Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
Apiossa
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Kobieta Ania

widziany: 28.03.2023 11:47

  • pliki muzyczne
    1233
  • pliki wideo
    1028
  • obrazy
    33742
  • dokumenty
    844

39373 plików
441,66 GB

Ukryj opis
« poprzednia stronanastępna strona »
  • 429,6 MB
  • 3 kwi 11 10:39
Image.aspx?id=142160736"Komputerowa Gratka" to wspaniałe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym. Kolorowa gazetka wraz z płytą CD przygotowane są tak, aby bawić i uczyć malucha kolejnych liter alfabetu, cyfr, kształtów figur geometrycznych i pojęć: większy-mniejszy, krótszy-dłuższy. Doskonali sprawność manualną, ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a także uczy obsługi komputera. Zapraszamy do wspólnej zabawy z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki!

A co w numerze "Tęczowa pamięciówka"?

NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do pisania
Literki Ć, Ś
* Ćwiczenie pamięci
* Instrumenty muzyczne
trąbka, gitara, pianino i wiele innych
* Muzyczne zabawy
zaśpiewaj piosenkę dobrą na pamięć
* Obsługa komputera
klawiatura i myszka

ZABAWY:
* Magiczna szafa
* Pamięciówka
znajdź pary: obrazek-obrazek, obrazek-litera, obrazek-liczba, obrazek-dźwięk
* Nauka gry na cymbałkach
* Układanki obrazkowe
* Zabawne wierszyki

Ćwicz swoją pamięć z mieszkańcami Tęczowej Polanki.
Zapraszamy do zabawy!

zachomikowany

  • 97,1 MB
  • 3 kwi 11 10:39
Image.aspx?id=141871504Image.aspx?id=141871656Image.aspx?id=141871726Image.aspx?id=141871807Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania –, literki A, T, M
- Przyroda –, tęcza, skąd się bierze motylek?
- Kształty –, koła i kwadraty
- Zwierzęta –, pszczoła, krowa i kura
- Muzyczne zabawy –, zaśpiewaj „,Tęczową piosenkę”,
- Pomagaj w domu –, jak upiec ciasto?
- Kierunki –, prawa-lewa, góra-dół
- Cyferki –, 1, 2
- Multimedialna bajka –, posłuchaj bajki o motylku

Zabawy:
- Układanka-zapamiętywanka
- Naprawianie szafy grającej
- Czarodziejski kuferek
- Spadające owoce
- Zbieranie miodu
- Mleko od krowy
- Kolorowanki
- Rymowanki.

zachomikowany

  • 130,0 MB
  • 3 kwi 11 10:39
Image.aspx?id=141870756Image.aspx?id=141871354Image.aspx?id=141871270Image.aspx?id=141870868Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania – literki I, K, R, S
- Zwierzęta – kret, ryś, jeż, wiewiórka, lis
- Kształty – trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło, romb
- Technika – statki powietrzne
- Gospodarstwo – rozpoznawanie głosów zwierząt domowych
- Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o wesołym miasteczku
- Określenie miejsca – nad i pod
- Cyferki – 6, 7
- Kolory – mieszanie kolorów podstawowych
- Multimedialna bajka – posłuchaj co spotkało małego Jeżyka.

Zabawy:
- Cyferki w tunelu strachu
- Układanki geometryczne
- Zabawy z kolorami
- Szukanie różnic
- Platformówka
- Zrób latawiec
- Rymowanki
- Strzelnica
- Rebusy.

zachomikowany

  • 200,1 MB
  • 3 kwi 11 10:39
ImagePreview.aspx?id=67911189nagrać na cd i gra z płytki cd


Kubusiowe Przedszkole Maluchy

nośnik: 1 CD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium 150MHz (lub kompatybilny), 16 MB RAM, karta graficzna zgodna z DirectX,
Windows 95/98se/Me/XP

„Kto lubi?...” rozwija umiejętność obserwacji i uważnego słuchania. Dzięki tej zabawie dziecko pozna
także wiele nowych słów.
„Kubusiowe Przedszkole Maluchy” to gra familijna dla najmłodszych dzieci (od 3 lat)
W „Wesołych balonikach” nasze pociechy uczą się rozpoznawać litery, cyfry, kolory jak również kształty
geometryczne.
„Megajęzykofon Pana Sowy” pozwala zapamiętać wiele przydatnych słówek w języku angielskim i
francuskim.

zachomikowany

  • 161,1 MB
  • 3 kwi 11 10:39
Image.aspx?id=153279688Image.aspx?id=153279400Image.aspx?id=153279508Image.aspx?id=153279559Image.aspx?id=153279604zainstalować na DAEMON Tools

Koziołek Matołek Idzie do Szkoły to gra edukacyjna, przygotowana z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (dzieci w wieku od 5 do 10 lat).
Koziołek Matołek Idzie do Szkoły to gra edukacyjna, przygotowana z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (dzieci w wieku od 5 do 10 lat). Zadaniem opisywanego programu jest pomoc naszym maluchom w nauce alfabetu, dodawania i odejmowania, rozróżniania kolorów, kształtów, czy kierunków świata. Ponadto, gracze uczą się o zachodzących w świecie zmianach związanych z upływem czasu, logicznego myślenia i kojarzenia faktów, a także ćwiczą ogólną pamięć.

Przygotowane zabawy obejmują poziom przedszkola oraz pierwszej klasy szkoły podstawowej. Koziołek Matołek oprowadza małego użytkownika po pełnym niespodzianek Pacanowie. W programie znajduje się jedenaście ciekawych i wciągających zabaw edukacyjnych (trzy poziomy trudności do wyboru). Alfabetu, cyfr i figur uczą naszych milusińskich sympatyczne gąsienice. Dodawania dziecko uczy się podczas zawodów łuczniczych, kierunków świata poszukując skarbu w pacanowskich lochach, kolorów w zabawie z wielką maszyną, spostrzegawczości w pacanowskiej kuźni, z której w tajemniczych okoliczność giną przedmioty, natomiast następstw upływu czasu w studiu filmowym Koziołka Matołka.

W formie sprawdzenia postępów w nauce przygotowano jeszcze jedną gierkę: drogę Koziołka Matołka do szkoły. Należy się w niej wykazać wiedzą zdobytą w pozostałych modułach. Program zawiera wiele zabawnych animacji Koziołka Matołka i jego przyjaciół, fragmenty animowanych filmów z tytułowym bohaterem w roli głównej, przyjemną dla ucha muzykę oraz zabawne komentarze lektora.

zachomikowany

  • 52,4 MB
  • 3 kwi 11 10:39
Image.aspx?id=153279921Image.aspx?id=153279982Image.aspx?id=153280038Image.aspx?id=153280127Kolejna gra edukacyjna z sympatycznym Koziołkiem Matołkiem w roli głównej. Tym razem tytułowy bohater zaprasza dzieci do odwiedzenia szkoły znajdującej się w Pacanowie, do której chodzi wraz ze swoimi przyjaciółmi.
Kolejna gra edukacyjna z sympatycznym Koziołkiem Matołkiem w roli głównej. Tym razem tytułowy bohater zaprasza dzieci do odwiedzenia szkoły znajdującej się w Pacanowie, do której chodzi wraz ze swoimi przyjaciółmi. Opisywany program dedykowany jest najmłodszym użytkownikom komputerów, ze wskazaniem na dzieci rozpoczynające edukację w szkole podstawowej (6-12 lat).

W Szkole Koziołka Matołka młodzi gracze dostali do przejścia szereg ciekawych, wciągających gierek - każda z dwoma poziomami trudności, pozwalającymi na dostosowanie stopnia skomplikowania zmagań do aktualnych możliwości beniaminków (poziom „łatwy” obejmuje wiedzę szkolną z zakresu zerówki i pierwszej klasy; poziom „trudny” dotyczy zagadnień poruszanych w klasie drugiej i trzeciej). Wśród nich wypada wymienić: turniej słówek polskich i angielskich, ekscytujące zawody matematyczne, cztery tematyczne turnieje wiedzy, mecze piłki nożnej, a nawet mistrzostwa Pacanowa w grze w kapsle na piasku (można zapisywać najlepsze wyniki). Razem z Koziołkiem Matołkiem, dzieci uczą się tutaj alfabetu, dodawania i odejmowania, rozróżniania kształtów i kolorów, rozpoznawania stron świata, poznają też zagadnienie czasu i 120 angielskich słówek.

W programie umieszczono mnóstwo (odblokowywanych po przejściu wybranych gierek) zabawnych animacji z tytułowym Koziołkiem Matołkiem i jego przyjaciółmi, fragmenty serialu animowanego, czy komentarze narratora. Szkoła Koziołka Matołka rozwija szeroko rozumiane logiczne myślenie, jak również umiejętność kojarzenia i zapamiętywania istotnych szczegółów czy informacji.

zachomikowany

  • 388,2 MB
  • 3 kwi 11 10:39
obrazekCóż za wciągająca książka o przyrodzie! Aaaaa... Znowu jakieś czary. Nowa przygoda przed nami!
Adibu za sprawą magicznej książki trafia do jej wnętrza. Okazuje się, że mieszka w niej sympatyczny dinozaur Dino, który na niektórych stronach książeczki o naturze narysował śmieszne obrazki. Ale gdzie on się podział? Razem z Adibu ruszaj na poszukiwania przyjaciela, rozwiązuj zadania i odkrywaj tajemnice przyrody i nauki. W każdej grze serii Adibu jest "Kącik rodziców", który pozwala sprawdzić postępy dziecka oraz ustawić czas, jaki dziecko może spędzić przed komputerem.

zachomikowany

  • 426,0 MB
  • 3 kwi 11 10:39
"A, B, C - Poznajemy alfabet"
Program edukacyjny dla dzieci w wieku od 2 do 5 lat.
Twoje dziecko nauczy się:
- alfabetu
- zestawiać poznane litery w słowa
- podstaw języka angielskiego

zachomikowany

  • 628,5 MB
  • 3 kwi 11 10:39
Image.aspx?id=116782533EduROM Czytam i piszę to pasjonująca interaktywna gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6–10 lat, kształcąca umiejętność czytania i pisania. Program wprowadza dziecko w świat emocjonującej przygody z literkami, dzięki której nauczy się płynnie i ze zrozumieniem czytać oraz przyswoi sobie reguły poprawnego pisania.

Forma programu, oparta na zabawie, jest atrakcyjna dla dziecka. Różnorodne ćwiczenia interaktywne, animacje, kolorowe ilustracje i narracje – dostosowane do wieku odbiorcy – swobodnie wprowadzają go w świat liter, wyrazów, zdań oraz tekstów (tzw. jednostek językowych). Jest to jedyny program dostępny na polskim rynku, wykorzystujący w tak przemyślany i konsekwentny sposób jednostki językowe, przy realizowaniu fabuły i konstrukcji ćwiczeń.

Program Czytam i piszę jest w pełni dostosowany do polskiego systemu edukacyjnego. Pomyślany został jako program edukacyjny do samodzielnej pracy małego dziecka, bez konieczności uciekania się do pomocy rodziców.
EduROM Czytam i piszę to jedna z najlepszych propozycji w kategorii programów do nauki pisania i czytania, przewidziana także dla dzieci, które mają problemy z poprawnym opanowaniem tych umiejętności.

GŁÓWNE CECHY PROGRAMU:
- 176 różnorodnych zadań;
- ponad 200 multimedialnych stron;
- połączenie zabawy i nauki;
- staranne opracowanie metodyczne;
- zróżnicowany stopień trudności zadań;
- podział na jednostki językowe;
- ilustrowany słowniczek ortograficzny;
- gry utrwalające pisownię trudniejszych wyrazów;
- setki ilustracji i animacji;
- piosenki, wierszyki, fragmenty baśni;
- przeznaczony również dla dzieci z zaburzeniami czytania i pisania.

zachomikowany

  • 254,2 MB
  • 3 kwi 11 10:39
obrazekMoja pierwsza encyklopedia pc pl

Wymagania sprzętowe:System operacyjny Microsoft Windows 95/98/XP Komputer zgodny
z IBM PC Procesor Pentium 266 MMX Pamięć operacyjna 16 MB Naped CD-ROM x4 Karta
graficzna zgodna z Windows (640x480, true color) Karta muzyczna zgodna z Windows
(16 bitów)

Zawiera mnóstwo przystępnie przekazanych definicji oraz ciekawych ćwiczeń, które dadzą
maluchom wiedzę o otaczającym ich świecie, rozbudzą wyobraźnię i spostrzegawczość
oraz rozwiną umiejętność logicznego myślenia.

Zalety
nauka nowych pojęć
mnóstwo zadań ogólnorozwojowych
poznawanie świata roślin i zwierząt
nauka kształtów, kolorów, instrumentów muzycznych
wyjaśnianie zjawisk atmosferycznych
ćwiczenia rysunkowe
zabawy logiczne
puzzle, zagadki i kolorowanki

zachomikowany

  • 75,4 MB
  • 3 kwi 11 10:39
obrazekZalety
ćwiczenia liczbowe
zabawy logiczne
zagadki obrazkowe
edukacyjne kolorowanki
rymowanki o cyferkach
rytmiczna piosenka
poradnik metodyczny dla rodziców
nauka cyfr
poznawanie wartości liczb
porównywanie liczebności
ćwiczenia na spostrzegawczość
kształcenie logicznego myślenia
przygotowanie do nauki w szkole
malownicza grafika
fantastyczna muzyka i radosne dźwięki
wesołe rysunkowe animacje

zachomikowany

« poprzednia stronanastępna strona »
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    1
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

41 plików
9,94 GB




Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności