Detektywi z tęczowej polanki.nrg
-
02.Zaczarowana żabka -
03.Wesole Miasteczko -
04.Afrykanskie Czary -
05.Jak Wykurzyc Smoga -
06.Tajemnice Zamku Borsuka -
07.Zimowe Szalenstwa z Pingwinem -
08.Złoty gryziwas -
09.Teczowa Pamieciowka -
10.Muszelkowe serce -
11.Przygoda w górach -
12.Fałszywy Mikołaj -
12.Fałszywy Mikołaj(1) -
13.Zaginione Myszki -
14.Kto Uwolni Wiosnę -
15.Skrzypce Filipa -
16.Letnia Olimpiada -
17.Eliksir zamiany -
2. Śladami Yeti -
25.Bal Karnawalowy -
26.Pechowy Dzien Barnaby -
27.Trzy Czarownice -
31.Smutna księżniczka -
Abc Literki + 123 Cyferki -
Bajki do słuchania -
Bajki do słuchania(1) -
BoB buduje park -
Budujemy Nowy Dom -
Czarodziejska Choinka nr 6-09 -
Detektywi z Tęczowej polanki -
Dokumenty -
Galeria -
Komputerowa kolorowanka z Kubuś Puchatkiem -
Królik Bystrzak-Dla Pierwszaka -
Leśne licha -
Littlest Pet Shop [PL] -
Magiczny dąb -
Maluchy -
Mądry maluch -
Miś Uszatek-przygoda z porami roku -
Młody Einstein - Cwiczenia matematyczne -PL -
Moje pierwsze zabawy matematyczne 1-2-3 -
Rozbitkowie -
Rzymska przygoda -
Szkoła jazdy z Barnabą -
Średniaki -
W krainie Dinozaurów -
Wynalazek Barnaby -
Zaginiony skarb Inków -
Zakochany Filip
W nr 10-11/2008 „Komputerowej Gratki” zapraszamy dzieci na detektywistyczną przygodę. Z Filipem mali czytelnicy policzą jabłka, Barnabie pomogą naprawić maszynę do szycia, z Tosią sprawdzą, co zmieniło się w sadzie, a z Papatką odnajdą przebiegłego złodziejaszka.
Na płycie CD - gra komputerowa „Detektywi z Tęczowej Polanki”.
NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do czytania i pisania - litery C, J, Ł, N; czytanie sylab
* Figury geometryczne - układanki z patyczków
* Cyfry i liczby - połowa i całość
* Ciekawostki - wszystko o zawodach detektyw i szewc
* Przyroda - jabłka, sroka
* Muzyczne zabawy - Jesienna piosenka
* Obsługa komputera - mysz i klawiatura
ZABAWY:
* Sklejanie kuli
* Tropienie złodziejaszka
* Rozlewanie miodu
* Przepisy Tosi
* Liczydło Filipa
* Pracownia krawiecka
* Porządki w sadzie
* Z pamiętnika dziadka Patryka
* Rymowanki i wierszyki