Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Matt Haig - Porażki marek cz. I - Porażki rozszerzania marek [fragment].mp3

papric / PRYWATNE audiobooki / Matt Haig - Porażki marek / Matt Haig - Porażki marek cz. I - Porażki rozszerzania marek [fragment].mp3
Download: Matt Haig - Porażki marek cz. I - Porażki rozszerzania marek [fragment].mp3

10,66 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Audiobook - darmowy fragment

Matt Haig
Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu
Część I - Porażki rozszerzania marek

Porażki marek - Porażki rozszerzania marek


Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.
Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.

Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału.

Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.

Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne. Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego rozszerzania marek mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich. Czyż nie leży w naszej polskiej naturze cicha i skrywana satysfakcja, gdy innym coś się nie udało?

Czyta: Marcin Styczeń
Czas trwania: 9 min 18 sek
Format: mp3, 160 kbps, stereo

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Matt Haig
Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu

Część I - Porażki rozszerzania marek
Część II - Poronione pomysły
Część III - Porażki public relations
Część IV - Zmęczone marki


Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu


Świetnie napisana i zabawna książka (podzielona na 4 audiobooki) przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald's, Sony, Pepsi, British Airways i wiele innych.

Czyta: Marcin Styczeń
Czas trwania: 1 godz 50 min + 2 godz 14 min + 1 godz 51 min + 2 godz 2 min
Format: mp3, 160 kbps, stereo
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Audiobook - darmowy fragment
Matt Haig Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu Część II - Poronione pomysły
Porażki marek - Poronione pomysły
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald’s, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy „Poronione pomysły” firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł – twierdzi firma. To jakiś żart! – odpowiada klient. Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów. Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu – a to przecież osoby niepalące! Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania. Porażek firm może być wiele. W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki. Uczmy się więc na błędach innych. Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera. Czyta: Marcin Styczeń Czas trwania: 4 min 17 sek Format: mp3, 160 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Matt Haig Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu Część IV - Zmęczone marki
Porażki marek - Zmęczone marki
Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald’s miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności, to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm. W części IV przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie. Czyta: Marcin Styczeń Czas trwania: 1 min 49 sek Format: mp3, 160 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Matt Haig Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu Część III - Porażki public relations
Porażki marek - Porażki public relations
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy „Porażki Public Relations” firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. „Kryzys? Jaki kryzys?!” – mówią zazwyczaj. Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to marka znana, to można się spodziewać, że trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposób odpowiedzialny. Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy koncernu przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by tą drogą dotarła ona do klientów. Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera. Czyta: Marcin Styczeń Czas trwania: 5 min 39 sek Format: mp3, 160 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Nikodem Marszałek - Motywacja Bez Granic
Nikodem Marszałek - Motywacja bez granic
Strona z dokładnym opisem książki: http://motywacja.zlotemysli.pl Czy wiesz, że około 90% milionerów na świecie zaczynało od zera dochodząc do swoich fortun? Każda droga - ich także - zaczyna się od tego, że widzisz przed sobą jakąś szansę i perspektywy na to by zrealizować się w życiu. Szansę, która być może jest przed Tobą i czeka na to abyś ją odkrył. Bez względu na to jaki masz cel, trzeba wyruszyć w drogę. Drogę na własne szczyty - często samotną. Każdy z nas gdzieś głęboko w środku ma swój "Mont Everest ludzkich pragnień". Dlaczego tak wielu ludzi ponosi porażkę na drodze do swego celu? Poddają się, nie potrafią pokonać przeszkód, wewnętrznych oporów. To, czego im brakuje, to motywacja a przede wszystkim umiejętność do motywowania samego siebie, aby odnosić w życiu osobiste sukcesy. To właśnie umiejętność motywowania siebie, czy jak wolisz, "rozpalania wewnętrznego płomienia do działania", decyduje o tym kto ukończy swoją drogę z sukcesem a kto zatrzyma się na niej bez ruchu. Wielkim mitem jest myśl, że umiejętność motywowania siebie jest przeznaczona tylko dla nielicznych. Skoro jest to umiejętność, to można jej się nauczyć. Takie autorytety jak: Anthony Robbins, Zig Ziglar czy Robert Kiyosaki są tego dowodem. Czyta: Tomasz Kućma Czas trwania: 18 min 31 sek Format: mp3, 160 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Kamil Cebulski - Efekt Motyla Efekt Motyla
Strona z dokładnym opisem książki: http://efekt-motyla.zlotemysli.pl Książka napisana na podstawie autentycznych doświadczeń, zdobytych w polskich realiach. Jest ona dowodem na to, że w Polsce można bez problemu osiągnąć olbrzymi sukces, jeśli wie się, jak to zrobić. Dowiesz się z niej między innymi: * Jak zmienić swój ograniczający punkt widzenia, tak aby dostrzegać nadarzające się okazje i je wykorzystywać w celu kreowania własnej, szczęśliwej przyszłości? * Jak wykorzystać potencjał drzemiący w każdym z nas? Jak pokonać swojego wewnętrznego wroga i przezwyciężyć negatywnych doradców? * Jak podejmować właściwe decyzje, które skierują Cię na drogę do sukcesu? Czyta: Tomasz Kućma Czas trwania: 20 min 10 sek Format: mp3, 128kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Łukasz Milewski - Mowa Ciała a Sukces Mowa ciała a sukces
Strona z dokładnym opisem książki: http://mowa-ciala.zlotemysli.pl * 99% opinii o ludziach powstaje w ciągu pierwszych 90 sekund kontaktu. To znaczy, że komunikaty niewerbalne (ruchy, gesty, sposób mówienia) mają największy wpływ na to, co inni ludzie o nas myślą. * Antropolog Albert Mehrabian odkrył, że kiedy ludzie rozmawiają ze sobą, jedynie 7% informacji przekazują słowami, 38% – brzmieniem głosu i aż 55% – mową ciała (zachowaniami niewerbalnymi). Podobne wyniki uzyskał amerykański psycholog Ray Birdwhistell. Jego badania dowodzą, że w konwersacjach bezpośrednich 35% informacji pochodzi ze słów, a 65% z tego, co „mówimy” innym mową swojego ciała. Krótko mówiąc – ważniejsze jest to, jak mówimy, niż to, co mówimy. Czyta: Robert Grabka Czas trwania: 22 min 3 sek Format: mp3, 192 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Ben Sweetland - Bogać Się Kiedy Śpisz. Image.aspx?id=155731809
Strona z dokładnym opisem książki: http://bogac-sie.zlotemysli.pl "Jeśli miałbym zarekomendować jakąś książkę ze Złotych Myśli jako taką, po której przeczytaniu, można stać się zupełnie innym człowiekiem, z pewnością jedną z takich książek byłaby "Bogać się, kiedy śpisz" Bena Sweetlanda. To książka, którą śmiało można brać na wakacje, z których wróci się nie tylko niezwykle wypoczętym, ale także i odmienionym człowiekiem, ukierunkowanym na sukces i zdobywanie bogactwa (nie tylko materialnego!)." Mateusz Chłodnicki, założyciel Wydawnictwa Złote Myśli Pokazuje ona, jak używać własnej podświadomości, gdy śpisz, aby osiągnąć to, czego chcesz od życia... Lepszy związek, małżeństwo, pieniędze, wpływ na innych. Na własne życzenie będziesz mógł używać swojego twórczego umysłu w rozwiązywaniu codziennych problemów, podejmowaniu właściwych decyzji i znajdowaniu sposobów na osiągnięcie swoich celów. Czyta: Robert Grabka Czas trwania: 16 min 58 sek Format: mp3, 128 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Akademia Briana Tracy - Tajemnice Sukcesu
Akademia Briana Tracy - Tajemnice Sukcesu
"Tajemnice sukcesu" przedstawi sposoby osiągania celu i ustalania priorytetów. Porusza również zagadnienia związane z rozwiązywaniem problemów i aktywnym wpływaniem na własne życie. Spis treści: 1. Metody skutecznego działania i osobistego przywództwa 2. Siła koncentracji 3. Uwalnianie kreatywności 4. Wyzwania ery zmian 5. Zwycięska umiejętność Czas trwania: 20 min 22 sek Format: mp3, 64 kbps, mono
Audiobook - darmowy fragment
Dale Carnegie Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi Dale Carnegie - Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi
Dale Breckenridge Carnegie (Carnegey) urodził się 24 listopada 1888 w Maryville w stanie Missouri, zmarł 1 listopada 1955. Wychował się w biednej farmerskiej rodzinie a jego praca polegała między innymi na wstawaniu o 4 nad ranem, by nakarmić prosięta, nawet gdy kładł się o północy zasypiając nad książkami. Jego historię możecie usłyszeć w ostatnich rozdziałach prezentowanego audiobooka. Dale, oprócz napisania wielu książek z zakresu psychologi jest także autorem biografii Abrahama Lincolna, uważanej za jedną z najlepszych publikacji na ten temat. Książka jest napisana w bardzo prosty sposób, tak by trafiła do każdego czytelnika, bądź w tym przypadku słuchacza. Każda porada, choć wydaje się czasem nawet zbyt oczywista, jest bardzo konkretna i pomaga nam uzmysłowić sobie podstawowe zasady rządzące ludzkimi zachowaniami, co ułatwi nam wpływanie na nie. W każdym rozdziale znajdziemy dziesiątki przykładów z życia, które pomogą docenić nam praktyczność publikacji zarówno w życiu rodzinnym czy towarzyskim, jak i w biznesie. Od czasu wydania w 1937 roku książka stała się absolutnym bestsellerem, co potwierdza przetłumaczenie jej na blisko 40 języków i sprzedaż ponad 20 milionów kopii. Czyta: Tomasz Kućma Czas trwania: 7 min 22 sek Format: mp3, 128 kbps, stereo
Audiobook - darmowy fragment
Harvard Business School - Wystąpienia Publiczne HBS - Wystąpienia publiczne
Dale Carnegie i Frank Bettger poświęcają w swoich książkach wiele uwagi doskonaleniu umiejętności w dziedzinie wystąpień publicznych. Nic dziwnego, umiejętność przemawiania do małej lub dużej grupy ludzi jest w dzisiejszych czasach niezykle cennym towarem, przydatnym nie tylko na gruncie biznesowym. Na szczęście, podobnie jak ze wszystkim w naszym życiu, umiejętności tej można się nauczyć. Czyta: Tomasz Kućma Czas trwania: 3 min 12 sek Format: mp3, 112 kbps, stereo
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności