-
17 -
4 -
3 -
0
96 plików
15,73 GB
W tym numerze "Komputerowej Gratki" dziecko rusza na ratunek Papatki uwięzionej przez Gryziwąsa w Eliksirze Zamiany.
NAUKA NA WESOŁO:
* Utrwalanie znajomości liter
* Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra-
* Przyroda - zwierzęta nocne, zioła
* Zawody - lekarz, weterynarz, aptekarz
* Konstruowanie - ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi
* Cyfry i liczby - przedmioty występujące parami, liczenie par
* Muzyczne zabawy - piosenka o Eliksirze Zamiany
* Ciekawostki - hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie
* Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury
ZABAWY:
* Literkowe porządki
* Zapal lampy
* Testuj elektroniczną maszynę
* Wyprawa na moczary
* Sklep wysyłkowy Pani Sowy
* Przygotuj drewno na zimę
* Kolorowanki
* Multimedialna bajka
* Rymowanki i wierszyki
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
205,91 MB