Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Empire_Of_The_Ants_US_Final-MYTH.7z

kasiulenka_s / Gry PC RTS / Empire_Of_The_Ants_US_Final-MYTH.7z
Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64 MB, 6 GB HDD, Windows XP : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne Strength & Honour 2 przenosi nas w wojenne realia czasów starożytnych, ukazując liczne zawiłości związane z budową potężnego imperium. Wcielając się w rolę dawnego władcy, rozpoczynamy podróż do okresu formowania się wielkich nacji, które swej potęgi nie opierały jedynie na brutalnej sile. Gracz ma możliwość podpisywania traktatów, zawierania sojuszy, proponowania zaślubin, posuwania się do przekupstwa i realizacji wielu innych planów, które w efekcie doprowadzą do spełnienia jego politycznych ambicji. Władanie nacją wymaga utrzymania wewnętrznej spójności państwa - w trakcie ekspansji na nowe terytoria oprócz problemów mających charakter militarny, pojawiają się konflikty wewnętrzne, które wymagają od gracza odpowiedniej ingerencji. Lokalne władze mogą dla przykładu domagać się wzrostu funduszy lub rozszerzenia granic podlegających im ziem. Gdy ich żądania nie zostaną spełnione, powstania lub bunty niegdyś lojalnych dowódców mogą stanowić większe zagrożenie, niż wrogowie czyhający poza granicami kraju. Gra oferuje osiem cywilizacji, z łączną liczbą ponad 25 nacji poczynając od Rzymu, przez Egipt, Persję, Chiny, a na Hunach kończąc. Strength & Honour 2 łączy elementy strategii czasu rzeczywistego z elementami strategii turowej. Analogicznie jak w serii Total War tryb bitewny rozgrywany jest przy ciągle upływającym czasie, z kolei zarządzenie państwem prowadzimy w systemie turowym. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : Kolejna gra firmy Akela, znanej m.in. z takich produkcji jak Sea Dogs czy Age of Sail, z wielkimi żaglowcami w roli głównej. Jest to samodzielna produkcja bazująca na rozwiązaniach serii Age of Sail, co twórcy uwidocznili w jej tytule: The Privateer's Bounty: Age of Sail II. Akcja przenosi graczy do czasów, gdy morza roiły się od pięknych i drapieżnych zarazem okrętów, wielkie mocarstwa zmagały się ze sobą o wpływy w odległych koloniach, piraci siali postrach pośród flot handlowych, a wszędzie czaiły się intrygi oraz piękne, spragnione dzielnych kapitanów niewiasty. W odróżnieniu od Age of Sail, gdzie kwintesencją rozgrywki były starcia dużych flotylli, tu możemy zakosztować nie tylko olbrzymich bitew morskich, lecz także zadań mniejszego kalibru, typowych dla ówczesnego wilka morskiego, tj. ochraniać konwoje handlowe, bronić fortu, patrolować określone akweny wodne oraz przełamywać blokady i wymykać się wrogom. Spotkamy się tu sponad 20 jednostkami, w tym też takimi prototypowymi jak: drewniana łódź podwodna. The Privateer wykorzystuje zmodyfikowany engine graficzny i fizyczny Age of Sail II (STORM). W trybie dla pojedynczego gracza czekają trzy historyczne kampanie do przejścia. Gra pozwala na rozgrywkę wieloosobową do 16 osób równocześnie. Posiada również edytor kampanii i scenariuszy. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium III 600MHz, 128MB RAM, 16 MB akcelerator 3D, 500MB HDD : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS, mitologia Nieskomplikowana strategia czasu rzeczywistego, która w dość luźny sposób nawiązuje do wydarzeń znanych z mitologii, a konkretnie Wojny Trojańskiej. Gracz staje na czele jednej z dwóch armii, które brały w niej udział. Wydarzeniem, które doprowadziło do przedstawionej w grze wojny było porwanie Heleny, żony spartańskiego króla Menelaosa, przez trojańskiego królewicza Parysa. Po przeciwnych stronach barykady stają więc wojska prowadzone przez Menelaosa i Parysa, a tylko od gracza zależy, na czele którego z nich zechce stanąć. Autorzy przygotowali dwie odrębne kampanie singleplayer. Każda z nich składa się z ośmiu misji o rosnącym poziomie trudności. Wydarzeniem kulminacyjnym, które kończy oba rozdziały jest użycie słynnego konia trojańskiego. Dostępne kampanie różnią się przede wszystkim taktyką działania. Oddziały króla Menelaosa są silne w ataku, z kolei wojska dowodzone przez Parysa potrafią się świetnie bronić. Gracz musi to brać pod uwagę przy planowaniu kolejnych działań, a także nieustannie rozbudowywać swą armię. Oddziałami steruje się w zbliżony sposób do wielu popularnych RTS-ów - większość czynności wykonuje się przy użyciu myszy. Każda ze stron wystawia do walki dziewięć typów jednostek. Oprócz standardowych oddziałów - łuczników czy kawalerii - w grze pojawiają się jednostki korzystające z magii. Taką rolę spełniają na przykład medycy, którzy przy użyciu odpowiednich zaklęć mogą leczyć wybranych żołnierzy. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium III 800MHz, 128MB RAM, 32 MB akcelerator 3D : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, science-fiction, RTS Dark Planet: Battle for Natrolis przenosi graczy do odległej przyszłości. Na planecie Natrolis przez tysiące lat żyła w spokoju rasa Sorin, aż pewnego dnia przybyli na nią ludzie. Używając swej technologii zaczęli kolonizować powierzchnię planety i w efekcie przebudzili zahibernowaną od tysięcy lat agresywną rasę - Dreil. Trzy całkowicie odmienne cywilizacje rozpoczęły krwawą walkę o dominację, tj. Sorin – rasa fantasy, wykorzystująca do walki magię i miecze, Ludzie – rasa korzystająca z bardzo zaawansowanej techniki oraz Dreil – rasa insektów/naturalnych maszyn do zabijania. Każda posiada inne jednostki, drzewo technologiczne, budynki oraz surowce. Dla każdej przygotowano też oddzielną kampanię składającą się z szeregu połączonych misji. Akcja gry toczy się w pełni trójwymiarowym środowisku (opcje zbliżania i oddalenia widoku oraz zmiany kąta i perspektywy widzenia, widowiskowe efekty wybuchów, zniszczeń budynków, itp.), w dynamicznie zmieniających się warunkach atmosferycznych i przy stałym upływie czasu. Cykl dobowy (dzień i noc) wpływa na życie każdej strony konfliktu i tym samym na jej mobilność oraz możliwości bojowe. W połączeniu z różnorodnością jednostek wymusza to na graczu stosowanie innej taktyki przy dowodzeniu każdą z nich. Gra pozwala na rozgrywkę w trybie single player oraz multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS, indie Darwinia to jedyna w swoim rodzaju gra strategiczna (RTS), przygotowana przez zespół Introversion Software. Głównymi bohaterami programu są Darwinianie, dwuwymiarowe sprite’y z gier video, które muszą chronić się przed atakami różnych wirusów i robaków. Mimo, że gra zrealizowana jest przy użyciu trójwymiarowego silnika, wszystkie obiekty (zarówno Darwinianie jak i złe wirusy) stworzono za pomocą zwykłych bitmap. Daje to unikatowy i z pewnością rzadko spotykany dziś powiew klasycznych gier komputerowych, w których dwuwymiarowe sprite’y były na porządku dziennym. Fabuła gry skupia się wokół doktora Sepulveda, który w latach osiemdziesiątych rozpoczął prężną działalność na rynku gier video. Konieczność wprowadzania nowych technologii (a zwłaszcza jednej o nazwie Protologic 68000), które nie spotkały się z należytym odzewem branży, doprowadziła wkrótce jego koncern do ruiny. Sepulveda po zejściu do podziemia, rozpoczął dalsze prace nad projektem Protologic, który w krótkim czasie pozwolił mu stworzyć wirtualny świat o nazwie Darwinia. Jest to miejsce zamieszkiwane przez kod starych gier video, które jednak szybko zostało opanowane przez wirusy a co za tym idzie, wymknęło się spod kontroli. Gracz obejmuje dowodzenie nad specjalnymi grupami uderzeniowymi, cyfrową partyzantką, której zadaniem jest podporządkować świat Darwinii i uwolnić go spod panowania wszędobylskich wirusów. To wszystko sprowadza się do klasycznego RTS-a, w którym wykonując kolejne misje, musimy zniszczyć wroga zanim ten zdoła nam wyrządzić krzywdę. Interfejs, przypominający archaiczny produkt o nazwie Cannon Fodder, pozwala w prosty sposób kontrolować dużą ilość jednostek. W grze pojawia się zresztą mnóstwo innych nawiązań do klasycznych hitów rodem z lat osiemdziesiątych. Co powiecie na nalot powietrzny przy użyciu jednostek charakterystycznych dla słynnego Space Invaders? W Darwinii to po prostu codzienność. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium III 800 MHz, 128 MB RAM, 16MB akcelerator 3D, 700 MB HDD : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS Strategiczna gra czasu rzeczywistego zorientowana w realiach historycznych. „History Channel's Alamo” (drugi tytuł gry równorzędnie używany przez jej producenta to „The Alamo”) opisuje wydarzenia, które miały miejsce podczas wojny amerykańsko-meksykańskiej (lata 1846-1848). Wydarzeniem, które doprowadziło do jej wybuchu była aneksja niepodległego już wtedy Teksasu przez Stany Zjednoczone. Kluczowym elementem gry jest obrona słynnej twierdzy Alamo przed meksykańską armią. Podstawowa kampania w „The Alamo” składa się z ośmiu najsłynniejszych bitew tamtego okresu. Autorzy gry zadbali o to, aby były one realistycznie odwzorowane. Bitwy rozgrywają się więc w tym samym czasie, identycznie przedstawiono rozkład sił (w ciężkiej sytuacji są więc wojska podległe wyzwolonemu Teksasowi). W trakcie bitew przewijają się też słynne postaci. Przeważnie są to dowódcy wojsk, gracz może spotkać między innymi Jima Bowie czy Sama Houstona. Oprócz tego udostępniono możliwość rozegrania trzech fikcyjnych bitew, dzięki którym gracz zmieni bieg historii. Są one jednak nieobowiązkowe, zawsze może pozostać tylko przy tych, które miały miejsce w rzeczywistości. Właściwe bitwy zostały przedstawione w czasie rzeczywistym. Aby ułatwić kontrolę nad wojskami udostępniono możliwość dowolnego manipulowania kamerą. Gracz może przybliżać lub oddalać widok a także obracać kamerą. Warto zaznaczyć, iż odbywa się to w sposób płynny, a nie skokowy. Kolejne bitwy są ze sobą powiązane. W zależności od dokonań gracza w poprzednich etapach ich przebieg może się znacznie różnić. Osobną kategorię stanowią natomiast przygotowania do kolejnych posunięć. Planuje się je przeważnie nocą, w przerwie między właściwymi bataliami. Gracz może wykorzystać ten czas na spokojne zaplanowanie dalszych działań, wybrać maszyny oblężnicze do naprawienia czy przegrupować podległe oddziały. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: CPU 700MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D 32MB, 500MB na hdd, Direct-X 9.0 : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS Crusades: Quest for Power to jedna z historycznych strategii czasu rzeczywistego wchodząca w skład wydawanej przez Activision Value serii The History Channel (licencja popularnego kanału telewizyjnego). Każda z gier opowiada o jednym z ważnych wydarzeń historycznych, ukazały się już takie tytuły jak The Alamo, Civil War czy Battle of Britain. Zgodnie z tym co może sugerować tytuł, akcja Crusades traktuje o kolejnych wyprawach krzyżowych, które w rzeczywistości miały miejsce pomiędzy jedenastym a trzynastym wiekiem naszej ery. Gra nie przedstawia jednak najważniejszych bitew czy wydarzeń, które miały miejsce w tym okresie, większość misji oparto bowiem na fikcyjnych założeniach. Warto przy tym dodać, iż nie przewidziano żadnych trybów sieciowych, Crusades powstał wyłącznie z myślą o pojedynczym graczu. Przebieg rozgrywki jest zbliżony do innych strategii czasu rzeczywistego, gracz musi konstruować własne bazy, do tego celu potrzebuje sporej ilości złotych monet, które pełnią w grze rolę jedynego „surowca”. Większość misji opiera się na zlikwidowaniu sił wroga, istotną rolę odgrywa więc zbudowanie odpowiednio silniej i zróżnicowanej armii. Gracz ma do dyspozycji kilka typów jednostek, między innymi piechotę, łuczników czy tytułowych krzyżowców. Warto dodać, iż niektóre oddziały posiadają wartościowe atrybuty dodatkowe, klerycy potrafią na przykład leczyć okoliczne jednostki. Warto również powiedzieć, iż wzorem zręcznościowych gier role-playing pojawia się możliwość przeszukiwania ciał wrogów. Niektórzy z nich posiadają cenne przedmioty, np. sakiewki ze złotem. Gracz może również badać okoliczne skrzynie, w niektórych z nich ukryto bezcenne skarby, które można w dalszej części gry sprzedać. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium 133Mhz, 16MB RAM : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS Druga część strategii czasu rzeczywistego - Krush Kill 'N Destroy opowiada historię, która ma miejsce w 100 lat po konflikcie nuklearnym z 2079r i 40 lat po tym, jak po raz pierwszy „Ocaleni” wyszli ze swych podziemnych bunkrów, aby stanąć twarzą w twarz z rasą „Zmutowanych”. Znany z pierwszej części Krush Kill 'N Destroy konflikt nie został ostatecznie rozstrzygnięty. Wielu przedstawicieli obu frakcji dokonywało reorganizacji wojsk, leczyło poniesione rany oraz planowało kolejne natarcia. Po czterdziestu latach od daty pierwszego spotkania nowe pokolenie „Ocalałych” postanawia stanąć w szranki z mutantami i ich krwiożerczymi bestiami raz jeszcze. Rzecz jasna celem ich jest odbicie powierzchni. Obie frakcje czeka jednak niespodzianka, teraz w konflikt wkracza także armia robotów Serii 9. Przez Ziemię idą jak burza, niosą zniszczenie i śmierć, zabijają wszystko, co napotkają na swej drodze... Podczas 51 misji w trybie single player poznajemy nowe i bardziej rozbudowane elementy strategii, które w pierwszej części gry nie występowały. Przykładem na to jest chociażby pojawienie się takich struktur, jak mury czy mosty, które można zniszczyć, aby nie dopuścić do ataku wojsk naszego oponenta. Dostępne są także nowe technologie np.: spowalnianie przeciwnika. W grze pojawiły się także nowe elementy krajobrazu: wzgórza i klify, które wpływają na pole widzenia naszych jednostek - dzięki temu w KKND2 pojawia się sposobność ukrycia się i przeprowadzania nagłych i zarazem niespodziewanych ataków z zaskoczenia. Kolejnym dodatkiem, który odkrywamy w 2 części tego RTSa są jednostki specjalne, w tym także latające, które zwiększają możliwości bojowe naszych wojsk (ogólna liczba jednostek przekracza 50 sztuk na każdą z ras). SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności