Robin Hood_ Legenda Sherwood.part7.rar
-
Akcja nabór -
Bajki - łamigłówki -
Bezpieczeństwo pracy harcerskiej -
Biwak, obóz, kolonia co to jest...pomocnik -
Co można zrobić z gazet, sznurka -
filmik -
Filmy -
Formy pracy harcerskiej -
Gawędy -
Halloween -
Harcerskie i turystyczne -
Kampinos - trasy, propozycje, wiedza -
Kapituła stopni harcerskich -
Kolej - kolorowanki -
Konstytucja drużyny, szczepu -
Krzyżówki dla zuchów -
Labirynty -
Lektury harcerskie -
Materiały -
Materiały do cykli i sprawności dla kadry -
Medyczne -
Nauka pływania, ratownictwo -
Obrzędy, zwyczaje harcerskie -
Piosenki dla najmłodszych -
Piosenki harcerskie [mp3] -
Piosenki żeglarskie, szanty -
Pląsy avi -
Pląsy, zabawy -
Podstawowa wiedza żeglarska -
Połącz punkty - obrazki -
Poradniki dla drużynowego -
Poradniki, wiedza -
Prezentacje -
Ratownictwo medyczne -
Rebusy -
Robin Hood Legenda Sherwood -
Rysunki - materiały na zajęcia -
samarytanka -
Samarytanka - pierwsza pomoc medyczna -
Stroje ludowe - kolorowanki -
Techniki harcerskie -
UKF-DSC -
Vademecum żeglarza i sternika -
Wędrownicy - zhp -
Węzły -
Wiedza biwakowo-obozowa -
Wytnij, sklej, pomaluj -
Zalew Zegrzyński, kanały wodne -
Zbiórki - mini wiedza -
Zdjęcia jachtów, żaglowców
data premiery świat: 12 listopada 2002
data wydania PL: 12 lutego 2003
Wymagania Sprzętowe: Pentium II 233 MHz, 64 MB RAM, karta grafiki 4 MB (Riva 128 lub lepsza), 900 MB HDD, Windows 98/Me/2000/XP
KODY:
Podczas gry upewnij się, że wszystkie prowadzone przez Ciebie postacie znajdują się w pozycji stojącej. Następnie rozkaż im uklęknąć i naciśnij klawisz [F11]. Teraz możesz wpisać jeden z następujących kodów:
GOODLUCK - zdobywasz koniczynę
CASH - dostajesz dodatkowe pieniądze
BINGO - każda postać dostaje amunicję 999.
IMMUNITY - kontrolowane postacie stają się nieśmiertelne
MERRYMAN - w prowadzonej drużynie pojawia dodatkowa postać
Robin Hood: Legenda Sherwood” to kolejna gra zainspirowana pamiętnymi
COMMANDOSAMI. Pozycja zrobiona na enginie DESPERADOS oferuje nam kilka ciekawych innowacji. Na pierwszy rzut oka nie różni się ona dużo od przygód bohaterów z dzikiego zachodu, jednak już po kilku zadaniach widać kolosalną przepaść między tymi dwoma produktami. Robin Hood to temat LEGENDA - dobrze znany i nie należy się spodziewać żadnych dynamicznych, zaskakujących zwrotów akcji, więc gra troszkę traci na fabule. Jest to bardzo luźna „przyczajana” gra taktyczna, tzn. jeżeli masz ochotę na zakończenie misji siłą nic nie stoi na przeszkodzie, oczywiście nie zawsze jest to korzystne. Bohaterowie, którymi będziesz miał przyjemność ukończyć grę, odznaczają się wieloma ciekawymi umiejętnościami dość znacznie różniącymi się od strzelania z karabinów, snajperskich strzelb, wabieniem za pomocą wabika czy papierosów. Niektóre z nich jak strzelanie z łuku czy walka w ręcz mogą być udoskonalane przez pozostawienie bohatera w Sherwood i nakazanie treningu. W Sherwood również są produkowane przydatne przedmioty jak np. strzały, zioła, jedzenie, itd. To tylko niektóre z nowości w „Robin Hood: Legenda Sherwood”, proponuje aby resztę z nich zainteresowani sprawdzili na własną rękę. Gra na pewno jest warta kilku godzin spędzonych nad nią. Życzę przyjemnego hasania po lasach Sherwood...