-
966 -
3544 -
22235 -
2610
35417 plików
4250,5 GB
wydawca: Paradox Interactive
kategoria: strategiczne / kosmiczne
Data Premiery:
Świat: 21 lutego 2006
Polska: 21 lipca 2006
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
nośnik: 2 CD
Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz, 512 RAM, karta grafiki 128MB.
Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=4096
Wystawiam poniewaz poprzedni torrent z ta gra to byla Lipa przez duże L. Dosc ze nie bylo po polsku jak pisalo to jeszcze gdy sie spolscilo to wyskakiwał błąd. To jest wersja oki. Nie ma spolszczenia tylko gra jest orginalnie z jezykiem PL.
Galactic Civilizations II to kolejna odsłona znakomitej strategii turowej sygnowanej logiem Stardock Systems. W porównaniu z poprzednikiem zmianie uległ silnik graficzny, który teraz jest w pełni trójwymiarowy. Wpłynęło to znacząco na polepszenie grafiki, a także umożliwiło przedstawienie występujących w grze obiektów w 3D. Możliwe jest także korzystanie z zooma oraz kilku różnych widoków.
Akcja gry została umieszczona niedługo po wydarzeniach przedstawionych w dodatku Altarian Prophecy. Gracz wciela się w postać przywódcy Zjednoczonej Ziemi w wieku XXIII. Imperium Drengin powoli lecz systematycznie prowadzi podbój galaktyki. W pewnym momencie, zupełnie przypadkowo, odkrywa prawdę o losie Prekursorów, rasy „super istnień”, która zamieszkiwała kosmos w zamierzchłych czasach. Rasa Prekursorów, znana jako Dread Lords, staje się największym zagrożeniem dla wszystkich cywilizacji. Imperium Drengin i jego sprzymierzeńcy stają do walki z Dread Lords, natomiast ludzkość musi się zjednoczyć i stawić czoła zwycięzcy tej wojny.
W Galactic Civilizations II pojawiła się nieliniowa kampania. Dzięki temu niepowodzenie w jakiejś misji nie równa się totalnej porażce, gdyż możemy wziąć udział w kolejnej, alternatywnej. Dzięki takiemu zabiegowi rozwój akcji został podtrzymany. W grze pojawia się 10 cywilizacji, z których każda posiada unikalne cechy (w pierwszej części cywilizacje były podobne, różniły się tylko wyglądem). Ponadto gracze mogą stworzyć swoją własną cywilizację. Pod względem wielkości wszechświat gry porównywalny jest z tym znanym z poprzednika. Do naszej dyspozycji oddano także możliwość projektowania własnych statków. Każdy z nich posiada trzy rodzaje broni (beam weapons, mass drivers, missile weapons) oraz trzy rodzaje środków defensywnych (shields, armor, point defense). Z kolei w dziedzinie nauki i postępu naukowego, czeka na nas ponad 200 technologii do odkrycia.
Największą zmianę odnotować można w „systemie” planet. Podobnie jak w Galactic Civilizations posiadają one klasy (1 - 16), tym razem jednak, klasa wpływa na wielkość „przestrzeni” budowlanej na danej planecie. Dzięki takiemu rozwiązaniu musimy bardziej rozważnie planować, jakie budynki chcemy postawić. Dodatkowo, pewne miejsca kryją różne obiekty, jak ruiny czy surowce naturalne, i aby z nich skorzystać, należy w nich wybudować konkretne budowle.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
2 plików
0 KB