Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Programowanie obiektowe w języku C++ - OOP - od A do Z - UDEMY.part1.rar

TORfowiska_bagienne6 / kursy wideo / Programowanie obiektowe w języku C++ - OOP - od A do Z - UDEMY.part1.rar
Download: Programowanie obiektowe w języku C++ - OOP - od A do Z - UDEMY.part1.rar

2 GB

0.0 / 5 (0 głosów)
F_INFO

Format : MP4, Materiały Dodatkowe
Rozmiar : 3.37 GB
Czas trwania : 11.5 godz.
Wersja Językowa : PL
Wydawnictwo : UDEMY
link: https://www.udemy.com/course/programowanie-obiektowe-w-jezyku-cpp-oop-od-a-do-z/

F_OPIS

Zacznij przygodę z programowaniem obiektowym w języku C++ już dziś. Dzięki wiedzy zdobytej na tym kursie nauczysz się pisać i kompilować swoje programy komputerowe wykorzystujące OOP. Podczas kursu zdobędziesz wiedzę na temat programowania obiektowego od podstaw. Nie musisz się niczego obawiać - wytłumaczę Ci wszystko krok po kroku.

Język C++ jest jednym z najpopularniejszych języków programowana, utrzymuje się on w top 10 języków na świecie od prawie 20 lat.



https://rapidgator.net/file/156e6f9ff3d925a5d50011a47f1778a9/kursik0020.part1.ra r.html
https://rapidgator.net/file/bec994105f348d61f736f8cddae34622/kursik0020.part2.ra r.html

https://turb.cc/zd9m48kn5ebc.html
https://turb.cc/qevg9o0yo6q9.html

Inne kursy (kliknąć wolne/darmowe pobieranie):
https://rapidgator.net/folder/6209458/Baza%20Szajsu.html
https://turb.cc/download/folder/2338162

[img]https://i.imgur.com/KnfxI0x.jpg[/img]

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Format mp4 Docker jest określany jako narzędzie, które umożliwia umieszczenie aplikacji w lekkim, wirtualnym kontenerze i natychmiastowe jej uruchomienie. Wyobraź sobie, że Twoje oprogramowanie działa niczym nocna lampka: wydanie polecenia jest jak wetknięcie wtyczki do kontaktu, klient robi pstryk i gotowe! Lampka świeci, program działa. Nie trzeba niczego dostosowywać, nikogo prosić o pomoc, wgrywać dodatkowego oprogramowania... Zastosowanie Dockera sprawia, że wystarczy wydać komendę, a program uruchomi się w kilka chwil i od razu w odpowiednim do tego środowisku. 1. Wprowadzenie 11:14 1.1. Wprowadzenie do kursu 2:06 1.2. Przygotowanie maszyny wirtualnej 9:08 2. Podstawowe zagadnienia 34:30 2.1. Omówienie i instalacja Dockera 4:53 2.2. Warstwy 8:12 2.3. Korzystanie z publicznego rejestru 21:25 3. Praca z kontenerem 1:30:51 3.1. Tryb interaktywny 3:57 3.2. Wolumeny 12:19 3.3. Sieci dockerowe 11:24 3.4. Statystyki i procesy 6:02 3.5. Logi 4:59 3.6. Limity zasobów 13:59 3.7. Historia obrazu 2:20 3.8. Parametry przy uruchamianiu 23:54 3.9. Inspekcja i labelowanie kontenerów 4:22 3.10. Terminal kontenera 7:35 4. Konteneryzacja aplikacji 1:39:16 4.1. Tworzymy mikroserwisy i testujemy aplikację 19:36 4.2. Dobieramy warstwy (dyrektywa FROM) 4:25 4.3. Budujemy przez proxy (dyrektywa ARG) 2:42 4.4. Dodajemy kod do środka kontenera (dyrektywa ADD lub COPY) 5:02 4.5. Dodajemy pakiety (dyrektywa RUN)5:58 4.6. Tworzymy wolumeny dla logów (dyrektywa VOLUME) 3:17 4.7. Wystawiamy porty (dyrektywa EXPOSE) 4:04 4.8. Dodajemy zmienne środowiskowe (dyrektywa ENV) 6:55 4.9. Zmieniamy użytkownika i katalog domyślny (dyrektywa USER i WORKDIR)5:06 4.10. Ustawiamy komendę po uruchomieniu (dyrektywa CMD i ENTRYPOINT)9:52 4.11. Dobre praktyki, uruchamianie i częste błędy 8:35 4.12. Umieszczanie obrazu w repozytorium publicznym i prywatnym 13:19 4.13. Tworzenie obrazu z "żywego" kontenera 7:20 4.14. Tagowanie obrazu 3:05 5. Przydatne narzędzia i wskazówki 1:37:16 5.1. Przygotowanie maszyn wirtualnych do dalszej części kursu 8:00 5.2. API docker 13:03 5.3. docker-compose 15:29 5.4. docker-machine 9:18 5.5. docker-py 6:02 5.6. Portainer 4:48 5.7. Busybox 3:38 5.8. Trafik 4:38 5.9. Rancher v2.0 15:07 5.10. Mono 3:06 5.11. Integracja z Jenkinsem 14:07 6. Docker Swarm 30:26 6.1. Tworzenie "Roju" 4:30 6.2. Wdrożenie serwisu do "Roju" 6:05 6.3. Skalowanie serwisu 3:33 6.4. Rozmieszczanie serwisów 4:33 6.5. Zmiana dostępności węzła 3:20 6.6. Równoważenie obciążenia 7:13 6.7. Zakończenie 1:12
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności