Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Dark Planet Battle For Natrolis.7z

kasiulenka_s / Gry PC RTS / Dark Planet Battle For Natrolis.7z
Download: Dark Planet Battle For Natrolis.7z

451,13 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Minimum system:

System Requirements;
Pentium III 800MHz, 128MB RAM, 32 MB akcelerator 3D


:


PC
GRA PCobrazek




OPIS GRY :
strategiczne, science-fiction, RTS
Dark Planet: Battle for Natrolis przenosi graczy do odległej przyszłości. Na planecie Natrolis przez tysiące lat żyła w spokoju rasa Sorin, aż pewnego dnia przybyli na nią ludzie. Używając swej technologii zaczęli kolonizować powierzchnię planety i w efekcie przebudzili zahibernowaną od tysięcy lat agresywną rasę - Dreil. Trzy całkowicie odmienne cywilizacje rozpoczęły krwawą walkę o dominację, tj. Sorin – rasa fantasy, wykorzystująca do walki magię i miecze, Ludzie – rasa korzystająca z bardzo zaawansowanej techniki oraz Dreil – rasa insektów/naturalnych maszyn do zabijania. Każda posiada inne jednostki, drzewo technologiczne, budynki oraz surowce. Dla każdej przygotowano też oddzielną kampanię składającą się z szeregu połączonych misji.
Akcja gry toczy się w pełni trójwymiarowym środowisku (opcje zbliżania i oddalenia widoku oraz zmiany kąta i perspektywy widzenia, widowiskowe efekty wybuchów, zniszczeń budynków, itp.), w dynamicznie zmieniających się warunkach atmosferycznych i przy stałym upływie czasu. Cykl dobowy (dzień i noc) wpływa na życie każdej strony konfliktu i tym samym na jej mobilność oraz możliwości bojowe. W połączeniu z różnorodnością jednostek wymusza to na graczu stosowanie innej taktyki przy dowodzeniu każdą z nich. Gra pozwala na rozgrywkę w trybie single player oraz multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.


SCREENY Z GRY :

obrazek
obrazek
obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium 4 2 GHz, karta grafiki 256 MB, 1 GB RAM, Windows XP/Vista : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : Matrix Games/Slitherine producent Deep Silver / Koch Media wydawca Strona oficjalna wymagania wiekowe: 12+ strategiczne, turowe, średniowiecze History: Great Battles Medieval to gra strategiczna stworzona przez studio Slitherine Software przy współpracy ze znaną stacją telewizyjną (History). Slitherine Software odpowiada między innymi za takie produkcje jak: Chariots of War, Commander: Europe at War oraz Legion oraz poprzednią odsłonę serii - The History Channel: Great Battles of Rome. Great Battles Medieval przenosi nas do czasów Wojny Stuletniej, skupiając się przede wszystkim na rozmaitych konfliktach, do których dochodziło pomiędzy Anglią i Francją w XIV i XV wieku. Twórcy postawili na realistyczne odwzorowanie zarówno wydarzeń, wojsk oraz uzbrojenia. Całość została przedstawiona w postaci rozbudowanej kampanii, uzupełnionej kilkoma dodatkowymi trybami, jak np. możliwością rozgrywania pojedynczych potyczek (Skirmish). Gracz, wcielający się w różne postacie historyczne (np. Czarnego Księcia oraz Joannę d'Arc), może w pewnym zakresie wybierać miejsce i czas danej walki dzięki specjalnej mapie strategicznej. W grze odwzorowano 70 średniowiecznych bitew, w tym 26 nawiązujących do historycznych potyczek tak zwanej Wojny Stuletniej. Do dyspozycji wirtualnych dowódców oddano ponad 40 typów różnych jednostek, które powstały na podstawie szczegółowej analizy prawdziwych oddziałów. Podwładnych możemy dodatkowo własnoręcznie dozbrajać i przypisywać im umiejętności, których jest ponad 100. Dokonane zmiany wpływają zarówno na siłę żołnierzy, ale i ich wygląd oraz sposób poruszania się. Dzięki temu stworzenie własnej, unikatowej armii nie jest problemem. Warto dodać, że poza standardowymi bitwami uczestniczymy także w zasadzkach. System walki został dodatkowo wsparty bojowymi kartami oferującymi bonusy oraz kary. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Takeda: Collection edition : Platforma: PC Typ publikacji: Repack Język: Rosyjski Język: Japoński :
RECENZJA: Takeda Rok produkcji: 2001 Wymagania systemowe: System operacyjny: Windows ® XP Procesor: Pentium 200 Pamięć RAM: 64 MB Karta graficzna: 8MB Wolne miejsce na dysku twardym : 1,3 GB wolnego miejsca Opis:tryb główny , pozostając w klasycznej tradycji gier strategicznych , oczywiście , jesttryb kampanii - jak można się domyślać , nieliniowych. W sumie ,kampania może być ponad czterdzieści razy , ale ile i które z nich naprawdę trzeba uczestniczyć - zależy od sposobu . Tak więckampania może go kilka razy , za każdym razem w nowy sposób . Oprócz sztuki wojennej , dyplomacji, będzie również odgrywać rolę - ale z komponentu gospodarczego , to znaczy , budowlana , jednostki produkcyjne, wydobycie zasobów , i tym podobne, w tej grze można się pozbyć. W tym samym czasie , istniejepojęcie ogólnej sytuacji gospodarczej klanu Takeda 2 : Droga samuraja Rok produkcji: 2006 Wymagania systemowe: System operacyjny: Windows ® XP Procesor: Pentium ® IV 2.4 GHz Pamięć: 512 MB Karta graficzna: 64MB Wolne miejsce na dysku twardym : 3,7 GB wolnego miejsca Opis: XVI wiek , Japonia . Kraj przeżywa okres rozbicia dzielnicowego , wszystkie jego ziemi podzielona pomiędzy nieustannie walczących klanów wojskowych . Okres ten został nazwanyera " Walczących Królestw " i oznaczone rozkwitu sztuki samurajów . To jest , gdyzaangażował się duża bitwa koń i stopa wojsko , czynne zamki budowlane, a przede wszystkim docenić talent i doświadczenie dowodzenia i kontroli na polu bitwy . Musisz grać rolę jednego z feudalnych władców i generałów , aby zdobyć tytuł szoguna , podporządkowując wszystkie prowincje . Zmobilizować wszystkie swoje umiejętności wojskowe i dyplomatyczne , stworzyć niezwyciężoną armię i dołącz do Japonii ! Takeda 3 Rok produkcji: 2009 Wymagania systemowe: System operacyjny: Windows ® XP Procesor: Pentium Core Duo 2,0 GHz Pamięć: 1024 MB RAM Wideo : 256 MB DirectX 9 - kompatybilna karta grafiki 3D (GeForce 6600 poziom i wyżej, z wyjątkiem wbudowanych grafik ) Wolne miejsce na dysku twardym : 4,9 GB wolnego miejsca Opis: Japonia . XVI wieku . Imperium , kręcąc wojnę domową , rozpada się na odrębne państwa . Chciwi panowie prowadzą krwawą wojnę o władzę . Land ofRising Sun powoli pogrąża się w chaosie . Zatrzymać to szaleństwo tylko przez prawdziwego samuraja . Przejęcie dowodzenia jednym z 25 starożytnego klanu , będziesz zjednoczyć rozproszone księstw w jedno państwo . Do walki z wrogiem , budować zamki i ustanowienie stosunków dyplomatycznych -droga do zwycięstwa jest bardzo trudna . Ale pamiętaj, żetylko prawdziwy Shogun może prowadzić swoich ludzi do zwycięstwa !
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP SP2 : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS Sango 2 to historyczna gra wojenna, oparta na motywach popularnej na całym świecie powieści Romance of the Three Kingdoms, opisującej zmagania trzech wielkich, chińskich dynastii o prym i panowanie nad ówczesnym terytorium Państwa Środka. Bazując na jednej z najciekawszych epok w historii starożytnych Chin, autorzy dają graczom możliwość wcielenia się w jednego z trzech przywódców wspomnianych wyżej rodzin królewskich – Liu Bei, Cao Cao oraz Yuan Shao. Zwaśnione narody przez wiele lat wzajemnie konkurowały o wpływy, niemal bez przerwy paktując i walcząc ze sobą – tak też jest i w Sango 2. Bierzemy więc udział w jednej z trzech dostępnych kampanii, każda osadzona w innym okresie konfliktu i rozgrywana z odmiennego punktu widzenia. Ostateczny cel zabawy pozostaje jednak niezmienny, a jest nim militarna i gospodarcza dominacja nad chińską krainą,Aby to osiągnąć, musimy przejąć kontrolę nad wszystkimi kluczowymi warowniami starożytnych Chin – co, zważywszy na znaczną ich liczbę (28), nie jest zadaniem prostym i wymaga zarówno przemyślanej, poprawnie zrealizowanej strategii wojennej, jak i mądrych, inteligentnych działań na poziomie dyplomatycznym. Rozgrywkę podzielono na dwie główne płaszczyzny: strategiczną oraz taktyczną. Pierwsza polega głównie na rozwijaniu posiadanych zamków oraz rozbudowie potencjału militarnego. Konstruując odpowiednie budowle możemy znacznie zwiększyć jakość i liczebność naszych armii. Siły inwazyjne kompletujemy rozważnie wybierając między żołnierzami czterech głównych formacji (pikinierzy, łucznicy, miecznicy oraz kawaleria). Nie należy przy tym zapominać, że na ostateczną efektywność jednostek w bitwie ma wpływ szereg pobocznych czynników, takich jak zaopatrzenie, uzbrojenie czy umiejętności dowódcy. Utrzymanie linii zaopatrzeniowych w nienagannym porządku i zadbanie o dostateczny poziom technologiczny naszych podwładnych także należy do naszych obowiązków na płaszczyźnie strategicznej. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza), Windows 2000/XP : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : strategiczne, RTS, starożytność Rise & Fall: Civilizations at War to najnowsze dzieło programistów i projektantów ze Stainless Steel Studios, znanych graczom chociażby z Empire Earth czy Empires: Dawn of the Modern World. Na pierwszy rzut oka, gra przypomina Rome: Total War czy Praetorians, aczkolwiek znacznie bliżej jej do Age of Empires. Na ekranie wizualizują się nam ogromne armie walczące ze sobą na rozległych polach bitewnych oraz oblężenia dobrze umocnionych twierdz czy miast. Na wirtualnych strategów czekają wojska czterech ówczesnych potęg (Rzymu, Grecji, Persji oraz Egiptu), nad którymi mogą objąć dowodzenie. Ponadto, pojawiają się tu też żołnierze Babilonu, barbarzyńskiej Galii, Asyrii czy Kartaginy, lecz te nacje niestety nie są grywalne. W skład armii wchodzić może ponad 80 rodzajów jednostek, w tym piechota, łucznicy, kawaleria, bronie oblężnicze oraz flota wojenna. Oczywiście, każda z cywilizacji posiada własne, specjalizowane jednostki. Wspomnianą wcześniej flotę widzimy bardzo często, ponieważ twórcy gry zdecydowali się położyć duży nacisk właśnie na bitwy morskie. Statki mogą przewozić także jednostki lądowe, tak więc nasza armia zyskuje na mobilności. Na okrętach możemy zamontować również machiny wojenne dzięki czemu bitwy morskie stają się bardziej widowiskowe. Twórcy gry zastosowali w swoim dziele pomysł z terytoriami podobny do użytego w Empire Earth II. W związku z tym zapewniają one wymierne korzyści militarne - jeśli zapragniemy wytrenować legionistów, w naszych szeregach pojawia się tyle jednostek, ile terytoriów znajduje się pod naszą kontrolą. W Rise & Fall: Civilizations at War pojawiają się także bohaterowie (w sumie 8) - Juliusz Cezar, Kleopatra, Ramzes Wielki, Achilles czy Aleksander - znacznie podnoszą morale naszych wojsk i robią dobry użytek ze swoich specjalnych umiejętności, niestety, ograniczonych czasowo. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
obrazek
Minimum system: System Requirements; Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D : PC
GRA PCobrazek
OPIS GRY : Kolejna gra firmy Akela, znanej m.in. z takich produkcji jak Sea Dogs czy Age of Sail, z wielkimi żaglowcami w roli głównej. Jest to samodzielna produkcja bazująca na rozwiązaniach serii Age of Sail, co twórcy uwidocznili w jej tytule: The Privateer's Bounty: Age of Sail II. Akcja przenosi graczy do czasów, gdy morza roiły się od pięknych i drapieżnych zarazem okrętów, wielkie mocarstwa zmagały się ze sobą o wpływy w odległych koloniach, piraci siali postrach pośród flot handlowych, a wszędzie czaiły się intrygi oraz piękne, spragnione dzielnych kapitanów niewiasty. W odróżnieniu od Age of Sail, gdzie kwintesencją rozgrywki były starcia dużych flotylli, tu możemy zakosztować nie tylko olbrzymich bitew morskich, lecz także zadań mniejszego kalibru, typowych dla ówczesnego wilka morskiego, tj. ochraniać konwoje handlowe, bronić fortu, patrolować określone akweny wodne oraz przełamywać blokady i wymykać się wrogom. Spotkamy się tu sponad 20 jednostkami, w tym też takimi prototypowymi jak: drewniana łódź podwodna. The Privateer wykorzystuje zmodyfikowany engine graficzny i fizyczny Age of Sail II (STORM). W trybie dla pojedynczego gracza czekają trzy historyczne kampanie do przejścia. Gra pozwala na rozgrywkę wieloosobową do 16 osób równocześnie. Posiada również edytor kampanii i scenariuszy. SCREENY Z GRY : obrazek
obrazek
obrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności