-
55 -
56 -
380 -
72
1128 plików
366,85 GB
1. Heroes of Might and Magic IV 2. Heroes of Might and Magic IV: The Gathering Storm 3. Heroes of Might and Magic IV: Winds of War 1.Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków. Grafika pozostała w sprawdzonym rzucie izometrycznym w zwiększonej rozdzielczości do 1280x1024. Po zwiedzeniu w poprzednich częściach krain Erathia oraz Enroth, w czwartej części przenosimy się do nowego fantastycznego świata Jadame, znanego z Might & Magic VIII: Day of the Destroyer. Po nowym lądzie wędrować możemy większą ilością bohaterów, z których każdy posiada własną bogatą biografię. Zmieniony system walki pozwala na wydawanie zaawansowanych taktycznych rozkazów. Do dyspozycji jest sześć rodzajów miast dysponujących odmiennymi rodzajami jednostek i technologii: Academy (biali magowie), Necropolis (nekromanci), Asylum (chaotyczni magowie), Haven (rycerze), Preserve (leśne elfy) oraz Stronghold (ciężkozbrojni rycerze). Swoje miasta możemy znacznie bardziej rozbudowywać i modyfikować, co daje nam wybór czy nastawimy się na dobrze rozwinięte wojska jednego rodzaju, czy też stworzymy budowle dla wielu różnych potworów, które nie będą jednak mogły osiągnąć najwyższych specjalizacji. Każde z miast posiada unikalną szkołę magii, oraz może wynajmować bohaterów tylko określonej rasy. Nie dotyczy to miasta Stronghold, które może wynajmować dowolnych bohaterów. Bohaterowie charakteryzowani są dziewięcioma podstawowymi współczynnikami, powiązanymi z pięciostopniowymi umiejętnościami, które możemy podnosić. Nowością jest zarządzanie wojskami. Teraz mogą walczyć bez bohatera lub z więcej niż jednym bohaterem w armii. Bohaterowie mogą też atakować i czynnie uczestniczyć w walkach, toczących się na większych mapach taktycznych. 2.The Gathering Storm wprowadza szereg nowości do gry, spośród których najważniejsze to: 4 nowe jednostki (Goblin Rycerz, Zła Czarownica, Garantuan i Mroczny Czempion), 7 nowych budynków (Koloseum Magii, Koloseum Mocy, Konserwatorium Ładu, Konserwatorium Chaosu, Konserwatorium Natury, Konserwatorium Śmierci i Konserwatorium Życia), 16 nowych artefaktów (Pierścień Światła Płaszcz Ciemności, Zbroja Tygrysa, Hełm Tygrysa, Młot Mrozu, Harmoniczna Kolczuga, Naszyjnik Muz, Mandolina Aiffy, Płomień Chaosu, Szala Ładu, Naszyjnik Równowagi, Kapelusz Arcymaga, Kostur Rozproszenia, Buty Podróżnika, Pierścień Rac i Płaszcz z Piór Anioła). Pod względem oprawy audiowizualnej dodatek nie odbiega od poziomu, jaki reprezentuje bazowa gra. Jedyna różnica to całkowicie zmieniona ścieżka dźwiękowa. 3.Heroes of Might & Magic IV: Winds of War wprowadza szereg nowości do gry. Wśród nich są m.in. nowe lokacje (Goblińska Zbrojownia, Zakon Czarnej Magii, Leże Gargantuan, Sanktuarium Mrocznego Czempiona, Warsztat Oblężniczy i Zagroda Bestii), pięcioro bohaterów, cztery jednostki (Katapulta, Dziki zębacz, Demosmok i Gargantuan) oraz kilka artefaktów. Twórcy gry zadbali również o zupełnie nową ścieżkę dźwiękową, która znalazła się na płycie z rozszerzeniem. Z myślą o kreatywności fanów HoM&M IV wprowadzono także zmiany w edytorze, umożliwiając np. tworzenie własnych obiektów. |
– 1. Ściągnij wszystkie party gry; – 2. Wypakuj za pomocą Winrar; – 3. Otrzymany obraz *iso zamontuj w wirtualnym napędzie np. Daemons Tools lub wypal płytkę; – 4. Zainstaluj; – 5. Można uruchomić grę; |
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB