Ziarno szalenstwa 03 - Morrydwen.cbz
-
1 Marian -
2. R-Studio 8.0.164761 Patch + Portable -
akcje photoshop -
Automapa 6.7.0 PL , EU -
AUTOMAPA 6.8.0 -
AUTOMAPA 6.8.1 PL , EU -
Automapa 6.6.0 PL , EU -
Autopilot -
Encyklopedia PWN 2008 -
Encyklopedie , Atlasy -
FOTOGRAFIA - Porady -
GARMIN -
Greatest Hits II -
IGO -
IQ - TESTY -
KURSY -
Lady Pank -
Lady Pank dyskografia -
LASKI i POJAZDY -
MapaMap -
MAPY -
MIO -
NAWIGACJE GPS -
NIEWYJAŚNIONE TAJEMNICE ŚWIATA -serial -
Nik Collection by DxO 2020 3.0.7 -
Nik Collection by DxO 2020 3.0.8 -
Nik Collection by DxO 3.3.0 -
Photoshop Elements 10PL crack -
PIERWSZA POMOC -
PORADNIKI -
PRAWO JAZDY -
Pro x64 -
PRO100 6.10 -
PROJEKTY -
PSYCHOLOGIA -
SYMULATORY -
TAPETY -
TAPETY WINDOWS -
TAPETY - ZNANI -
TAPETY - ZWIERZĘTA -
TAPETY na Komórkę -
TAPETY-KRAJOBRAZY -
TomTom -
Wiązanie Krawata -
WINA - NALEWKI -
Windows 7 AIO (Sierpień) -
Windows 7 PL 64bit + 32bit -
ZAGADKI -
ZNACZENIE IMION -
ZRÓB TO SAM
![](http://img1.gildia.pl/_n_/komiks/komiksy/trolle_z_troy/9/okladka-120.jpg)
W odległym Darshanie dama Szurnientha postanawia obudzić boga Niemythego. Potrzebuje w tym celu rudych futer trolli. Jednak w Darshanie żyją tylko białe trolle... Ku siedzibom naszych rudych trolli rusza zatem darshańska wyprawa, która osiąga sukces – łapie dwa małe trolle. Problem porywaczy polega jednak na tym, że złapane trolliki są dziećmi dobrze nam znanego Tetrama. A ten potwór nie puszcza w niepamięć nawet najmniejszej zniewagi. Na dodatek nigdy dotąd nie próbował mięsa Darshańczyka, więc chętnie teraz to zrobi...
Jak zwykle, komiks roi się od gagów, dowcipów i nawiązań do książek i komiksów. Przednia zabawa!
![](http://img1.gildia.pl/_n_/komiks/komiksy/trolle_z_troy/3/okladka-120.jpg)
Po dobiciu do kanału Rantine, Treska opuszcza przyjaciół z zamiarem założenia w tym miejscu jakiegoś "fryzjerskiego" biznesu, a wkrótce także opuszczają ich (ale już bez pożegnania) sterujący statkiem piraci. Pozostawieni na łaskę i niełaskę wód morskich, Tetram, Waha i Profi lądują na nieznanej wyspie, urządzają sobie posiłek z mieszkających tu rybaków, a ostatniego, który nie nadaje się do spałaszowania z powodu sędziwego wieku, wypytują o najkrótszą drogę do wulkanu Salaston. Ów wskazany skrót prowadzi przez sawannę wysokich traw zamieszkałą przez różnej maści niebezpieczne potwory, a jako że trolle w praktyce nie boją się niczego i nikogo, trio wyrusza tą trasą. Najpierw dają łupnia gigantycznemu robalowi, który zastraszał okoliczną ludność, by później prawie że ulec przeważającym siłom z pozoru tylko wyglądającym sympatycznie stworom. Bohaterowie muszą salwować się ucieczką na akurat przemierzających sawannę statkach, pech jednak chce, że Profi dokonuje błędnej oceny sytuacji i wdziera się na statek z wojowniczką Giweną na pokładzie, która posiada moc usypiania, o czym biedny troll szybko się przekonuje. A że tym samym środkiem lokomocji podróżuje również czarownik, nie trzeba pisać czym cała afera się kończy... Najważniejsze, że Tetram i Waha nie zamierzają pozostawić przyjaciela w potrzebie i dostają się na drugi statek dowodzony przez niejakiego kapitana Kłossa, lecz po krótkotrwałym pościgu (po części przyczyniła się do tego rozpoczynająca się właśnie tzw. Wielka Koniunkcja - niezwykle rzadkie wydarzenie, powodujące zanikanie przyciągania ziemskiego, a po części Tetram) muszą korzystać z innego, znacznie mniejszego, środka transportu. Docierają do położonego niedaleko portu za późno - statek z Profim właśnie odpłynął, w dodatku koniunkcja daje o sobie znać na całego - wszystko włącznie z żywymi stworzeniami i przedmiotami martwymi, a nawet wodą zaczyna się unosić w powietrze, które to dogodności Tetram i Waha postanawiają wykorzystać w pościgu za okrętem. Wkrótce ich przyjaciel znów staje się wolny (i wraz z Tetramem pijany), a koniunkcja ustaje, dzięki czemu nasi bohaterowie zostają porwani przez gigantyczną falę. Waha wykorzystuje swoją nieprzewidywalną moc i nagle cała trójka znajduje się wśród law Salastonu...