Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
papric
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna papric

widziany: 13.02.2024 17:53

  • pliki muzyczne
    614
  • pliki wideo
    151
  • obrazy
    663
  • dokumenty
    508

2326 plików
124,09 GB

Ukryj opis
FolderyFoldery
papric
DARMOWE audiobooki i pliki audio
 
DARMOWE e-booki i pliki tekstowe
 
DARMOWE pliki video
 
Działalność gospodarcza
 
Ustawy
PRYWATNE audiobooki
Alain Decaux - Churchill zwany lwem
 
Audiobook - pełna wersja
Alain Decaux - Tajemnice Rasputina
 
Audiobook - pełna wersja
Alan Falcone - Zmień swoje myśli by zmienić siebie
 
Audiobook - pełna wersja
Andrzej Bubrowiecki - Działaj skutecznie
 
Audiobook - pełna wersja
Andrzej Mańka - Jak o pieniądzach myślą bogaci
 
Audiobook - pełna wersja
Anna Popis-Witkowsk a i Adrian Gasz - Rutyna w związku
 
Audiobook - pełna wersja
Anne Moir, David Jessel - Płeć mózgu
 
Audiobook - pełna wersja
Arnold Bennett - Ludzka maszyna
 
Audiobook - pełna wersja
Ben Sweetland - Bogać się kiedy śpisz
 
Audiobook
Brian Tracy - Maksimum Osiągnięć
 
Audiobook - pełna wersja
Brian Tracy - Psychologia Osiągnięć
 
Audiobook - pełna wersja
Brian Tracy - Psychologia Sprzedaży
 
Audiobook - pełna wersja
Brian Tracy - Samodyscyplina
 
Audiobook - pełna wersja
Brian Tracy - Tajemnice Sukcesu
 
Audiobook - pełna wersja
Brian Tracy - Zaawansowane strategie wyznaczania i osiagania celów
 
Audiobook - pełna wersja
Brian Tracy - Zjedz tę Żabę
 
Audiobook - pełna wersja
C.S. Lewis - Listy starego diabła do młodego
 
Audiobook - pełna wersja
Dale Carnegie - Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi
 
Audiobook - pełna wersja
Daniel Janik - Od marzeń do realizacji
 
Audiobook - pełna wersja
Dorothea Brande - Obudź się i zacznij żyć
 
Audiobook - pełna wersja
Frank Bettger - Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie
 
Audiobook - pełna wersja
Harvard Business School - Panuj nad swoim czasem
 
Audiobook - pełna wersja
Harvard Business School - Wystąpienia Publiczne
 
Audiobook - pełna wersja
Instytut Perswazji - Ekspert perswazji
 
Audiobook - pełna wersja
Instytut Perswazji - Wygraj Dyskusję
 
Audiobook - pełna wersja
Iwona Dwojewska - Głodówka dla zdrowia i urody
 
Audiobook - pełna wersja
Iwona Majewska-Opieł ka - Korepetycje z sukcesu
 
Audiobook - pełna wersja
Iwona Majewska-Opieł ka - Umysł lidera
 
Audiobook - pełna wersja
Janusz K. Jędrzejczyk - Zwalcz stres
 
Audiobook - pełna wersja
Janusz Kozioł - Hamulce Sukcesu
 
Audiobook - pełna wersja
Jarosław Kaniewski - Aleksander Macedoński. Zdobywca Świata
 
Audiobook - pełna wersja
Jarosław Kaniewski - Benito Mussolini ...jakiego nie znamy
 
Audiobook - pełna wersja
Jarosław Kaniewski - Marilyn Monroe - blondynka, która wiedziała za dużo
 
Audiobook - pełna wersja
Jarosław Kaniewski - Saddam Husajn
 
Audiobook - pełna wersja
Jim Dornan - Co pomnaża efekty
 
Audiobook - pełna wersja
John Doowhit - Zorganizuj się
 
Audiobook - pełna wersja
John Gray - Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus
 
Audiobook - pełna wersja
Jolanta Gajda - ABC mądrego rodzica - Droga do sukcesu
 
Audiobook - pełna wersja
Jolanta Gajda - ABC Mądrego Rodzica - Inteligencja Twojego dziecka
 
Audiobook - pełna wersja
Kamil Cebulski - Efekt Motyla
 
Audiobook - pełna wersja
Kamil Cebulski - Myśleć jak Milionerzy
 
Audiobook - pełna wersja
Ken Blanchard - Jednominutowy menedżer buduje wydajne zespoły
 
Audiobook - pełna wersja
Ken Blanchard - Jednominutowy menedżer spotyka małpę
 
Audiobook - pełna wersja
Kim & Mauborgne - Strategia Błękitnego Oceanu
 
Audiobook - pełna wersja
Krzysztof Trybulski - Sekrety Prawa Przyciągania
 
Pełna wersja audiobooka
Louie Carrillo - Człowiek z Marzeniem Zostanie Nagrodzony
 
Audiobook - pełna wersja
Łukasz Milewski - Mowa ciała a sukces
 
Audiobook - pełna wersja
M.R. Kopmeyer - Praktyczne Metody Osiągania Sukcesu
 
Audiobook - pełna wersja
Małgorzata Dwornikiewicz - Ja i Cele
 
Audiobook - pełna wersja
Marek Stączek - Krasnale. Rzecz o kreatywności i zmianie.zip
 
Audiobook - pełna wersja
Mariusz Szuba - Pokaż na co Cię stać
 
Audiobook - pełna wersja
Massimo Bini - 7 Nawyków Diamenta
 
Audiobook - pełna wersja
Mateusz Karbowski - Sztuka spania i wstawania
 
Audiobook - pełna wersja
Matt Haig - Porażki marek
 
Pełne wersje audiobooków
Nancy Dornan - Nie bój się zamoczyć
 
Audiobook - pełna wersja
Napoleon Hill - Myśl i Bogać Się
 
Audiobook - pełna wersja
Nick Vujicic - Bez rąk bez nóg bez ograniczeń
 
Audiobook - pełna wersja
Nikodem Marszałek - Motywacja Bez Granic
 
Audiobook - pełna wersja
Nikodem Marszałek - Odrodzenie Feniksa
 
Audiobook - pełna wersja
P. T. Barnum - Sztuka Zdobywania Pieniędzy
 
Audiobook - pełna wersja
Paweł Cieślak - Komunikacja w sprzedaży
 
Audiobook - pełna wersja
Peter Drucker - Menedżer skuteczny
 
Audiobook - pełna wersja
Piotr Adamczyk - Mądre szczęśliwe życie
 
Audiobook - pełna wersja
Rafał Dorobek - Zbuduj Swój Wizerunek
 
Audiobook - pełna wersja
Rick Warren - Życie Świadome Celu
 
Audiobook - pełna wersja
Robert Kiyosaki - Doskonały Biznes
 
Audiobook - pełna wersja
Robert Kiyosaki - Finansowa Inteligencja
 
Audiobook - pełna wersja
Robert Kiyosaki - Młody Bogaty Rentier
 
Audiobook - pełna wersja
Robert Kiyosaki - Pilnuj własnego interesu
 
Audiobook - pełna wersja
Robert Kiyosaki - Przepowiednia Bogatego Ojca
 
Audiobook - pełna wersja
Robert Krool - Droga do zysków i satysfakcji
 
Audiobook - pełna wersja
Robert R. Updegraff - Oczywisty Adams
 
Audiobook - pełna wersja
Robert Ważyński - Nie boję się mówić
 
Audiobook - pełna wersja
Roland Hornbogen - Barometr Sukcesu
 
Audiobook - pełna wersja
Sergiusz Kizinczuk - Techniki manipulacji
 
Audiobook - pełna wersja
Sigrid Maria Grossing - Diana - królowa serc
 
Audiobook - pełna wersja
Sigrid Maria Grossing - Jacqueline Kennedy Onassis
 
Audiobook - pełna wersja
Spencer Johnson - Kto Zabrał Mój Ser
 
Audiobook - pełna wersja
Timothy Ferriss - 4-godzinny tydzień pracy
 
Audiobook - pełna wersja
Wallace D. Wattles - Sztuka Wzbogacania Się
 
Audiobook - pełna wersja
Zig Ziglar - Żyj lepiej niż dobrze
Audiobook - pełna wersja
Pokazuj foldery i treści
Matt Haig
Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu

Część I - Porażki rozszerzania marek
Część II - Poronione pomysły
Część III - Porażki public relations
Część IV - Zmęczone marki


Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu


Świetnie napisana i zabawna książka (podzielona na 4 audiobooki) przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald's, Sony, Pepsi, British Airways i wiele innych.

Czyta: Marcin Styczeń
Czas trwania: 1 godz 50 min + 2 godz 14 min + 1 godz 51 min + 2 godz 2 min
Format: mp3, 160 kbps, stereo
  • 10,7 MB
  • 3 mar 14 17:23
Audiobook - darmowy fragment

Matt Haig
Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu
Część I - Porażki rozszerzania marek

Porażki marek - Porażki rozszerzania marek


Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.
Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.

Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału.

Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.

Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne. Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego rozszerzania marek mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich. Czyż nie leży w naszej polskiej naturze cicha i skrywana satysfakcja, gdy innym coś się nie udało?

Czyta: Marcin Styczeń
Czas trwania: 9 min 18 sek
Format: mp3, 160 kbps, stereo
  • 4,9 MB
  • 3 mar 14 17:23
Audiobook - darmowy fragment

Matt Haig
Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu
Część II - Poronione pomysły

Porażki marek - Poronione pomysły


Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald’s, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy „Poronione pomysły” firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne.

Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł – twierdzi firma. To jakiś żart! – odpowiada klient.

Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów. Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu – a to przecież osoby niepalące!

Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania. Porażek firm może być wiele.

W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki. Uczmy się więc na błędach innych. Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.

Czyta: Marcin Styczeń
Czas trwania: 4 min 17 sek
Format: mp3, 160 kbps, stereo
  • 6,5 MB
  • 3 mar 14 17:23
Audiobook - darmowy fragment

Matt Haig
Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu
Część III - Porażki public relations

Porażki marek - Porażki public relations


Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy „Porażki Public Relations” firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu.

„Kryzys? Jaki kryzys?!” – mówią zazwyczaj.

Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to marka znana, to można się spodziewać, że trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposób odpowiedzialny. Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy koncernu przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by tą drogą dotarła ona do klientów.

Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.

Czyta: Marcin Styczeń
Czas trwania: 5 min 39 sek
Format: mp3, 160 kbps, stereo
  • 2,1 MB
  • 3 mar 14 17:23
Audiobook - darmowy fragment

Matt Haig
Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu
Część IV - Zmęczone marki

Porażki marek - Zmęczone marki


Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald’s miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło.

Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności, to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm.

W części IV przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.

Czyta: Marcin Styczeń
Czas trwania: 1 min 49 sek
Format: mp3, 160 kbps, stereo
  • Odtwórz folderOdtwórz folder
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    4

4 plików
24,12 MB




Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności