Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
zuch_harcerz
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Kobieta instruktor

widziany: 19.11.2023 20:23

  • pliki muzyczne
    316
  • pliki wideo
    55
  • obrazy
    783
  • dokumenty
    2902

4142 plików
10,89 GB

Ukryj opis Rozwiń
« poprzednia stronanastępna strona »
  • 123 KB
  • 3 maj 10 16:44
Czarodziej Merlin wezwał zuchy z 000 Gromady do pomocy w odzyskaniu Excalibura, wykradzionego Królowi Arturowi. Jeżeli zgodzimy się spełnić jego prośbę, przeniesie nas do miasta Camelot, abyśmy mogli wstąpić do Szkoły Rycerskiej i zwiększyć swoją moc. Za przykładem Okrągłego Stołu obradujemy nad tym wszyscy razem. Dzielne zuchy nie odmówią pomocy potrzebującemu.
Następnego ranka budzimy się na zamku, jako giermkowie i pędzimy na lekcje.
  • 159 KB
  • 31 mar 10 19:46
Miejsca dziwne i tajemnicze, okolice Hogwartu, ulicy Pokątnej, peronu 9 i 3/4, które postaramy się przybliżyć dzieciom oraz związane z nimi przygody młodego adepta magii i czarodziejstwa to główny wątek stylizacji programu kolonii. Świat tajemnic Harrego Potera zaspakaja zapotrzebowanie dzieci na niezwykłość zakamuflowaną w zwykłym otoczeniu. Wprowadzając dzieci w niezwykle baśniowy świat pragniemy, aby na czas wakacyjnych przygód potrafiły zamienić się z niepozornych, zakompleksionych uczniów, strapionych szkolnymi problemami i kłopotami w nie mających sobie równych, mistrzów fantazji, przygody, aktorów i dzielnych odkrywców tajemnic przyrody.
  • 91 KB
  • 31 mar 10 19:46
Dawno, dawno temu przez kraj wędrowali trzej bracia – Lech, Czech i Rus. Jechali konno na czele zbrojnych wojów, za nimi czeladź pędziła stada bydła, na wozach jechały kobiety i dzieci. Byli zdrożeni i szukali miejsca gdzie mogliby osiedlić się wraz ze swoim ludem.
Pewnego dnia, gdy wieczór był już bliski, wyjechali na dużą polanę, wśród puszczy. Rósł na niej olbrzymi dąb, w którego białe orły miały gniazdo. Podobało się to miejsce Lechowi, tak pięknego nigdzie przedtem nie widział. Postanowił, że tu pozostanie.
  • 85 KB
  • 31 mar 10 19:08
Tytułowy "Tajemniczy ogród" to zapomniany, zamknięty od 10 lat i otoczony murem zakątek wielkiego parku otaczającego posiadłość stryja Mary, pana Colvena. Ogrodem bardzo interesuje się panna Mary.
Gdy przybywa ona do posiadłości wuja przedstawiona jest jako rozkapryszona panienka, dlatego wołają
na nią" panna Mary kapryśnica".
  • 204 KB
  • 31 mar 10 19:08
Pasażerowie wyrzucili do morza resztę przedmiotów i ostatnie zapasy żywności obciążające jeszcze kosz, wszystko, aż do najmniejszych drobiazgów, jakie mieli w kieszeniach. Jeden z nich wdrapał się na pierścień, do którego były przytwierdzone sznury siatki i usiłował mocno zawiązać rękaw balonu. Było oczywiste, że pasażerowie nie utrzymają już dłużej balonu w górnych warstwach atmosfery.
Byli zatem skazani na zagładę!
  • 63 KB
  • 31 mar 10 17:39
Kilka załóg badawczych wylatuje z kosmodromu (teren kolonii) na wyprawy w poszukiwaniu wartości, które giną w naszym świecie. Naszym głównym zadaniem jest odnalezienie dobra. Malutka czarownica znalazła list egipskiej królowej Hatszepsut, w którym zaprasza ona do siebie ludzi z przyszłości, potrafiących przenosić się w czasie. Po przeniesieniu do przeszłości odwiedzamy państwo Kamet (Egipt), które żyje dzięki wylewom rzeki Hapi (Nil). W kraju tym rządzi królowa Hatszepsut, dbająca o dobrobyt w państwie. Zamiast zaborczych wypraw, jakie prowadzili jej poprzednicy, odbywała ona podróże w celach handlowych. Jej najbardziej znana ekspedycja to wyprawa do boskiej krainy Punt.
  • 107 KB
  • 31 mar 10 17:24
Merlin przybywa w XXI wiek i prosi zuchy, aby zostały Strażnikami Czasu. Ich zadaniem byłoby pilnowanie wydarzeń historycznych i udaremnienie czarownicy Morganie zdobycie miecza Ekskalibura.
  • 99 KB
  • 31 mar 10 16:52
Od zawsze marzyłem o podróży w Kosmos. Pewnego pięknego dnia moje marzenie się spełniło...
Mój kolega znalazł w Internecie konkurs naukowy, w którym główną nagrodą był lot rakietą kosmiczną. Postanowiłem spróbować swoich sił i zapisałem się. I etap odbył się online. Ku mojemu zaskoczeniu dostałem się. Na etap II musiałem pojechać do Warszawy. I tu znowu niespodzianka- zdobyłem maksymalną ilość punktów! Został mi tylko ostatni etap. Pytania były trudne, ale godziny uczenia się przyniosły efekt, gdyż wygrałem cały konkurs! Pozostał mi trening kosmiczny, ale że jestem dość wysportowany, poszło mi jak z płatka.
  • 418 KB
  • 31 mar 10 16:34
Nie ulega wątpliwości, iż Hogwartu należy szukać gdzieś w Szkocji. Surowy, charakterystyczny krajobraz tego kraju, doskonale i wiernie odzwierciedla opisy zawarte w książkach o Harrym Potterze. Jednak opuszczając sferę domysłów i niejasności, postawmy pytanie: co mówią nam w tej sprawie wyłącznie fakty? Ekspres do Hogwartu ruszając z dworca King's Cross w Londynie kierował się na północ
  • 110 KB
  • 31 mar 10 16:09
Podróże stanowią bardzo ważny element życia człowieka. Każdy z nas lubi podróżować i chce podróżować. Teraz gdy na dniach Polska ma stać się jednym z państw członkowskich Unii Europejskiej, warto by i my jako zuchy zainteresowalibyśmy się tym tematem. Poznali kulturę państw członkowskich, zwyczaje ich mieszkańców, najbardziej charakterystyczne dla tych państw obiekty...
Wybranie się w takową podróż zuchową zaproponował nam znany w całym świecie bajek i baśni wędrownik i wybitny podróżnik Włóczykij...
  • 137 KB
  • 31 mar 10 15:42
Po rozbiciu się statku Robinson Cruzoe trafił na bezludną wyspę. Nie wiedział dokładnie, na którym oceanie ona leży, ale domyślał się, że obok nie przechodzi żaden szlak handlowy. Mimo to nie tracił nadziei, że kiedyś wróci do domu. Wyspa ta porośnięta była przez lasy równikowe. Rosły na niej wielkie drzewa, a liany je oplatające tworzyły gąszcz trudny do przebicia. Na tym kawałku ziemi rosło wiele egzotycznych roślin, których Robinson nigdy wcześniej nie widział.
  • 98 KB
  • 31 mar 10 15:29
„Czas jest wyzwaniem dla wielu rzeczy, ale piramidy są wyzwaniem dla czasu” – tak brzmi znane arabskie przysłowie.
Piramidy egipskie od zawsze fascynowały ludzi. Wzbudzały podziw swoją wielkością i doskonałością. Niszczone przez wiatr, wilgoć i burze piaskowe, przetrwały tysiące lat. Stały się symbolem wymarłej cywilizacji – symbolem boskości faraona. Jadąc do Egiptu, każdy zapewne chce najpierw zobaczyć te fascynujące budowle; „nasycić się ich wielkością”. Co jest tak wspaniałego w egipskich piramidach, że od zawsze przyciągały ludzi?
  • 118 KB
  • 31 mar 10 14:56
Fabuła kolonii jest zbudowana na podstawie trzech cykli sprawnościowych: "przyrodnika", "ekoludka" i "leśnika". Przewodnikiem zuchów po krainie przyrody jest Dębowy Duch, który przy pomocy drużynowego - Szyszkowego Wodza uczy młodych Miłośników Przyrody, jaki piękny jest świat. Zuchy otrzymują klucze do poszczególnych żywiołów, nad którymi panuje Duch.
  • 63 KB
  • 28 mar 10 20:20
Kilka załóg badawczych wylatuje z kosmodromu (teren kolonii) na wyprawy w poszukiwaniu wartości, które giną w naszym świecie. Naszym głównym zadaniem jest odnalezienie dobra. Malutka czarownica znalazła list egipskiej królowej Hatszepsut, w którym zaprasza ona do siebie ludzi z przyszłości, potrafiących przenosić się w czasie. Po przeniesieniu do przeszłości odwiedzamy państwo Kamet (Egipt), które żyje dzięki wylewom rzeki Hapi (Nil). W kraju tym rządzi królowa Hatszepsut, dbająca o dobrobyt w państwie.
  • 105 KB
  • 10 mar 10 19:55
Wielkie ścienne malowidła z wizerunkami historycznych bohaterów (rycerzy) - postaci autentycznych, legendarnych lub wymyślonych, których historię zuchy poznaj ą w trakcie kolonii.
  • 240 KB
  • 23 lut 10 21:43
Na początku kolonii odnajdziemy Starożytny Medalion oraz Wielka Księgę Gumisiów, które będą nam pomagać w poszukiwaniach Wielkich Gumisiów. Po poznaniu okolicy oraz codziennego życia Gumisiów, wybierzemy się w podróż po śladach naszych barbarzyńskich braci i postaramy się naprawić ich złe czyny.
W trakcie podróży spotkamy leśnika, i trochę u niego zabawimy, aby poznać jego życie, las, oraz zwierzątka i przyrodę.
Po powrocie z podróży postaramy się sprowadzić Wielkie Gumisie, aby zajęły nasze miejsce i dalej pełniły straż w razie powrotu barbarzyńskich braci.
  • 259 KB
  • 18 lut 10 13:37
Zuchy stanowią część społeczności słowiańskiej. Rano drugiego dnia kolonii budzone są przez ubraną w suknie kadrę, która nie rozumie, czemu dzieciaki nie pamiętają, że są Słowianami. Na dowód utraty przez zuchy pamięci pokazują ubrania podpisane imieniem każdego zucha, a są to ubrania bardzo słowiańskie. Zuchy podzielone są na rody (szóstki), każdy ród posiada swojego opiekuna starszego wiekiem. Podczas pierwszych dni kolonii starszyzna plemienia pokazuje „młodym” ostatnie notatki przodków zapisane w księdze „Jak żyje Słowianin”. Informują, że duch ginie w Słowianach i proszą, udowodnić, że tak nie jest i rozszerzyć księgę.
  • 0,7 MB
  • 18 lut 10 13:37
W dniu wyjazdu, na dworcu zuchy otrzymują tajemniczy list od Robin Hooda. Prosi on dzieci o natychmiastowy przyjazd do lasu Sherwood. On i jego kompania są zmęczeni i potrzebują urlopu. Zuchy mają ich zastąpić. Robin zostawia dwoje zaufanych ludzi (opiekunowie), którzy pomogą zuchom jak najbardziej upodobnić się do prawdziwych mieszkańców lasu. Życie w Sherwood ma toczyć się „normalnie”: mają trwać napady na zdzierców podatkowych, pomaganie słabszym, ulepszanie kryjówek leśnych, wyrób broni. Nikt nie może się zorientować, że banda jest zastąpiona przez zuchy.

1 komentarz

  • 123 KB
  • 18 lut 10 13:37
Czarodziej świata trolli zgubił swój największy skarb- największy rubin jaki istnieje, kiedy przelatywał na czarnej panterze nad Doliną Muminków. Jest tak załamany, że zapomniał wszystkie magiczne zaklęcia, którymi mógłby poszukiwać kamień. Mieszkańcy Doliny postanawiają mu pomóc zapraszając zuchy i harcerzy, którzy jak wiadomo, mają najlepsze pomysły. Przybysze zostają podzieleni na szóstki- przyjaciół bohaterów książek o Muminkach.
  • 115 KB
  • 18 lut 10 13:37
Podczas tegorocznej kolonii zuchy zamieszkają na statku. Zuchy biorą udział w wyprawie naukowej, w poszukiwaniu zatopionych, nieodnalezionych do tej pory skarbów piratów. Wkrótce okazuje się, że dodatkowym celem staje się zdjęcie klątwy z pojawiającego się na naszej drodze „latającego holendra”. Aby tego dokonać kilkakrotnie przenosimy się w czasie za sprawą tajemniczych sił Trójkąta Bermudzkiego. Zdobywając skarby odszukujemy fragmenty mapy, które złożone razem pokażą nam miejsce ukrycia skarbu z przeklętego statku i sposób jego oswobodzenia.
  • 129 KB
  • 18 lut 10 13:37
Obrzędowość kolonii oparta będzie na zwyczajach i tradycjach indiańskich, szczególnie działających na wyobraźnię dziecięcą i niosących pożyteczne wartości związane z życiem w grupie. Nasz podobóz będzie nosił nazwę „Nawajowie”- jest to autentyczna nazwa plemienia żyjącego w Ameryce Półn., ma ciekawe zwyczaje i kolorowe stroje.
  • 75 KB
  • 18 lut 10 13:37
Przewodnikiem po indiańskiej krainie będzie Duch Monitu, który przy pomocy kadry najpierw nauczy zuchy jak być prawdziwymi Indianami a później poprowadzi zuchy, aby wykonać powierzone im zadanie.
W czasie podróży zuchy znajdą list od ducha Monitu, w którym będzie pytanie: czy chcą odwiedzić indiańską wioskę, poznawać życie, tradycje i zwyczaje Indian. Po dotarciu na bazę przybywa wielki Monitu i po rozmowie z zuchami przenosi ich dzięki Bramie Czasu do wioski Indian.
  • 143 KB
  • 18 lut 10 13:37
W trakcie zdobywania sprawności zespołowej Indianin chcemy przybliżyć zuchom takie wartości jak: prawdomówność, dotrzymywanie danego słowa, nie odmawianie pomocy, dzielność oraz zaradność i zręczność. Wszystkie te cechy przewijają się w prawie zucha i są warte naśladowania na co dzień.
.....Siwy Mustang rzekł:
-Spójrz! Ten wigwam jest zrobiony według starej mody!
  • 272 KB
  • 18 lut 10 13:37
„Wyobraźcie sobie świat, jakiego nigdy wcześniej nie widzieliście. Świat, w którym każdy dzień jest przygodą, a wy nie musicie dorosnąć ani zestarzeć się. Taki właśnie jest świat PIOTRUSIA PANA i każdego DOBREGO PIRATA – zgrzyt szabli walczących ze sobą rywali, przyprawiające o dreszcze podniebne loty… i magiczna moc skrywanych pocałunków.”
Każdy uczestnik będzie choć na chwile mógł wcielić się w postać „Dobrego pirata”, odbyć niezapomniane rejsy po morzach i oceanach i przez ten cały czas będzie się świetnie bawił pod patronatem Piotrusia Pana.
  • 123 KB
  • 10 lut 10 16:47
W trakcie pionierki zuchy odnajdują zakopaną skrzynię, w której znajdują się stare zapiski, pieczęcie, monety i inne przedmioty. Okazuje się, że pochodzą one ze średniowiecza, kiedy to na tym miejscu zbudowany był Mirmiłów. Dzięki kronikom dzieci zapoznają się z dziejami kasztelana Mirmiła, jego dzielnych wojów Kajka i Kokosza oraz innych mieszkańców grodu.
  • 109 KB
  • 10 lut 10 16:45
Epoka wielkich odkryć geograficznych. Śmiali podróżnicy na zlecenie ich władców wyruszają na statkach w poszukiwaniu złota pod postacią korzeni i przypraw. Taką też wyprawę zorganizował Ferdynand Magellan. Wyruszając z Sewilli, opłynął Amerykę Południową i dotarł do Oceanii. Tam też w trakcie potyczki z tubylcami został zabity. On i duża część jego załogi. Pozostało jednak około 20 marynarzy, którzy podjęli się trudu wyprawy powrotnej.
  • 413 KB
  • 10 lut 10 16:45
Wezwał nas kapitan Nemo, który strzegł podwodnych skarbów. Niestety jest uwięziony i może się z nami kontaktować tylko przez specjalny komunikator w tajemniczym podwodnym ogrodzie, sercu statku, które stanowi największy sekret Nautilusa. Na okręcie zostaliśmy podzielni na trzy wachty. Każda z nich ma swoje ważne obowiązki. Ale ponieważ okręt kapitana Nemo to podwodna łódź i niezwykle tajemnicze miejsce każda wachta ma swoje nazwę, tajemnice, opiekuje się jednym z miejsc na statku.
  • 155 KB
  • 10 lut 10 16:45
W lesie Sherwood, na wielkiej polanie, pośród rozłożystych dębów swoją małą osadę leśną założyła dzielna gromada Leśnych Braci. Ich przywódca – Robin Hood jest sławnym na całą Anglię łucznikiem, który nie ma sobie równych. Leśni Bracia spędzają dni na rozkosznym leniuchowaniu i szukaniu przygód. Nie stronią też od dobrej zabawy i śmiechu. Jest jednak coś co ich potwornie brzydzi – niesprawiedliwość, chciwość i brak humoru. Wyznaczyli sobie zadanie by łupić chciwych bogaczy wspomagając ubogą ludność.
  • 127 KB
  • 10 lut 10 16:45
W połowie kolonii Szyszkowy Wódź opowiada zuchom swój koszmarny sen. Miłośnicy Przyrody zamieniają swoją zieloną bazę w wehikuł czasu i wyruszają w podróż w przyszłość. Po tych katastrofalnych widokach postanawiają "przekwalifikować się" w Zielonych Detektywów i założyć w bazie klub. Tam rozwiązują niebywale trudne problemy związane z ochroną przyrody (bo wiele jest drzew na drodze do...)
  • 108 KB
  • 10 lut 10 16:45
Kolonia będzie oparta na legendach o Arturze, jego rycerzach. W trakcie jej trwania zuchy zostaną pasowani na rycerzy, podzieleni na rycerskie bractwa i z pomocą Lancellota i samego Króla Artura poznają wszystkie tajniki rycerskiego życia. Będzie to wzbogacone o spotkania z innymi postaciami legend arturiańskich.
« poprzednia stronanastępna strona »
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    35
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

35 plików
5,86 MB




Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (44)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (44)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności