Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
ChomikKulturalny
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna P

widziany: 25.04.2024 22:59

  • pliki muzyczne
    9238
  • pliki wideo
    3739
  • obrazy
    213
  • dokumenty
    10334

27204 plików
2825,28 GB

Ukryj opis
  • 185,4 MB
  • 18 mar 19 17:28
VHSRip

Misterium Męki Pańskiej - dramat muzyczny na podstawie utworów ks. Z. Słomskiego
opracowanie muzyczne R. Łuczak
przygotowanie wokalne E. Głowacka
wykonanie Zespół Dziecięcy 'Kruszyna' z parafii oo. Franciszkanów w Poznaniu

z chomika surrexit

  • 187,3 MB
  • 18 mar 19 17:28
VHSRip

Święty Franciszek z Asyżu - spektakl muzyczny zrealizowany na podstawie literatury franciszkańskiej i popularnych piosenek franciszkańskich
opracowanie muzyczne M. Matuszewski
przygotowanie wokalne B. Bajon, E.Głowacka-Fierek
wykonanie Zespół Dziecięcy 'Kruszyna' z parafii oo. Franciszkanów w Poznaniu

z chomika surrexit

  • 171,8 MB
  • 18 mar 19 17:28
VHSRip

Największa Gwiazda - Życie Maryi misterium na podstawie scenariusza Teresy Tomsia
muzyka Mariusz Matuszewski
opracowanie muzyczne Mariusz i Marcin Matuszewscy
przygotowanie wokalne B. Artym
wykonanie Zespół Dziecięcy 'Kruszyna' z parafii oo. Franciszkanów w Poznaniu

z chomika surrexit

  • 495,4 MB
  • 18 mar 19 17:28
"Siedem Bram Jerozolimy". To film muzyczno-baletowy zrealizowany na podstawie jubileuszowego koncertu z okazji 75-tych urodzin Krzysztofa Pendereckiego, który odbył się 23 listopada 2008 r. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej. Dzieło emitowane i zarejestrowane przez Telewizję Polską w technologii High Definition łączy klasyczną scenografię koncertu autorstwa Borysa Kudlički ze scenografią wirtualną Tomasza Bagińskiego nominowanego do Oskara w dziedzinie animacji komputerowych.

z chomika surrexit

  • 0,87 GB
  • 18 mar 19 17:28
Król babiloński, Nabuchodonozor oblega Jerozolimę. Po najeździe, dla Żydów zaczęła się niewola babilońska - przymusowe wysiedlenie do Babilonii na początku VI w. p.n.e. Wtedy rozgrywa się akcja "Nabucco". Dopiero w 538 r. przed Chrystusem król Persji Cyrus Wielki po podboju Babilonii pozwolił Żydom na powrót do Palestyny. Ale nie wszyscy chcieli wracać.

"Nabucco" powstało w 1842 r. Młody Verdi działał w ruchu "Wolne Włochy". Temat ze Starego Testamentu idealnie się nadawał do przedstawienia sytuacji Italii. W czytelnym podtekście kompozytor tak naprawdę pokazywał walczących o narodowe wyzwolenie Włochów i ich wrogów Austriaków.

W operze Verdiego Sedecjasz, król Jerozolimy, nie występuje. Występuje za to jego siostrzeniec Izmael (tenor). Nabuchodonozor (po włosku Nabucco) to postać kluczowa w operze, tę partię śpiewa baryton. W utworze zderzają się dwie religie, wiara w Jahwe i w boga Baala, którego imię stało się dla Izraelitów przekleństwem. Ścierają się też ambicje polityczne Nabuchodonozora, Abigail, jego nieślubnej córki, i arcykapłana Baala. Ale oprócz tego, jak w każdej operze, znajduje się w niej miłość, zdrada i śmierć. Abigail i Fenena walczą o względy Izmaela, króla Jerozolimy. Verdi wykorzystał temat konfliktu Żydów i Babilończyków.

z chomika surrexit

  • 1,03 GB
  • 18 mar 19 17:28
1 Wojska etiopskie przekroczyły granice Egiptu. Kapłan Izydy, Ramfis, ogłasza Radamesa dowódcą wojsk egipskich. Młody wojownik ma nadzieję, że po zwycięskiej kampanii Faraon spełni jego prośbę – zwróci wolność Aidzie (niewolnicy etiopskiej i córce Amonasra) oraz zgodzi się na ich ślub. Radamesa kocha bez wzajemności Amneris, córka Faraona. Aida ma mieszane uczucia: pragnie życzyć ukochanemu zwycięstwa, ale to oznacza klęskę, a może i śmierć jej rodaków. W świątyni trwa uroczystość. Przed posągiem boga Ptah, po sakralnym tańcu kapłanek, Ramfis wręcza Radamesowi poświęcony miecz.
W Memfis, w pałacu Faraona, Amneris czeka na powrót Radamesa po zwycięskiej kampanii. Upewnia się, że Aida kocha młodego wojownika i oświadcza jej, że ona, córka Faraona jest jej rywalką.
2 Dźwięk trąb ogłasza powrót zwycięskiego wojska. Oprócz bogatych łupów prowadzą pojmanych jeńców. Wśród nich Aida dostrzega swojego ojca. Amonasro nakazuje córce milczenie. Przyznaje się przed Faraonem, że jest jej ojcem, ale wprowadza go w błąd mówiąc, że król Amonasro zginął poczas walki. Faraon obiecuje spełnić życzenie Radamesa. Wódz prosi Faraona o wolność dla jeńców. Faraon zgadza się na uwolnienie Etiopczyków, ale za radą Ramfisa, jako zakładników zatrzymuje w niewoli Amonasra i Aidę. Dodatkowo Radamesowi w dowód wdzięczności oddaje rękę swojej córki. Radames i Aida są w rozpaczy - nie mogą odrzucić łaski Faraona. Amneris przeżywa chwilę triumfu.
3 Akcja rozgrywa się nocą, przed planowanym ślubem. Amneris wraz z Ramfisem zmierza do świątyni Izydy. Chce prosić boginię o błogosławieństwo i miłość małżonka. Aida pragnie spotkać się po raz ostatni z ukochanym. Za nią nadchodzi jej ojciec. Wie o miłości córki i wodza. Próbuje nakłonić Aidę by wykorzystała uczucia Radamesa i nawówiła go do opowiedzenia się po stronie Etiopczyków albo wyjawienia tajemnic wojskowych. Aida w końcu ulega namowom. Amonasro ukrywa się przed nadejściem Radamesa. Aida nie chce słuchać wyznań ukochanego, wypomina mu zbliżającą się uroczystość zaślubin. Namawia go do wspólnej ucieczki z Egiptu. Po długiej walce wewnętrznej, Radames zgadza się zbiec z ukochaną na pustynię. Planując trasę ucieczki zdradza wojskowe plany Egipcjan. Ujawnia się Amonasro i wyjawia, że jest królem Etiopii. Zrozpaczony Radames nie widzi innego wyjścia niż ucieczka. Niespodziewanie pojawia się Amneris wraz z Ramfisem. Aida z ojcem ucieka, a Radames, czując się winny, oddaje się w ręce arcykapłana.
4 Amneris proponuje Radamesowi pomoc. Obiecuje wyjednać przebaczenie u swojego ojca pod warunkiem, że młodzieniec wyrzeknie się swoich uczuć do Aidy, zapomni o niej i poślubi ją, córkę Faraona. Radames odmawia. Zbiera się sąd pod przewodnictwem Ramfisa. Radames odmawia odpowiedzi na zadawane pytania. Tym samym potwierdza swoją winę i zostaje skazany na śmierć przez zamurowanie żywcem w grobowcu. Amneris uświadamia sobie, że do tragedii doprowadziła jej duma i zazdrość. Przeklina sędziów i mdleje.
Radames zostaje zamknięty w grobowcu. Tu spotyka Aidę, która słysząc o wyroku postanowiła umrzeć z ukochanym. Połączeni uściskiem, spokojnie oczekują na śmierć. Nad grobowcem zrozpaczona Amneris błaga bogów o ukojenie serca.

z chomika surrexit

  • 1,19 GB
  • 18 mar 19 17:28
W Szwajcarii odbywa się pasterski festyn, i wesele trzech par. Wilhelm Tell stoi na uboczu. Smuci go los pogrążonej w niewoli ojczyzny. Przybywa sędziwy Melchtal, który jako gorący patriota i z powodu wieku, cieszy się powszechnym szacunkiem. Melchtalowi powierza się udzielenie błogosławieństwa kojarzącym się parom. Starzec martwi się, że Arnold takiego błogosławieństwa nie otrzyma. Jego syn bowiem nie ukrywa swej miłości do habsburskiej księżniczki Matyldy. To budzi podejrzenie, że gotów jest pójść na służbę u wrogów swojej ojczyzny.Odchodzi, by dołączyć do polującego w pobliżu Gesslera, okrutnego namiestnika cesarskiego, gdyż w jego towarzystwie spodziewa się zobaczyć Matyldę. Nagle pojawia się pasterz Leuthold, który ucieka przed żołnierzami Gesslera. Okazuje się, że Leuthold zabił cesarskiego żołnierza, gdy ten usiłował zniewolić jego córkę. Jedyną drogą ucieczki jest przeprawienie się przez Jezioro, nad którym festyn się odbywa. Nadciąga burza i rybak Roudi boi się wypłynąć z nim. Wilhelm podejmuje się go zastąpić. Gdy wpada tu polujący Gessler ze swymi żołnierzami, uciekiniera już nie ma. Budzi to wściekłość Austriaka na tych, którzy pomogli zabójcy żołnierza. Nakazuje więc schwytać i uprowadzić ze sobą jako zakładnika Melchtala, o którym wie, że jest wrogiem okupantów. Żołnierze podpalają także zagrodę Tella. Matylda wychodzi na samotny spacer, ale czuje, że ktoś ją śledzi. Spodziewa się, że to Arnold, i nie myli się. Spotykają się i oboje nie potrafią ukryć swoich uczuć, mimo przepaści, jaka ich dzieli. Na placu w Altdorf żołnierze Gesslera w jego obecności i obecności zgromadzonego ludu ustawiają słup, na którym umieszczają kapelusz namiestnika. Kapelusz ma stanowić symbol władzy cesarskiej, któremu wszyscy powinni na znak poddaństwa oddawać pokłon. Wilhelm, który przyszedł tu z synkiem Gemmy’m, odmawia pokłonu, czym wzbudza gniew Gesslera. W dodatku ktoś donosi, że Tell jest tym, który dopomógł Leutholdowi w ucieczce. Zostaje za to aresztowany i skazany na śmierć. Gessler obiecuje mu jednak wolność, jeżeli jednym strzałem z kuszy przebije jabłko położone na głowie syna. Tell zgadza się i strąca jabłko. Jednak Gessler zauważa u niego drugą strzałę. Tell mówi, że przeznaczył ją dla Gesslera, gdyby nie udało mu się trafić w jabłko. Gessler każe go pojmać razem z synkiem. Wstawiennictwo Matyldy pomaga uwolnić Gemmy’ego, Tella zaś uprowadzają żołnierze. Zbiera się lud wzburzony zaszłymi wypadkami. Na jego czele staje Arnold. Przyłącza się do nich Matylda. Stojąc na brzegu zauważają, na środku jeziora łódź, na której Tell jest przewożony do siedziby Gesslera. Załoga ratuje się, uwalniając Tella z więzów, który jako dobry żeglarz odpowiednio kieruje łodzią. Tell wykorzystuje to i ucieka. Ścigany przez Gesslera, zabija go strzałem z kuszy. To daje sygnał do powstania, które kończy się zwycięstwem Szwajcarów.

z chomika surrexit

  • 603,3 MB
  • 18 mar 19 17:28
Akt I
Na Kremlu biją dzwony. Pojawia się kniaź Kurbski w otoczeniu bojarów. Taniec dworzan, bojarów i bojaryń. Nadchodzi car Iwan, jego władcza postawa przeraża wielmożów. Car ogląda taniec dziewcząt dworskich, wśród nich dostrzega Anastazję i wybiera ją na swoją małżonkę. Kniaź Kurbski jest zazdrosny o szczęście cara. Pierwszy miłosny duet Iwana i Anastazji.
Kniaź Kurbski nękany jest zazdrością o Anastazję i o władzę, jaką dzierży Iwan. Nie potrafi jednak zmusić się do działania przeciw władcy i przyjacielowi.
Pod murami Kremla lub błaga cara o obronę przed hordami Tatarów, którzy napadają Rosję. Pojawia się car i ogłasza wyprawę na Chanat Kazański. Młodzieńcy bija w dzwony.
Trwa wyprawa wojsk rosyjskich na Kazań. Taniec Tatarów.
Na Kremlu samotna Anastazja czeka na powrót męża z wyprawy wojennej.
Radośnie biją dzwony Kremla, bo wojska rosyjskie wróciły z wojny. Lud tańczy wesołe tańce, także dworacy przyczaja się do zabawy. Ukazuje się car Iwan z towarzyszącą mu Anastazją, witany nabożnie przez poddanych. Gdy zostają sami Iwan i Anastazja witają się czule.
Akt II
Akt rozpoczyna scena miłosna Iwana i Anastazji po przebudzeniu (duet).
Bojarzy i bojarynie przygotowują spisek mający na celu usunięcie Anastazji. To żona daje carowi siłę i opanowanie, dzięki czemu rządzi samodzielnie, pomijając Dumę i Radę Bojarską. Kurbski nie chce przyłożyć ręki do zdrady, ale też nie oponuje, widząc, jak bojarzy przygotowują puchar z trucizną. Anastazja wypija zatruty napój i umiera. Kurbski ucieka targany wyrzutami sumienia. Dzwony biją na trwogę.
Car opłakuje śmierć ukochanej żony, ogarnia go szaleństwo. Także Kurbski nie może znieść tego, co dzieje się dookoła, nie może brać udziału w wesołej uczcie bojarów. Wtem ucztujących otaczają postaci z kosami – spiskowcy zostają skazani na śmierć. Kurbski ucieka.
Zbolały, ale dumny i władczy car szuka pociechy w Bogu. Sroży się, raz po raz uderza swym kosturem i nahajką. Wypuszcza na kraj armię uzbrojonych, okrutnych opryczników. Gdy pozostaje sam, dręczą go koszmary, szaleństwo spala jego mózg. Car Iwan Groźny szaleje nad tłumem poddanych.

z chomika surrexit

  • 744,2 MB
  • 18 mar 19 17:28
New York City Ballet

z chomika surrexit

  • 1,08 GB
  • 18 mar 19 17:27
Libretto "The Turn of the Screw" zostało oparte na opowiadaniu Henry'ego Jamesa pod tym samym tytułem. W dosłownym znaczeniu tytuł można przetłumaczyć jako "Obrót śruby", ale zdecydowanie lepsze jest tłumaczenie idiomatyczne, które oddaje sedno opery "W kleszczach lęku".

"Turn of the Screw" to historia pełna grozy,tajemniczości i dwuznaczności. Na angielska prowincje przybywa młoda guwernantka.Ma ona zająć się opieka i wychowaniem dwójki dzieci:chłopca i dziewczynki. Wkrótce w domu zaczynają się dziać dziwne i straszne rzeczy.Guwernantka za wszelka cenę postanawia rozwiązać mroczna zagadkę.

z chomika surrexit

  • 0,83 GB
  • 30 sty 19 21:50
Opera Karola Szymanowskiego pierwotnie miała nosić tytuł Pasterz. Król Roger pojawił się kiedy kompozytor pracował nad partyturą – ukończył ją dopiero w 1924 roku. Pomysł na operę wiąże się ze spotkaniem Szymanowskiego i Jarosława Iwaszkiewicza; ten ostatni napisał do niej libretto.
Dzieło łączy w sobie wątki orientalne oraz antyczne. Akcja rozgrywa się na Sycylii w XII wieku; w Palermo król Roger wraz z żoną Roksaną i doradcą Edrisim dowiadują się o zagrożeniu dla Kościoła – pojawieniu się założyciela nowej religii – młodego Pasterza. Po doprowadzeniu go przed oblicze króla, ten rzuca czar na Roksanę i dworzan, którzy udają się na wyprawę do kraju wiecznej wolności. Roger rezygnuje z tronu i udaje się na poszukiwanie żony. Po długiej wędrówce odnajduje ją i Pasterza w jego rzeczywistej postaci – Dionizosa.

Wrocławska inscenizacja Mariusza Trelińskiego z 2007 roku została zrealizowana przez ten sam zespół, który w 2000 roku zmierzył się z nią w Operze Narodowej w Warszawie. Brak tu monumentalności poprzedniej realizacji, scenografia Borisa Kudlički jest znacznie oszczędniejsza. Reżyser rezygnuje z historycznych wątków Króla Rogera. Odchodząc od jednoznacznego określenia czasu i miejsca akcji, stara się wydobyć realistyczny wymiar dzieła, pokazuje świat władzy – nie zhierachizowanej jak w średniowieczu, lecz równie autorytarnej. Koncentruje się na współczesnym człowieku, atrybutami Rogera (Andrzej Dobber), władcy surowego, ale sprawiedliwego, czyni garnitur i ciemne okulary. Roksana (Aleksandra Buczek) zachowuje się uwodzicielsko i wyzywająco. W tak skonstruowany świat wkracza Pasterz, który porywa tłumy…

z chomika Starszykinomaniak

  • 703,2 MB
  • 14 sty 19 12:13
Pierwsze przedstawienie słynnego rosyjskiego baletu w Paryżu w 1990 roku przeszło do legendy. Choreograf Michał Fokin i tancerz Wacław Niżyński - najwybitniejszy talent baletowy XX wieku - przebojem zdobyli sobie paryską publiczność. Balet Kirowa dla upamiętnienia tamtych występów i w hołdzie zmarłemu w 1950 r. Niżyńskiemu zaprezentował na nowo cztery z zarejestrowanych wtedy układów baletowych: "Szeherezadę" do muzyki Nikołaja Rimskiego-Korsakowa, "Ognistego ptaka" do muzyki Igora Strawińskiego, "Ducha róży" do muzyki Carla Marii Webera i "Tańce połowieckie" do muzyki Aleksandra Borodina. 120min Wielka Brytania/ Francja 1997

z chomika bombadilwlocie

  • 550,8 MB
  • 5 lis 16 1:56
Fidelio - dwuaktowa (w pierwszej wersji z 1805 trzyaktowa) opera z muzyką Ludwiga van Beethovena oraz librettem Josepha Sonnleithnera poprawionym w roku 1806 przez Stephana von Breuninga a następnie w 1814 przez Georga Friedricha Treitschkego.

Opera opowiada historię dwojga małżonków, Leonory i Florestana. Don Florestan, dwa lata przed rozpoczęciem akcji dzieła, odkrył nadużycia naczelnika więzienia, don Pizarra. Pizarro zdołał jednak utrzymać się na stanowisku i wtrącił Florestana do lochu. Słuch po Florestanie zaginął; jego żona, Leonora, nie może pogodzić się z tym, że nie wie niczego o losie męża; zatrudnia się zatem (w męskim przebraniu, jako młodzieniec Fidelio) u więziennego dozorcy, Rocca. Ma nadzieję zdobyć tą drogą informacje o zaginionym Florestanie i - jeśli ten żyje - uwolnić go. Ku utrapieniu Leonory, w jej męskim "wcieleniu" zakochuje się Marcelina, córka Rocca. Martwi to także młodego odźwiernego, Jaquina, który dotąd zajmował pierwsze miejsce w sercu Marceliny (duet "Jetzt, Schätzchen, jetzt sind wir allein!"). Sytuację komplikuje dodatkowo fakt, że Rocco polubił Fidelia i pragnie oddać mu rękę córki; Leonora musi grać na zwłokę.

z chomika kuszaba

  • 1,37 GB
  • 5 lis 16 1:56
Claudio Giovanni Crettinnieo Antonio Monteverdi (ur. 15 maja 1567 w Cremonie, zm. 29 listopada 1643 w Wenecji) – włoski kompozytor, skrzypek (grał na violi da braccio) i śpiewak. Pierwszy wielki twórca oper.

Orfeusz" - L'Orfeo (1607) - znane z siły dramatycznego wyrazu, barokowe dzieło Monteverdiego.

Prolog

Muzyka zapowiada temat tej dramatycznej historii (“Dal mio Parnasso amato”) oraz wzywa owacyjną siłą dźwięków do powstrzymania sił natury.

Akt 1

Orfeusz i Eurydyka świętują swój związaek małżeński. Wokół nich zgromadzone są nimfy oraz pasterze, które okazują radość śpiewając i tańcząc. Orfeusz w towarzystwie Eurydyki, śpiewa do gwiazd, które są świadkiem jego szczęścia. Wszyscy kierują się w stronę świątyni, w otoczeniu chóru, który nawołuje ich aby nigdy nie poddali się zniechęceniu.

Akt 2

Ofeusz wraca do swoich lasów i pól. Podczas gdy pasterze towarzyszą mu z radosnymi pieśniami, Orfeusz rozkoszuje się własnym szczęściem. Jednak nagle, słyszą łzy smutku Posłańca Silvia, który ogłosił starszny wypadek – Eurydyka została pogryziona przez węża podczas zbierania kwiatów i zmarła w ramionach swoich towarzyszy. Orfeusz wyraża swoją chęć zejścia do Hadesu w celu odzyskania żony. Chór opłakuje smutne przeznaczenie zakochanych.

Akt 3

Orfeusz, w otoczeniu Nadziei, dociera do bram podziemia. Osamotniony, spotyka przewoźnika dusz zmarłych. Orfeusz próbuje wzbudzić w nim żal. Usypia suroewgo strażnika, śpiewając pieść w akompaniamencie liry. Następnie Orfeusz żegluje Styxem, podczas gdy chór dusz piekielnych komentuje w zdumieniu nadzwyczajne i odważne działania młodzieńca.

Akt 4

Prosperina jest poruszona płaczem Orfeusza, który wędruje po piekielnym regionie, dlatego interweniuje w jego sprawie do swojego męża Plutona, błagając go o przywrócenie Eurydyki do życia. Orfeusz daje upust swojej radości. Jednak, w drodze powrotnej ogarnia go zwątpienie czy Eurydyka podąża za nim. Zatrzymuje się i zerka na żonę, łamiąc zakaz Plutona, przez co natychmiast ją ponownie traci. Chór i duchy komentują działania Orfeusza, który pokonawszy siły natury, został zniszczony przez własną słabość.

Akt 5

Po powrocie do żywych, Orfeusz z żalem opłakuje swój los. Apollo słucha jego lamentu i wzruszony schodzi z niebios aby zabrać Orfeusza ze sobą, dając mu dar nieśmiertelności. Pośród gwiazd, Orfeusz będzie mógł kontemplować twarz ukochanej Eurydyki. Chór obserwuje że żal na ziemi może być zrównoważony szczęściem w niebie.

zachomikowany

  • 1,25 GB
  • 5 lis 16 1:56
obrazek
Ekranizacja filmowa Wiery Strojewej opery Modesta Musorgskiego - Borys Godunow (Борис Годунов) z 1954 roku, w wykonaniu Teatru "Bolszoj" z udziałem najwybitniejszych artystów tego okresu...

Libretto opery dostępne wszędzie...

zachomikowany

  • 670,2 MB
  • 5 lis 16 1:56

z chomika tangaroa

  • 17,0 MB
  • 5 lis 16 1:56
Arię "Largo al factotum" śpiewa Robert Merrill (baryton)

z chomika Georges39

  • 694,1 MB
  • 5 lis 16 1:56

z chomika tangaroa

  • 20,6 MB
  • 5 lis 16 1:55
Arię Leńskiego z opery P. Czajkowskiego "Eugeniusz Oniegin" śpiewa Sergiej Lemeszew (tenor).

z chomika Georges39

  • 16,7 MB
  • 5 lis 16 1:55
"Szumią jodły na gór szczycie", czyli arię Jontka z opery "Halka" Stanisława Moniuszki śpiewa Władysław Ladis-Kiepura, brat słynnego tenora Jana Kiepury. (1937r.)

z chomika Georges39

  • 13,4 MB
  • 5 lis 16 1:55
Opera "Cyganeria" G.Pucciniego. Arię Rudolfa z I aktu "Che gelida manina" śpiewa tenor Placido Domingo.

z chomika Georges39

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    109
  • pliki muzyczne
    0

119 plików
103,71 GB




Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (102)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (102)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności