentelmeni 02 Złodziej i nadzwyczajny oszust – Locke Lamora – oraz śmiertelnie niebezpieczny Jean Tannen porzucają rodzinne miasto i dotychczasowe życie, z którego zostały tylko ruiny. Ale nie mogą wiecznie uciekać, kiedy więc wreszcie się zatrzymują, postanawiają zaatakować najbogatszy i najtrudniejszy cel na horyzoncie. Miasto-państwo Tal Verarr. Wieżę Grzechu. Wieża Grzechu to dom gry przewyższający wszystkie inne jaskinie hazardu. Nikomu nie udało się ukraść stamtąd choćby jednej monety i przeżyć. Takiemu wyzwaniu Locke nie zdoła się oprzeć… …ale będzie musiał poczekać, nim wprowadzi w życie swój perfekcyjnie przygotowany plan. Ktoś jeszcze w Tal Verarr potrzebuje nadzwyczajnych umiejętności Niecnych Dżentelmenów i gotów jest ich zabić, jeśli dzięki temu coś zyska. Nim się obejrzą, Locke i Jean uwikłają się w piractwo. Doskonała robota dla złodziei, którzy nie potrafią odróżnić dzioba galery od rufy.
Zamaskowani skrytobójcy kradną z klasztoru w Pirenejach bezcenny czterechsetletni manuskrypt zawierający szczegółową relację z dokonanego przez Pizarra podboju Peru. Dokument ma nie tylko wartość historyczną. Jego autor - Hiszpan, który przyłączył się do Inków - zawarł w nim wskazówki dotyczące lokalizacji wykutej z meteorytu figurki indiańskiego bożka. Materiał, z którego wykonano relikwię, może posłużyć do produkcji broni o nieznanej dotąd sile rażenia. Młody lingwista William Race podejmuje się interpretacji jedynej kopii zaginionego manuskryptu. Z grupą amerykańskich komandosów i naukowców wyrusza do Peru, by odnaleźć ruiny dawnego miasta Inków i tajemniczą świątynię, gdzie prawdopodobnie ukryto figurkę. Ani on, ani pozostali uczestnicy ekspedycji nie są jednak przygotowani na to, co zastaną po dotarciu na miejsce...
cykl: Shane Schofield, tom 3 Trwa polowanie na piętnastu najbardziej niebezpiecznych ludzi na świecie: komandosów, terrorystów i szpiegów. Za głowę każdego z nich tajemniczy zleceniodawca wyznaczył 18 milionów dolarów. Na liście celów zawodowych zabójców znalazł się Shane Schofield z amerykańskich marines. Udaje mu się ujść z pułapki zastawionej w ośrodku rakietowym Krask-8 na Syberii, ale traci prawie cały swój oddział.
„Wgrzesznicy” dzieją się w niedalekiej przyszłości, w modelowym cyberpunkowym świecie nowoczesnych technologii komputerowych, korporacyjnych manipulacji i hackerskiego podziemia. Powstaje implant umożliwiający cyfrowy zapis wizji artystycznej prosto z mózgu. Po wprowadzeniu go na rynek następuje wypadek, w wyniku którego globalna sieć informatyczna zostaje zarażona śmiertelnym wirusem. Czy cyfrowy wirus może skazić ludzkie mózgi?
Minipowieść nagrodzona nagrodami Hugo i Nebula w 1980 r. Podczas wojny międzyświatowej, dwaj piloci należący do wrogich sobie ras rozbijają się na planecie o bardzo srogim klimacie i trudnych warunkach przeżycia. Przetrwanie będzie możliwe wyłącznie gdy dwóch dotychczasowych wrogów połączy siły. Zapadająca głęboko w pamięć opowieść o trudnej sztuce "zrozumienia". W 1985 roku Wolfgang Petersen na podstawie książki nakręcił rewelacyjny film o tym samym tytule (Enemy Mine).
Książka ta to opowieść o prywatnej wyprawie, jaką Arthur Clarke (wraz z przyjacielem, Mikem Wilsonem) zafundował sobie do wód Wielkiej Rafy Koralowej w 1955 roku. Wydarzenie to w znacznym stopniu zdeterminowało jego dalsze życie, nurkowanie bowiem stało się jego pasją. To także podczas tej wyprawy Clarke po raz pierwszy odwiedził Sri Lankę, gdzie wkrótce zamieszkał. Wyprawa ta zapoczątkowała nurt "morski" - czy też raczej "podwodny" - w twórczości Clarke'a; tematyce tej poświęcił on kilka swoich następnych książek popularno-naukowych oraz powieści (m.in. Kowboje oceanu, Wyspa delfinów).
Przerażająca wojna rozpoczęła się w dwudziestym drugim wieku. Po sześciuset latach nikt z ludzi i veichów nie może przeniknąć tajemnicy jej wybuchu. Wojna, która nie może mieć końca...
Przerażająca wojna rozpoczęła się w dwudziestym drugim wieku. Po sześciuset latach nikt z ludzi i veichów nie może przeniknąć tajemnicy jej wybuchu. Wojna, która nie może mieć końca...
cykl: Genom, tom 1 Historia niezwykle odważnego chłopca, który, zagrożony utratą życia na własnej planecie, wyrusza na spotkanie losu w kosmos. Bierze udział wraz z tajnym zakonem rycerzy gwiezdnych w walce z potężnym, galaktycznym imperium zła, które podbija kolejne planety.