Reilly, Matthew - Świątynia.mobi
-
Aerodynamika i Mechanika Lotu -
Alicja S. Gorzów Wlkp -
Amateur Blond Girl -
Amateur Girl Hardcore -
bajki -
broń walka itp -
Budowa samolotu -
Ciekawe pozycje książkowe -
Ciekawostki z tego i nie z tego świata -
coben epub -
CZESZKI xxx -
ebook_mobi_kindle -
Ebooki -
E-booki nowe -
English for aviation (sound) -
Filmy fabularne -
Garmin G500-G1000 -
Hip Sex Hop -
Holocaust, Historia Żydów, II Wojna Światowa -
Kasia -
Katarzyna Puzyńska -
KOLEJKA (Edukacja) -
Komunikacja - Łączność -
Książki -
książki bez hasła ;-) -
lakberg mobi -
Latarnie -
Mały Modelarz -
MAMED KHALIDOW -
Meteorologia -
Mix 1 -
Mix 2 -
mobi_kryminały -
Nawigacja -
Niemieckie amatorki -
pantyhose ass legs porn xxx -
Planowanie lotu -
Podrywacze -
Polskie porno -
Przepisy -
seria[01] -
Spakowane fotki WinRar 260 fotek -
SYSTEMA -
Szkolenie samolotowe -
tablice -
ULC -
zachomikowane -
Zakazane piosenki video -
Zamien chemie na jedzenie -Julita Bator -
ZDROWIE
cykl: Niecni Dżentelmeni 02 Złodziej i nadzwyczajny oszust – Locke Lamora – oraz śmiertelnie niebezpieczny Jean Tannen porzucają rodzinne miasto i dotychczasowe życie, z którego zostały tylko ruiny. Ale nie mogą wiecznie uciekać, kiedy więc wreszcie się zatrzymują, postanawiają zaatakować najbogatszy i najtrudniejszy cel na horyzoncie. Miasto-państwo Tal Verarr. Wieżę Grzechu. Wieża Grzechu to dom gry przewyższający wszystkie inne jaskinie hazardu. Nikomu nie udało się ukraść stamtąd choćby jednej monety i przeżyć. Takiemu wyzwaniu Locke nie zdoła się oprzeć… …ale będzie musiał poczekać, nim wprowadzi w życie swój perfekcyjnie przygotowany plan. Ktoś jeszcze w Tal Verarr potrzebuje nadzwyczajnych umiejętności Niecnych Dżentelmenów i gotów jest ich zabić, jeśli dzięki temu coś zyska. Nim się obejrzą, Locke i Jean uwikłają się w piractwo. Doskonała robota dla złodziei, którzy nie potrafią odróżnić dzioba galery od rufy.
GDYBY MARCO POLO BYŁ CONANEM BARBARZYŃCĄ… MIAŁBY NA IMIĘ CAIREN! Orientalna fantasy awanturnicza z epoki podbojów mongolskich, z napinaniem muskułów i przymrużeniem oka, obficie okraszona zaginionymi cywilizacjami, walnymi bitwami, groźnymi monstrami, magicznymi sztukami, powabnymi dziewkami, literackimi nawiązaniami, et cetera… Opasły tom zawiera dziesięć opowiadań, z których połowa ukazała się wcześniej w miesięczniku Science Fiction, Fantasy i Horror, kwartalniku Fantastyka Wydanie Specjalne i antologii Kanon Barbarzyńców, a reszta premierę ma w niniejszym tomie. Stara gwardia, Cesarskie cięcie, Kres i krach, Mroczna Bezdeń, Wyspa strachów, Drapieżca, Krwawe srebro, Na ostrzu miecza, Trupi jad, Żółty kieł
Poznaj doktora Lucyfera Jonesa - samozwańczego kaznodzieję, nicponia i uroczego oszusta, Amerykanina z krwi i kości. Jones, przy całym swoim sprycie i brawurze, musi stawić czoło egzotycznym i fantastycznym niebezpieczeństwom Czarnego Lądu. Ale czy nawet człowiek o tak wyjątkowych zdolnościach jak Lucyfer Jones jest w stanie przeżyć wśród grasujących mumii faraonów, wampirów żądnych krwi i hord głodnych kanibali?!
cykl: Niecni Dżentelmeni 01 Powiadają, że Cierń Camorry to niezwyciężony fechmistrz, złodziej nad złodziejami, duch, który przenika ściany. Pół miasta wierzy, że jest legendarnym bohaterem i obrońcą biedaków; druga połowa uważa, że opowieści o nim to mit dla głupców. Jedni i drudzy się mylą. Drobny i słabo władający rapierem Locke Lamora rzeczywiście jest (ku swemu utrapieniu) Cierniem Camorry. Z pewnością nie cieszy się z plotek towarzyszących jego wyczynom – a specjalizuje się w najbardziej złożonych oszustwach. Istotnie, okrada bogatych (kogóż innego warto okradać?), ale biedni nie oglądają ani grosza z jego zdobyczy. Wszystko, co zdobędzie, przeznacza na użytek swój i swojego nielicznego gangu złodziei: Niecnych Dżentelmenów. Wielobarwny i kapryśny światek przestępczy wiekowej Camorry jest ich jedynym domem. Niestety, w ostatnich czasach nad miastem zawisło widmo tajemnicy, która grozi wybuchem wojny gangów i rozdarciem półświatka na strzępy. Locke’a i jego przyjaciół, wplątanych w śmiertelną rozgrywkę, czeka niezwykle trudna próba pomysłowości i lojalności. Jeśli chcą żyć, muszą z niej wyjść zwycięsko.
cykl: Shane Schofield, tom 1 Grupa naukowców pracująca na amerykańskiej stacji polarnej Wilkes na Antarktydzie dokonuje niezwykłego odkrycia. Kilkaset metrów pod powierzchnią lodowca bezpośrednio pod stacją w gigantycznej grocie znajduje się coś wykonanego z metalu - coś, co może być wielkim statkiem kosmicznym. Wysłani na rekonesans nurkowie znikają bez śladu. Do Wilkes przybywa oddział piechoty morskiej USA pod dowództwem porucznika Shane Schofielda. W międzyczasie do stacji zbliżają się doskonale wyszkoleni komandosi innych krajów. Ich celem jest przejęcie cennego odkrycia. Schofield i jego ludzie muszą stawić czoła zawodowym zabójcom, tajnej organizacji rządowej, z także zdrajcom we własnych szeregach. Zaczyna się prawdziwe piekło.
Cały świat jest rolą. W świecie, w którym można uprowadzić nie tylko człowieka, ale sam jego umysł, nie można niczego uznawać za pewnik... na czele z własną tożsamością. Kiedy Marva, rzutka aktorka metodyczna, budzi się w holograficznym stawie w ekskluzywnym klubie, ubrana w nowe drogie ciuchy, w dodatku z grubym plikiem banknotów... wie, że dzieje się coś dziwnego. A gdy zaczyna ją dręczyć wspomnienie morderstwa, wie, że dzieje się coś naprawdę dziwnego i że powinna się czym prędzej dowiedzieć, czyim życiem żyje. Tropiona przez zabójców z tajemniczych Usług Eskortowych i wszelkiej maści wykolejonych psychopiratów, musi się zapuścić do okrytego złą sławą podmieścia i sprawdzić, kto napisał scenariusz najtrudniejszej roli w jej karierze. Jesteś czyjąś kopią. Czujesz to. Ale nic nie możesz zrobić. Druga powieść Pat Cadigan, królowej cyberpunku, na polskim rynku. Podobnie jak Wgrzesznicy i ta zdobyła prestiżową nagrodę Arthura C. Clarke`a. Cadigan jest jedyną autorką, która to wyróżnienie zdobyła dwukrotnie.
Przerażająca wojna rozpoczęła się w dwudziestym drugim wieku. Po sześciuset latach nikt z ludzi i veichów nie może przeniknąć tajemnicy jej wybuchu. Wojna, która nie może mieć końca...
cykl: Boże Monarchie, tom 4 Akcja powieści rozgrywa się w czasach schizmy, wypraw Kolumba i upadku Konstantynopola. Na tle mechanizmów historycznych rzeczywistej historii Europy przedstawione są tajemnice Kościoła, głęboko ukryte przed oczami współczesnych. Mroźna, mroczna zima zaległa nad światem. Kościół Ramusiański systematycznie umacnia swoją władzę w Normanii, a jego siła i wpływy niemal dorównują nieistniejącemu od lat Imperium Fimbriańskiemu. Ale nawet niektórzy hierarchowie zaczynają powątpiewać w moralny sens działań Kościoła. Na wschodzie ostatnia armia Torunny zajmuje pozycje obronne u wrót stolicy. Na zachodzie król Abeleyn stara się zapanować nad wyniszczonym, pogrążonym w chaosie państwem. W starym porcie w Abrusio spoczywa w doku "Gabrioński Rybołów", który nareszcie wrócił z długiego rejsu. Z dumnej ekspedycji, która niemal rok wcześniej wyruszyła za ocean, została ledwie garstka uczestników. Nie są jednak sami: z dalekiego zachodu przybył z nimi nieproszony gość.
Kirvin studiuje historię na uniwersytecie w Oksfordzie, przenosi się na początek XIV wieku, by się przekonać jak wyglądało życie w średniowieczu. Jednak z powodu drobnego błędu w obliczeniach zjawia się w wyznaczonym miejscu kilka lat później niż planowała - dokładnie wtedy, gdy Anglią, a także niemal całą Europą , zawisa straszliwe niebezpieczeństwo.
Tym razem Connie Willis przedstawia przyszłość Hollywoodu, w którym komputerowa manipulacja obrazem stała sie podstawową techniką produkcji. Kto potrzebuje żywych aktorów, skoro do dyspozycji są całe zastępy słynnych nieboszczyków? Ale jest ktoś, kto ma marzenie....