-
966 -
3544 -
22235 -
2610
35417 plików
4250,5 GB
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista
Sinking Island jest kolejną po Paradise produkcją studia White Birds, założonego przez Benoit Sokala (twórcy m.in. cyklu Syberia). Bohaterem jest Jack Norm, policjant prowadzący śledztwo w sprawie morderstwa. Akcja gry toczy się na niewielkiej tropikalnej wyspie, na której nad dziką roślinnością góruje wysoka wieża – hotel. Niestety, pod wpływem jej ciężaru wyspa zaczyna tonąć. Przyczyną tego stanu rzeczy jest fakt, iż jej podstawę stanowi krucha i delikatna rafa koralowa. Na dodatek huragan narusza konstrukcję wieży. Przed bohaterem staje nie lada wyzwanie – musi odkryć zagadkę przestępstwa zanim woda pochłonie wszelkie dowody zbrodni. Ma na to zaledwie trzy dni. Gra jest klasyczną przygodówką typu point&click. Nie spodziewajmy się również elementów fantastycznych w trakcie rozgrywki – sama fabuła jest mocno realistyczna i bazuje na zjawiskach jakie faktycznie wstępują na naszym globie (tak, tonące wyspy istnieją naprawdę). Poczynaniami naszego bohatera sterujemy wyłącznie za pomocą myszki. Występujące postacie są trójwymiarowe. Tła natomiast stworzono w oparciu o prerenderowaną grafikę 2D (podobnie jak w Paradise i Syberii). Autorzy wyposażyli wiele lokacji w animowane obiekty (np. drzewa, woda, blyskawice). Na przejście gry w pierwszym z trybów rozgrywki mamy około siedmiu godzin, po których następuje "Game Over" (ciągle upływa czas i wyspa ustawicznie pogrąża się w wodzie). Jeśli w tym terminie nie uda się nam rozwikłać zagadki, możemy kontynuować rozgrywkę od jednego z checkpointów (przypadają po dwa na jeden dzień czasu gry). W drugim trybie (przygodowym) czas i ilość save'ów są nieograniczone.
instrukja :
1. pobierz plik
2. wypakuj
3. zainstaluj
4. graj
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
2,11 GB