Reilly, Matthew - Shane Schofield 02 - Strefa 7.mobi
-
Aerodynamika i Mechanika Lotu -
Alicja S. Gorzów Wlkp -
Amateur Blond Girl -
Amateur Girl Hardcore -
bajki -
broń walka itp -
Budowa samolotu -
Ciekawe pozycje książkowe -
Ciekawostki z tego i nie z tego świata -
coben epub -
CZESZKI xxx -
ebook_mobi_kindle -
Ebooki -
E-booki nowe -
English for aviation (sound) -
Filmy fabularne -
Garmin G500-G1000 -
Hip Sex Hop -
Holocaust, Historia Żydów, II Wojna Światowa -
Kasia -
Katarzyna Puzyńska -
KOLEJKA (Edukacja) -
Komunikacja - Łączność -
Książki -
książki bez hasła ;-) -
lakberg mobi -
Lotnictwo - PPL(A) -
MAMED KHALIDOW -
Meteorologia -
Mix 1 -
Mix 2 -
mobi_kryminały -
NAJLEPSZE PORNO NA CHOMIKU !!! -
Nawigacja -
Niemieckie amatorki -
pantyhose ass legs porn xxx -
Planowanie lotu -
Podrywacze -
Polskie porno -
Przepisy -
seria[01] -
Spakowane fotki WinRar 260 fotek -
SYSTEMA -
Szkolenie samolotowe -
tablice -
ULC -
zachomikowane -
Zakazane piosenki video -
Zamien chemie na jedzenie -Julita Bator -
ZDROWIE
cykl: Shane Schofield, tom 3 Trwa polowanie na piętnastu najbardziej niebezpiecznych ludzi na świecie: komandosów, terrorystów i szpiegów. Za głowę każdego z nich tajemniczy zleceniodawca wyznaczył 18 milionów dolarów. Na liście celów zawodowych zabójców znalazł się Shane Schofield z amerykańskich marines. Udaje mu się ujść z pułapki zastawionej w ośrodku rakietowym Krask-8 na Syberii, ale traci prawie cały swój oddział.
cykl: Projekt, tom 1 Żądza wiedzy, gorączka poszukiwań, kobieta, której moc pozwala przekraczać granice nieosiągalne dla pozostałych członków zespołu badawczego. Ściany jaskini pokryte tajemniczymi znakami... Niebieska, metalizująca poświata... Nieznane to przyciąga, to odpycha. Dwaj eksperci wynajęci do supertajnego projektu ONZ mają zbadać to zjawisko: profesor archeologii Peter Lavell i zwariowany poszukiwacz skarbów Patrick Nevreux. Działania naukowców utrudniają: mer francuskiego miasteczka, wielka mistrzyni wolnomularzy, grupa satanistów, a kto wie... może ktoś jeszcze?
cykl: Projekt, tom 2 Odnaleźć legendarne źródło mądrości tajemniczego heretyckiego faraona Echnatona!? - oto zadanie, z jakim tym razem musi zmierzyć się fascynujący naukowy tandem, profesor archeologii Peter Lavell i zwariowany poszukiwacz skarbów Patrick Nevreux. Punktem zaczepienia jest papirus skradziony z grobowca Tutanchamona. Nie trzeba długo czekać... Ekspedycja dwóch naukowców, prowadzona na Rodos, w Kairze, a w końcu w głębokich podziemiach pod Sakkarą, ściąga na siebie uwagę podejrzanych konkurentów: pozbawionego skrupułów tajnego stowarzyszenia i zniewalająco uroczej Melissy należącej do nad wyraz dziwnej sekty. Najlepszy niemiecki thriller od czasów "Der Schwarm" autorstwa Franka Schätzinga!
cykl: Projekt, tom 3 W czasie, gdy Patrick Nevreaux znajduje na Jukatanie starodawny kodeks Majów, Peter Lavell odkrywa w Aleksandrii uznany za zaginiony dokument Platona zawierający relację o Atlantydzie. Epokowe znaleziska obu naukowców po raz kolejny stają się powodem ich wspólnej ekspedycji, tym razem na północny wschód Atlantyku. Tam, na głębokości ponad trzech tysięcy metrów pod wodą, rozpoczynają poszukiwania legendarnej Atlantydy. Tymczasem każdy ich krok jest obserwowany przez armię USA, bezwzględnego kubańskiego poszukiwacza skarbów Nuño Gonzaleza i mającą niejasne zamiary dziennikarkę Kathleen Denver. Peter i Patrick, kierowani żądzą odkrywców, podejmują niebezpieczną wyprawę w morskie głębiny. Znajdują tam zdumiewającą spuściznę cywilizacji, która mogłaby udzielić odpowiedzi na pytania związane z zagadkowymi archiwami wiedzy…
On istniał naprawdę. Wymieniony jest w Rowland Ward's Records of Big Gamę. Jego kły spoczywają w podziemiach British Muzeum of Natural History. Istnieją także dwie fotografie wspaniałych kłów, z czasów gdy były zarejestrowane i sprzedane na aukcji w Zanzibarze w 1898 roku. Chociaż żaden z nich się na niego nie natknął, wspominają, go w swych pamiętnikach tak sławni myśliwi, jak Karamajo Bell, Denis D. Lyell, T. Murray Smith i komandor David Enderby Blunt. Podczas dwóch ostatnich wypraw do Afryki stwierdziłem, że prawie wszyscy poznani przeze mnie starzy myśliwi i koloniści o nim słyszeli i spędziłem wiele uroczych wieczorów, słuchając niezmiernie różnorodnych domysłów na temat, gdzie żył i jak zginął.
cykl: Niecni Dżentelmeni 01 Powiadają, że Cierń Camorry to niezwyciężony fechmistrz, złodziej nad złodziejami, duch, który przenika ściany. Pół miasta wierzy, że jest legendarnym bohaterem i obrońcą biedaków; druga połowa uważa, że opowieści o nim to mit dla głupców. Jedni i drudzy się mylą. Drobny i słabo władający rapierem Locke Lamora rzeczywiście jest (ku swemu utrapieniu) Cierniem Camorry. Z pewnością nie cieszy się z plotek towarzyszących jego wyczynom – a specjalizuje się w najbardziej złożonych oszustwach. Istotnie, okrada bogatych (kogóż innego warto okradać?), ale biedni nie oglądają ani grosza z jego zdobyczy. Wszystko, co zdobędzie, przeznacza na użytek swój i swojego nielicznego gangu złodziei: Niecnych Dżentelmenów. Wielobarwny i kapryśny światek przestępczy wiekowej Camorry jest ich jedynym domem. Niestety, w ostatnich czasach nad miastem zawisło widmo tajemnicy, która grozi wybuchem wojny gangów i rozdarciem półświatka na strzępy. Locke’a i jego przyjaciół, wplątanych w śmiertelną rozgrywkę, czeka niezwykle trudna próba pomysłowości i lojalności. Jeśli chcą żyć, muszą z niej wyjść zwycięsko.
cykl: Niecni Dżentelmeni 02 Złodziej i nadzwyczajny oszust – Locke Lamora – oraz śmiertelnie niebezpieczny Jean Tannen porzucają rodzinne miasto i dotychczasowe życie, z którego zostały tylko ruiny. Ale nie mogą wiecznie uciekać, kiedy więc wreszcie się zatrzymują, postanawiają zaatakować najbogatszy i najtrudniejszy cel na horyzoncie. Miasto-państwo Tal Verarr. Wieżę Grzechu. Wieża Grzechu to dom gry przewyższający wszystkie inne jaskinie hazardu. Nikomu nie udało się ukraść stamtąd choćby jednej monety i przeżyć. Takiemu wyzwaniu Locke nie zdoła się oprzeć… …ale będzie musiał poczekać, nim wprowadzi w życie swój perfekcyjnie przygotowany plan. Ktoś jeszcze w Tal Verarr potrzebuje nadzwyczajnych umiejętności Niecnych Dżentelmenów i gotów jest ich zabić, jeśli dzięki temu coś zyska. Nim się obejrzą, Locke i Jean uwikłają się w piractwo. Doskonała robota dla złodziei, którzy nie potrafią odróżnić dzioba galery od rufy.
Zamaskowani skrytobójcy kradną z klasztoru w Pirenejach bezcenny czterechsetletni manuskrypt zawierający szczegółową relację z dokonanego przez Pizarra podboju Peru. Dokument ma nie tylko wartość historyczną. Jego autor - Hiszpan, który przyłączył się do Inków - zawarł w nim wskazówki dotyczące lokalizacji wykutej z meteorytu figurki indiańskiego bożka. Materiał, z którego wykonano relikwię, może posłużyć do produkcji broni o nieznanej dotąd sile rażenia. Młody lingwista William Race podejmuje się interpretacji jedynej kopii zaginionego manuskryptu. Z grupą amerykańskich komandosów i naukowców wyrusza do Peru, by odnaleźć ruiny dawnego miasta Inków i tajemniczą świątynię, gdzie prawdopodobnie ukryto figurkę. Ani on, ani pozostali uczestnicy ekspedycji nie są jednak przygotowani na to, co zastaną po dotarciu na miejsce...
cykl: Shane Schofield, tom 1 Grupa naukowców pracująca na amerykańskiej stacji polarnej Wilkes na Antarktydzie dokonuje niezwykłego odkrycia. Kilkaset metrów pod powierzchnią lodowca bezpośrednio pod stacją w gigantycznej grocie znajduje się coś wykonanego z metalu - coś, co może być wielkim statkiem kosmicznym. Wysłani na rekonesans nurkowie znikają bez śladu. Do Wilkes przybywa oddział piechoty morskiej USA pod dowództwem porucznika Shane Schofielda. W międzyczasie do stacji zbliżają się doskonale wyszkoleni komandosi innych krajów. Ich celem jest przejęcie cennego odkrycia. Schofield i jego ludzie muszą stawić czoła zawodowym zabójcom, tajnej organizacji rządowej, z także zdrajcom we własnych szeregach. Zaczyna się prawdziwe piekło.
Cały świat jest rolą. W świecie, w którym można uprowadzić nie tylko człowieka, ale sam jego umysł, nie można niczego uznawać za pewnik... na czele z własną tożsamością. Kiedy Marva, rzutka aktorka metodyczna, budzi się w holograficznym stawie w ekskluzywnym klubie, ubrana w nowe drogie ciuchy, w dodatku z grubym plikiem banknotów... wie, że dzieje się coś dziwnego. A gdy zaczyna ją dręczyć wspomnienie morderstwa, wie, że dzieje się coś naprawdę dziwnego i że powinna się czym prędzej dowiedzieć, czyim życiem żyje. Tropiona przez zabójców z tajemniczych Usług Eskortowych i wszelkiej maści wykolejonych psychopiratów, musi się zapuścić do okrytego złą sławą podmieścia i sprawdzić, kto napisał scenariusz najtrudniejszej roli w jej karierze. Jesteś czyjąś kopią. Czujesz to. Ale nic nie możesz zrobić. Druga powieść Pat Cadigan, królowej cyberpunku, na polskim rynku. Podobnie jak Wgrzesznicy i ta zdobyła prestiżową nagrodę Arthura C. Clarke`a. Cadigan jest jedyną autorką, która to wyróżnienie zdobyła dwukrotnie.