-
70 -
1091 -
713 -
228
2865 plików
917,11 GB
Fabuła
W Call of Duty 2, tak jak w części poprzedniej, gracz wciela się w żołnierzy sowieckich, brytyjskich i amerykańskich. Pierwszym bohaterem gry jest sowiecki szeregowiec, Wasilij Iwanowicz Kozłow, żołnierz 13 Dywizji Gwardyjskiej. Wasilij pierwszy raz w życiu dostał karabin do ręki, gdy jako mieszkaniec Moskwy zaciągnął się do wojska, aby pomścić swych rodziców, którzy zginęli w nalocie. Po niemieckim odwrocie został wysłany do Stalingradu, gdzie w ciężkiej walce opierał się nazistowskiemu atakowi.
Drugą postacią, która ma kierować gracz, jest 23-letni sierżant 7 Dywizji Pancernej, John Davis, w służbie Jego Królewskiej Mości. Młodzieniec walczył w Afryce Północnej i gonił Afrika Korps do Tunezji. Potem wylądował we Francji i brał udział w trudnym marszu na Caen, który często zmieniał swe cele.
Trzecim bohaterem jest amerykański kapral, Bill Taylor, żołnierz 2 Batalionu Rangersów. Jego szlak bojowy prowadził przez Europę Zachodnią. Zaczął się na Pointe du Hoc, gdzie Bill osobiście wysadził cztery z siedmiu poszukiwanych dział 155 mm. Następnie oswobodził normandzką wioskę, a wreszcie skierowany został do Niemiec. Brał udział w zajmowaniu miasteczka Bergstein i bitwie na Wzgórzu 400. Ostatnią walkę stoczył w Wallendar nad Renem. Tam otrzymał obietnicę polowego awansu na sierżanta.
Wrogiem gracza niezależnie od kampanii jest wojsko niemieckie, tzn. Wehrmacht lub Afrika Korps.
Wymagania
PC Pentium IV 1,4 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna 64 MB z obsługą SM 1.1(choć pomimo tego gra daje się również uruchomić na GeForce 4 MX, który nie obsługuje shaderów), DVD-ROM
Mac OS X Mac OS X 10.3.9 lub nowszy, Procesor: PowerPC G5 lub Intel chipset, Szybkość procesora: 1.8 GHz lub szybszy, Pamięć: 512 MB lub więcej, Miejsce na dysku: 4.0 GB, Karta graficzna (ATI): Radeon 9600, Karta graficzna (NVidia): GeForce FX 5200, Pamięć na karcie graficznej (VRAM): 64 MB lub więcej, Napęd DVD. Multiplayer: Internet (TCP/IP) i LAN (TCP/I
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
553,29 MB