Longyear, Barry - Mój własny wróg.mobi
-
Aerodynamika i Mechanika Lotu -
Alicja S. Gorzów Wlkp -
Amateur Blond Girl -
Amateur Girl Hardcore -
bajki -
broń walka itp -
Budowa samolotu -
Ciekawe pozycje książkowe -
Ciekawostki z tego i nie z tego świata -
coben epub -
CZESZKI xxx -
ebook_mobi_kindle -
Ebooki -
E-booki nowe -
English for aviation (sound) -
Filmy fabularne -
Garmin G500-G1000 -
Hip Sex Hop -
Holocaust, Historia Żydów, II Wojna Światowa -
Kasia -
Katarzyna Puzyńska -
KOLEJKA (Edukacja) -
Komunikacja - Łączność -
Książki -
książki bez hasła ;-) -
lakberg mobi -
Lotnictwo - PPL(A) -
MAMED KHALIDOW -
Meteorologia -
Mix 1 -
Mix 2 -
mobi_kryminały -
NAJLEPSZE PORNO NA CHOMIKU !!! -
Nawigacja -
Niemieckie amatorki -
pantyhose ass legs porn xxx -
Planowanie lotu -
Podrywacze -
Polskie porno -
Przepisy -
seria[01] -
Spakowane fotki WinRar 260 fotek -
SYSTEMA -
Szkolenie samolotowe -
tablice -
ULC -
zachomikowane -
Zakazane piosenki video -
Zamien chemie na jedzenie -Julita Bator -
ZDROWIE
cykl: Niecni Dżentelmeni 02 Złodziej i nadzwyczajny oszust – Locke Lamora – oraz śmiertelnie niebezpieczny Jean Tannen porzucają rodzinne miasto i dotychczasowe życie, z którego zostały tylko ruiny. Ale nie mogą wiecznie uciekać, kiedy więc wreszcie się zatrzymują, postanawiają zaatakować najbogatszy i najtrudniejszy cel na horyzoncie. Miasto-państwo Tal Verarr. Wieżę Grzechu. Wieża Grzechu to dom gry przewyższający wszystkie inne jaskinie hazardu. Nikomu nie udało się ukraść stamtąd choćby jednej monety i przeżyć. Takiemu wyzwaniu Locke nie zdoła się oprzeć… …ale będzie musiał poczekać, nim wprowadzi w życie swój perfekcyjnie przygotowany plan. Ktoś jeszcze w Tal Verarr potrzebuje nadzwyczajnych umiejętności Niecnych Dżentelmenów i gotów jest ich zabić, jeśli dzięki temu coś zyska. Nim się obejrzą, Locke i Jean uwikłają się w piractwo. Doskonała robota dla złodziei, którzy nie potrafią odróżnić dzioba galery od rufy.
Tym razem Connie Willis przedstawia przyszłość Hollywoodu, w którym komputerowa manipulacja obrazem stała sie podstawową techniką produkcji. Kto potrzebuje żywych aktorów, skoro do dyspozycji są całe zastępy słynnych nieboszczyków? Ale jest ktoś, kto ma marzenie....
cykl: Projekt, tom 3 W czasie, gdy Patrick Nevreaux znajduje na Jukatanie starodawny kodeks Majów, Peter Lavell odkrywa w Aleksandrii uznany za zaginiony dokument Platona zawierający relację o Atlantydzie. Epokowe znaleziska obu naukowców po raz kolejny stają się powodem ich wspólnej ekspedycji, tym razem na północny wschód Atlantyku. Tam, na głębokości ponad trzech tysięcy metrów pod wodą, rozpoczynają poszukiwania legendarnej Atlantydy. Tymczasem każdy ich krok jest obserwowany przez armię USA, bezwzględnego kubańskiego poszukiwacza skarbów Nuño Gonzaleza i mającą niejasne zamiary dziennikarkę Kathleen Denver. Peter i Patrick, kierowani żądzą odkrywców, podejmują niebezpieczną wyprawę w morskie głębiny. Znajdują tam zdumiewającą spuściznę cywilizacji, która mogłaby udzielić odpowiedzi na pytania związane z zagadkowymi archiwami wiedzy…
cykl: Projekt, tom 2 Odnaleźć legendarne źródło mądrości tajemniczego heretyckiego faraona Echnatona!? - oto zadanie, z jakim tym razem musi zmierzyć się fascynujący naukowy tandem, profesor archeologii Peter Lavell i zwariowany poszukiwacz skarbów Patrick Nevreux. Punktem zaczepienia jest papirus skradziony z grobowca Tutanchamona. Nie trzeba długo czekać... Ekspedycja dwóch naukowców, prowadzona na Rodos, w Kairze, a w końcu w głębokich podziemiach pod Sakkarą, ściąga na siebie uwagę podejrzanych konkurentów: pozbawionego skrupułów tajnego stowarzyszenia i zniewalająco uroczej Melissy należącej do nad wyraz dziwnej sekty. Najlepszy niemiecki thriller od czasów "Der Schwarm" autorstwa Franka Schätzinga!
cykl: Projekt, tom 1 Żądza wiedzy, gorączka poszukiwań, kobieta, której moc pozwala przekraczać granice nieosiągalne dla pozostałych członków zespołu badawczego. Ściany jaskini pokryte tajemniczymi znakami... Niebieska, metalizująca poświata... Nieznane to przyciąga, to odpycha. Dwaj eksperci wynajęci do supertajnego projektu ONZ mają zbadać to zjawisko: profesor archeologii Peter Lavell i zwariowany poszukiwacz skarbów Patrick Nevreux. Działania naukowców utrudniają: mer francuskiego miasteczka, wielka mistrzyni wolnomularzy, grupa satanistów, a kto wie... może ktoś jeszcze?
GDYBY MARCO POLO BYŁ CONANEM BARBARZYŃCĄ… MIAŁBY NA IMIĘ CAIREN! Orientalna fantasy awanturnicza z epoki podbojów mongolskich, z napinaniem muskułów i przymrużeniem oka, obficie okraszona zaginionymi cywilizacjami, walnymi bitwami, groźnymi monstrami, magicznymi sztukami, powabnymi dziewkami, literackimi nawiązaniami, et cetera… Opasły tom zawiera dziesięć opowiadań, z których połowa ukazała się wcześniej w miesięczniku Science Fiction, Fantasy i Horror, kwartalniku Fantastyka Wydanie Specjalne i antologii Kanon Barbarzyńców, a reszta premierę ma w niniejszym tomie. Stara gwardia, Cesarskie cięcie, Kres i krach, Mroczna Bezdeń, Wyspa strachów, Drapieżca, Krwawe srebro, Na ostrzu miecza, Trupi jad, Żółty kieł
Poznaj doktora Lucyfera Jonesa - samozwańczego kaznodzieję, nicponia i uroczego oszusta, Amerykanina z krwi i kości. Jones, przy całym swoim sprycie i brawurze, musi stawić czoło egzotycznym i fantastycznym niebezpieczeństwom Czarnego Lądu. Ale czy nawet człowiek o tak wyjątkowych zdolnościach jak Lucyfer Jones jest w stanie przeżyć wśród grasujących mumii faraonów, wampirów żądnych krwi i hord głodnych kanibali?!
Sylwestrowy wieczór, godzina 20.35, Manhattan, biuro prywatnego detektywa, Johna Justina Mallory'ego. Mallory ukrył się tu przed oprychami i gospodarzem domu, namolnie domagającym się zaległego czynszu. Popijając bourbona, wspomina wypadki minionego, nie najlepszego dlań roku, gdy nagle zjawia się tajemniczy elf, oświadczający, że potrzebuje pomocy w odnalezieniu skradzionego jednorożca. Kiedy do detektywa dociera w końcu, że mały zielony stwór nie jest wytworem jego wyobraźni i nie zniknie wraz z upojeniem alkoholowym, wysłuchuje pełnej pasji przemowy o tym, że uprowadzona magiczna istota musi zostać odnaleziona przed upływem nocy. W przeciwnym razie elf zostanie srogo ukarany przez swój Cech. Dołączcie do Mallory’ego w jego szalonym nocnym pościgu po fantastycznym Manhattanie, gdzie można spotkać nie tylko ludzi, ale też skrzaty, gnomy a nawet harpie. Bądźcie świadkami pojedynku z przepotężnym demonem Grundym, który robi co może, aby detektyw nie odnalazł jednorożca przed upływem wyznaczonego czasu.
On istniał naprawdę. Wymieniony jest w Rowland Ward's Records of Big Gamę. Jego kły spoczywają w podziemiach British Muzeum of Natural History. Istnieją także dwie fotografie wspaniałych kłów, z czasów gdy były zarejestrowane i sprzedane na aukcji w Zanzibarze w 1898 roku. Chociaż żaden z nich się na niego nie natknął, wspominają, go w swych pamiętnikach tak sławni myśliwi, jak Karamajo Bell, Denis D. Lyell, T. Murray Smith i komandor David Enderby Blunt. Podczas dwóch ostatnich wypraw do Afryki stwierdziłem, że prawie wszyscy poznani przeze mnie starzy myśliwi i koloniści o nim słyszeli i spędziłem wiele uroczych wieczorów, słuchając niezmiernie różnorodnych domysłów na temat, gdzie żył i jak zginął.
cykl: Niecni Dżentelmeni 01 Powiadają, że Cierń Camorry to niezwyciężony fechmistrz, złodziej nad złodziejami, duch, który przenika ściany. Pół miasta wierzy, że jest legendarnym bohaterem i obrońcą biedaków; druga połowa uważa, że opowieści o nim to mit dla głupców. Jedni i drudzy się mylą. Drobny i słabo władający rapierem Locke Lamora rzeczywiście jest (ku swemu utrapieniu) Cierniem Camorry. Z pewnością nie cieszy się z plotek towarzyszących jego wyczynom – a specjalizuje się w najbardziej złożonych oszustwach. Istotnie, okrada bogatych (kogóż innego warto okradać?), ale biedni nie oglądają ani grosza z jego zdobyczy. Wszystko, co zdobędzie, przeznacza na użytek swój i swojego nielicznego gangu złodziei: Niecnych Dżentelmenów. Wielobarwny i kapryśny światek przestępczy wiekowej Camorry jest ich jedynym domem. Niestety, w ostatnich czasach nad miastem zawisło widmo tajemnicy, która grozi wybuchem wojny gangów i rozdarciem półświatka na strzępy. Locke’a i jego przyjaciół, wplątanych w śmiertelną rozgrywkę, czeka niezwykle trudna próba pomysłowości i lojalności. Jeśli chcą żyć, muszą z niej wyjść zwycięsko.