-
70 -
1091 -
713 -
228
2865 plików
917,11 GB
Rozgrywka
Podstawy rozgrywki i rozwoju gospodarki w American Conquest są takie same jak w przypadku poprzedniej gry GSC Game World, Kozacy: Europejskie boje z niewielkimi poprawkami i zmianami. Tak jak w "Kozakach", American Conquest pozwala zbudować osadę-bazę, z której gracz kieruje działaniami ekonomicznymi i gospodarczymi prowadzącymi do jego ostatecznego zwycięstwa w danej rozgrywce.
Choć strategia wojskowa w skutecznej rozgrywce nacjami europejskimi i amerykańskimi tubylcami jest zdecydowanie różna, podstawy są nadal takie same. Schemat standardowych czynności składa się z budowania schronienia dla chłopów i gromadzenia przy ich użyciu surowców takich jak żywność i drewno oraz złoto, kamień, żelazo i węgiel z kopalń, które gracz może budować tylko w wyznaczonych miejscach. Drewno i kamienie służą przede wszystkim do budowy nowych budynków, podczas gdy pozostałe surowce potrzebne są głównie do powoływania i utrzymywania jednostek. Żywność może być pozyskiwana poprzez uprawę zbóż oraz polowanie na zwierzęta przy użyciu specjalnych jednostek, takich jak traper (zrezygnowano z możliwości połowu ryb u nacji europejskich i większości Indian). Drewno pochodzi z wycinki lasu. Z każdym zbudowanym budynkiem, odlanym działem czy powołanym żołnierzem rośnie koszt stworzenia następnych takich samych obiektów czy jednostek, często w wprost astronomiczny sposób. Chłopi są tworzeni w domach, a nie jak dotąd w ratuszu (który pełni rolę miejsca przeprowadzania wielokierunkowych ulepszeń).
"American Conquest" różni się od "Kozaków" także sposobem powoływania jednostek wojskowych. Chłopi są niezbędni do szkolenia żołnierzy, co w praktyce oznacza, że jeśli żaden chłop nie zostanie wysłany do fortu, fortecy lub stajni żadna nowa jednostka nie zostanie utworzona. Ulepszenia związane z bezpośrednim zwiększeniem parametrów bojowych nadal są związane z tymi budynkami, a z kolei nowe technologie odkrywane w kuźnia służą do zwiększania szybkości powoływania jednostek. Forty i fortece są także kluczowymi punktami obrony każdej bazy. Skoszarowani w nich żołnierze otworzą ogień do wrogich jednostek lub dzikich zwierząt, jeśli tylko znajdą się w zasięgu strzału.
Także pozostałe budynki, nie związane nawet w najmniejszym stopniu z wojskowością, mogą zostać obsadzone chłopami lub regularną armią i pełnić funkcje punktów obrony. W przeciwieństwie do "Kozaków" przeciwnik może zająć każdy budynek po wysłaniu do ich wnętrza własne wojska i pokonaniu jego obrońców w niewidocznej walce wręcz. Możliwe jest także ostrzelanie garnizonu z broni palnej lub wymiana ognia między dwoma garnizonami. Kierując nacjami europejskimi gracz może także budować blokhauzy, pełniące role silnych budynków fortyfikacyjnych. Także niektórzy z Indian mogą stawiać podobne fortyfikacje i choć ostrzał prowadzony jest z łuków, to niczym nie ustępuje on w skuteczności broni palnej. Cechą charakterystyczną rozgrywek sieciowych jest walka o każdy próg, gdyż nawet zwykła chatka może okazać się poważnym punktem oporu, skutecznie osłaniającym swoich obrońców i dziesiątkującym przeciwnika.
Wymagania
Procesor: Pentium II 450 MHz lub lepszy
RAM: 64 MB lub więcej
Karta graficzna: zgodna z DirectX
Karta dźwiękowa: w pełni kompatybilna z DirectSound
CD-ROM: 12x lub szybszy
Dysk twardy: 1.3GB
DirectX: 8.0
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
4 plików
1,97 GB