Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Armor_Command-CLS.rar

kasiulenka_s / Gry PC RTS / Armor_Command-CLS.rar
Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium III 800 MHz, 128 MB RAM, 16MB akcelerator 3D, 700 MB HDD : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS Strategiczna gra czasu rzeczywistego zorientowana w realiach historycznych. „History Channel's Alamo” (drugi tytuł gry równorzędnie używany przez jej producenta to „The Alamo”) opisuje wydarzenia, które miały miejsce podczas wojny amerykańsko-meksykańskiej (lata 1846-1848). Wydarzeniem, które doprowadziło do jej wybuchu była aneksja niepodległego już wtedy Teksasu przez Stany Zjednoczone. Kluczowym elementem gry jest obrona słynnej twierdzy Alamo przed meksykańską armią. Podstawowa kampania w „The Alamo” składa się z ośmiu najsłynniejszych bitew tamtego okresu. Autorzy gry zadbali o to, aby były one realistycznie odwzorowane. Bitwy rozgrywają się więc w tym samym czasie, identycznie przedstawiono rozkład sił (w ciężkiej sytuacji są więc wojska podległe wyzwolonemu Teksasowi). W trakcie bitew przewijają się też słynne postaci. Przeważnie są to dowódcy wojsk, gracz może spotkać między innymi Jima Bowie czy Sama Houstona. Oprócz tego udostępniono możliwość rozegrania trzech fikcyjnych bitew, dzięki którym gracz zmieni bieg historii. Są one jednak nieobowiązkowe, zawsze może pozostać tylko przy tych, które miały miejsce w rzeczywistości. Właściwe bitwy zostały przedstawione w czasie rzeczywistym. Aby ułatwić kontrolę nad wojskami udostępniono możliwość dowolnego manipulowania kamerą. Gracz może przybliżać lub oddalać widok a także obracać kamerą. Warto zaznaczyć, iż odbywa się to w sposób płynny, a nie skokowy. Kolejne bitwy są ze sobą powiązane. W zależności od dokonań gracza w poprzednich etapach ich przebieg może się znacznie różnić. Osobną kategorię stanowią natomiast przygotowania do kolejnych posunięć. Planuje się je przeważnie nocą, w przerwie między właściwymi bataliami. Gracz może wykorzystać ten czas na spokojne zaplanowanie dalszych działań, wybrać maszyny oblężnicze do naprawienia czy przegrupować podległe oddziały. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB, 6 GB HDD, Windows XP : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne Strength & Honour 2 przenosi nas w wojenne realia czasów starożytnych, ukazując liczne zawiłości związane z budową potężnego imperium. Wcielając się w rolę dawnego władcy, rozpoczynamy podróż do okresu formowania się wielkich nacji, które swej potęgi nie opierały jedynie na brutalnej sile. Gracz ma możliwość podpisywania traktatów, zawierania sojuszy, proponowania zaślubin, posuwania się do przekupstwa i realizacji wielu innych planów, które w efekcie doprowadzą do spełnienia jego politycznych ambicji. Władanie nacją wymaga utrzymania wewnętrznej spójności państwa - w trakcie ekspansji na nowe terytoria oprócz problemów mających charakter militarny, pojawiają się konflikty wewnętrzne, które wymagają od gracza odpowiedniej ingerencji. Lokalne władze mogą dla przykładu domagać się wzrostu funduszy lub rozszerzenia granic podlegających im ziem. Gdy ich żądania nie zostaną spełnione, powstania lub bunty niegdyś lojalnych dowódców mogą stanowić większe zagrożenie, niż wrogowie czyhający poza granicami kraju. Gra oferuje osiem cywilizacji, z łączną liczbą ponad 25 nacji poczynając od Rzymu, przez Egipt, Persję, Chiny, a na Hunach kończąc. Strength & Honour 2 łączy elementy strategii czasu rzeczywistego z elementami strategii turowej. Analogicznie jak w serii Total War tryb bitewny rozgrywany jest przy ciągle upływającym czasie, z kolei zarządzenie państwem prowadzimy w systemie turowym. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Takeda: Collection edition : Platforma: PC Typ publikacji: Repack Język: Rosyjski Język: Japoński :
RECENZJA: Takeda Rok produkcji: 2001 Wymagania systemowe: System operacyjny: Windows ® XP Procesor: Pentium 200 Pamięć RAM: 64 MB Karta graficzna: 8MB Wolne miejsce na dysku twardym : 1,3 GB wolnego miejsca Opis:tryb główny , pozostając w klasycznej tradycji gier strategicznych , oczywiście , jesttryb kampanii - jak można się domyślać , nieliniowych. W sumie ,kampania może być ponad czterdzieści razy , ale ile i które z nich naprawdę trzeba uczestniczyć - zależy od sposobu . Tak więckampania może go kilka razy , za każdym razem w nowy sposób . Oprócz sztuki wojennej , dyplomacji, będzie również odgrywać rolę - ale z komponentu gospodarczego , to znaczy , budowlana , jednostki produkcyjne, wydobycie zasobów , i tym podobne, w tej grze można się pozbyć. W tym samym czasie , istniejepojęcie ogólnej sytuacji gospodarczej klanu Takeda 2 : Droga samuraja Rok produkcji: 2006 Wymagania systemowe: System operacyjny: Windows ® XP Procesor: Pentium ® IV 2.4 GHz Pamięć: 512 MB Karta graficzna: 64MB Wolne miejsce na dysku twardym : 3,7 GB wolnego miejsca Opis: XVI wiek , Japonia . Kraj przeżywa okres rozbicia dzielnicowego , wszystkie jego ziemi podzielona pomiędzy nieustannie walczących klanów wojskowych . Okres ten został nazwanyera " Walczących Królestw " i oznaczone rozkwitu sztuki samurajów . To jest , gdyzaangażował się duża bitwa koń i stopa wojsko , czynne zamki budowlane, a przede wszystkim docenić talent i doświadczenie dowodzenia i kontroli na polu bitwy . Musisz grać rolę jednego z feudalnych władców i generałów , aby zdobyć tytuł szoguna , podporządkowując wszystkie prowincje . Zmobilizować wszystkie swoje umiejętności wojskowe i dyplomatyczne , stworzyć niezwyciężoną armię i dołącz do Japonii ! Takeda 3 Rok produkcji: 2009 Wymagania systemowe: System operacyjny: Windows ® XP Procesor: Pentium Core Duo 2,0 GHz Pamięć: 1024 MB RAM Wideo : 256 MB DirectX 9 - kompatybilna karta grafiki 3D (GeForce 6600 poziom i wyżej, z wyjątkiem wbudowanych grafik ) Wolne miejsce na dysku twardym : 4,9 GB wolnego miejsca Opis: Japonia . XVI wieku . Imperium , kręcąc wojnę domową , rozpada się na odrębne państwa . Chciwi panowie prowadzą krwawą wojnę o władzę . Land ofRising Sun powoli pogrąża się w chaosie . Zatrzymać to szaleństwo tylko przez prawdziwego samuraja . Przejęcie dowodzenia jednym z 25 starożytnego klanu , będziesz zjednoczyć rozproszone księstw w jedno państwo . Do walki z wrogiem , budować zamki i ustanowienie stosunków dyplomatycznych -droga do zwycięstwa jest bardzo trudna . Ale pamiętaj, żetylko prawdziwy Shogun może prowadzić swoich ludzi do zwycięstwa !
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium 4 2 GHz, karta grafiki 256 MB, 1 GB RAM, Windows XP/Vista : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : Matrix Games/Slitherine producent Deep Silver / Koch Media wydawca Strona oficjalna wymagania wiekowe: 12+ strategiczne, turowe, średniowiecze History: Great Battles Medieval to gra strategiczna stworzona przez studio Slitherine Software przy współpracy ze znaną stacją telewizyjną (History). Slitherine Software odpowiada między innymi za takie produkcje jak: Chariots of War, Commander: Europe at War oraz Legion oraz poprzednią odsłonę serii - The History Channel: Great Battles of Rome. Great Battles Medieval przenosi nas do czasów Wojny Stuletniej, skupiając się przede wszystkim na rozmaitych konfliktach, do których dochodziło pomiędzy Anglią i Francją w XIV i XV wieku. Twórcy postawili na realistyczne odwzorowanie zarówno wydarzeń, wojsk oraz uzbrojenia. Całość została przedstawiona w postaci rozbudowanej kampanii, uzupełnionej kilkoma dodatkowymi trybami, jak np. możliwością rozgrywania pojedynczych potyczek (Skirmish). Gracz, wcielający się w różne postacie historyczne (np. Czarnego Księcia oraz Joannę d'Arc), może w pewnym zakresie wybierać miejsce i czas danej walki dzięki specjalnej mapie strategicznej. W grze odwzorowano 70 średniowiecznych bitew, w tym 26 nawiązujących do historycznych potyczek tak zwanej Wojny Stuletniej. Do dyspozycji wirtualnych dowódców oddano ponad 40 typów różnych jednostek, które powstały na podstawie szczegółowej analizy prawdziwych oddziałów. Podwładnych możemy dodatkowo własnoręcznie dozbrajać i przypisywać im umiejętności, których jest ponad 100. Dokonane zmiany wpływają zarówno na siłę żołnierzy, ale i ich wygląd oraz sposób poruszania się. Dzięki temu stworzenie własnej, unikatowej armii nie jest problemem. Warto dodać, że poza standardowymi bitwami uczestniczymy także w zasadzkach. System walki został dodatkowo wsparty bojowymi kartami oferującymi bonusy oraz kary. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium III 600MHz, 128MB RAM, 16 MB akcelerator 3D, 500MB HDD : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS, mitologia Nieskomplikowana strategia czasu rzeczywistego, która w dość luźny sposób nawiązuje do wydarzeń znanych z mitologii, a konkretnie Wojny Trojańskiej. Gracz staje na czele jednej z dwóch armii, które brały w niej udział. Wydarzeniem, które doprowadziło do przedstawionej w grze wojny było porwanie Heleny, żony spartańskiego króla Menelaosa, przez trojańskiego królewicza Parysa. Po przeciwnych stronach barykady stają więc wojska prowadzone przez Menelaosa i Parysa, a tylko od gracza zależy, na czele którego z nich zechce stanąć. Autorzy przygotowali dwie odrębne kampanie singleplayer. Każda z nich składa się z ośmiu misji o rosnącym poziomie trudności. Wydarzeniem kulminacyjnym, które kończy oba rozdziały jest użycie słynnego konia trojańskiego. Dostępne kampanie różnią się przede wszystkim taktyką działania. Oddziały króla Menelaosa są silne w ataku, z kolei wojska dowodzone przez Parysa potrafią się świetnie bronić. Gracz musi to brać pod uwagę przy planowaniu kolejnych działań, a także nieustannie rozbudowywać swą armię. Oddziałami steruje się w zbliżony sposób do wielu popularnych RTS-ów - większość czynności wykonuje się przy użyciu myszy. Każda ze stron wystawia do walki dziewięć typów jednostek. Oprócz standardowych oddziałów - łuczników czy kawalerii - w grze pojawiają się jednostki korzystające z magii. Taką rolę spełniają na przykład medycy, którzy przy użyciu odpowiednich zaklęć mogą leczyć wybranych żołnierzy. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium III 800MHz, 128MB RAM, 32 MB akcelerator 3D : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, science-fiction, RTS Dark Planet: Battle for Natrolis przenosi graczy do odległej przyszłości. Na planecie Natrolis przez tysiące lat żyła w spokoju rasa Sorin, aż pewnego dnia przybyli na nią ludzie. Używając swej technologii zaczęli kolonizować powierzchnię planety i w efekcie przebudzili zahibernowaną od tysięcy lat agresywną rasę - Dreil. Trzy całkowicie odmienne cywilizacje rozpoczęły krwawą walkę o dominację, tj. Sorin – rasa fantasy, wykorzystująca do walki magię i miecze, Ludzie – rasa korzystająca z bardzo zaawansowanej techniki oraz Dreil – rasa insektów/naturalnych maszyn do zabijania. Każda posiada inne jednostki, drzewo technologiczne, budynki oraz surowce. Dla każdej przygotowano też oddzielną kampanię składającą się z szeregu połączonych misji. Akcja gry toczy się w pełni trójwymiarowym środowisku (opcje zbliżania i oddalenia widoku oraz zmiany kąta i perspektywy widzenia, widowiskowe efekty wybuchów, zniszczeń budynków, itp.), w dynamicznie zmieniających się warunkach atmosferycznych i przy stałym upływie czasu. Cykl dobowy (dzień i noc) wpływa na życie każdej strony konfliktu i tym samym na jej mobilność oraz możliwości bojowe. W połączeniu z różnorodnością jednostek wymusza to na graczu stosowanie innej taktyki przy dowodzeniu każdą z nich. Gra pozwala na rozgrywkę w trybie single player oraz multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS, indie Darwinia to jedyna w swoim rodzaju gra strategiczna (RTS), przygotowana przez zespół Introversion Software. Głównymi bohaterami programu są Darwinianie, dwuwymiarowe sprite’y z gier video, które muszą chronić się przed atakami różnych wirusów i robaków. Mimo, że gra zrealizowana jest przy użyciu trójwymiarowego silnika, wszystkie obiekty (zarówno Darwinianie jak i złe wirusy) stworzono za pomocą zwykłych bitmap. Daje to unikatowy i z pewnością rzadko spotykany dziś powiew klasycznych gier komputerowych, w których dwuwymiarowe sprite’y były na porządku dziennym. Fabuła gry skupia się wokół doktora Sepulveda, który w latach osiemdziesiątych rozpoczął prężną działalność na rynku gier video. Konieczność wprowadzania nowych technologii (a zwłaszcza jednej o nazwie Protologic 68000), które nie spotkały się z należytym odzewem branży, doprowadziła wkrótce jego koncern do ruiny. Sepulveda po zejściu do podziemia, rozpoczął dalsze prace nad projektem Protologic, który w krótkim czasie pozwolił mu stworzyć wirtualny świat o nazwie Darwinia. Jest to miejsce zamieszkiwane przez kod starych gier video, które jednak szybko zostało opanowane przez wirusy a co za tym idzie, wymknęło się spod kontroli. Gracz obejmuje dowodzenie nad specjalnymi grupami uderzeniowymi, cyfrową partyzantką, której zadaniem jest podporządkować świat Darwinii i uwolnić go spod panowania wszędobylskich wirusów. To wszystko sprowadza się do klasycznego RTS-a, w którym wykonując kolejne misje, musimy zniszczyć wroga zanim ten zdoła nam wyrządzić krzywdę. Interfejs, przypominający archaiczny produkt o nazwie Cannon Fodder, pozwala w prosty sposób kontrolować dużą ilość jednostek. W grze pojawia się zresztą mnóstwo innych nawiązań do klasycznych hitów rodem z lat osiemdziesiątych. Co powiecie na nalot powietrzny przy użyciu jednostek charakterystycznych dla słynnego Space Invaders? W Darwinii to po prostu codzienność. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności