dxhr.exe
-
Ostatni strażnik magii -
■ Dear Esther (2012) PC -
■ LEGO Piraci z Karaibów -
▣ Scooby-Doo Nawiedzone Bagno [PC] Chomikuj -
◙ DARK PC 2013 -
10 Minute Trainer -
1991-Naprawde nie dzieje sie nic -
1993- Pod światło -
1994-Turnau w trójce -
1995-To Tu To Tam -
1997-Tutaj Jestem -
1998 - Witaj Gwiazdo Złota -
1998- Księżyc w Misce -
1999- Ultima -
2000 - Nawet -
2000- Kawałek Cienia -
2003 - Kołysanki Utulanki -
2004 - Cafe Sułtan -
2005 - 11;11 -
2006 - Historia pewnej podróży -
2007 - Kruchy Świat, Kruche Szkło -
2007 - Pasjans na dwóch -
2008-Piosenki Astrid LIndgren -
2009 - Do Zobaczenia -
Akira (lektor) -
Alan Wake PL PC -
Armageddon (lektor) -
cartoon xxx -
Chińska Baśń -
Ciekawe dekoracje -
Death Note Re-Light Visions of a God Special -
DEUS EX BUNT LUDZKOŚCI PL O22Y -
DIUNA 2000 (napisy PL) -
Fable zapomniane opowieści [PL] -
Flash game -
Halo 2 (PC DVD ISO) -
Halo Combat Evolved (PC CD ISO) -
Hard Revenge Milly 1-2 -
Hentai 3D -
Higurashi No Naku Koro Ni Daybreak -
Kigeki -
Książe Persji. Piaski Czasu HD -
Matematyka -
Piękne łazienki -
Sezon 1 Millenium -
Tale of a vampire (1992) -
Uczeń Czarnoksiężnika HD -
Vampire The Masquerade - Bloodlines [PL] -
Yoga DVD -
Yoga-Vinyasa Flow
Core 2 Quad 2 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 1 GB , 8.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Deus Ex: Bunt ludzkości jest kolejną odsłoną słynnej serii gier action RPG, osadzoną w cyberpunkowej wizji przyszłości. "Trójka" jest prequelem dla poprzednich części, a za jej powstanie nie odpowiada już ekipa Ion Storm, lecz montrealskie studio firmy Eidos. Pomimo tego fabuła gry przygotowana została we współpracy z autorem scenariusza wcześniejszych odsłon - Sheldonem Pacottim. Produkcja otrzymała też wsparcie ze strony Harveya Smitha i Warrena Spectora, czyli twórców pierwowzoru.
Akcja Buntu ludzkości rozpoczyna się w 2027 roku w Szanghaju. Futurystyczne miasto podzielone zostało na dwie warstwy reprezentujące status społeczny ich mieszkańców - dla bogaczy zarezerwowana jest górna strefa, natomiast biedota żyje w dolnej warstwie, pozostającej w wiecznym półmroku. Niebo nad tym niezbyt przyjaznym miejscem wciąż przecinają transportowce wyposażone w migające, holograficzne ekrany. Wcielamy się w rolę Adama Jensena, przeciętnego faceta pełniącego funkcję szefa ochrony w firmie Sarif Industries, prowadzącej badania nad biomechanicznymi ulepszeniami. W przyszłości to właśnie one doprowadzą do powstania znanych z poprzednich odsłon nanowszczepów.
Pewnego dnia życie bohatera całkowicie się zmienia - do głównej siedziby laboratorium wdziera się oddział sił specjalnych i urządza prawdziwą rzeź. W dodatku atak ten umożliwiły plany budynku sporządzone własnoręcznie przez Jensena. Sam Adam zostaje poważnie ranny i zapada w śpiączkę. Po przebudzeniu mężczyzna odkrywa, że został uratowany dzięki licznym operacjom i biomechanicznym modyfikacjom ciała. Wstęp, do momentu wspomnianej rzezi, jest interaktywny, bierzemy w nim udział i widzimy całą akcję na własne oczy. Po powrocie do zdrowia na Adama czeka skomplikowana intryga do rozwiązania.
Twórcy gry postarali się wyeliminować większość aspektów Deus Ex: Invisible War, na które narzekali fani pierwowzoru – przykładem może być jeden typ amunicji dla wszystkich broni. Jednocześnie zachowano cztery charakterystyczne cechy serii – skradanie się, hakowanie, interakcje z innymi ludźmi oraz walkę. To oznacza, że w roli Jensena możemy podejść na kilka sposobów do praktycznie każdej sytuacji. Do elitarnego klubu dostaniemy się przekupując bramkarza, zabijając go, zakradając się lub łamiąc szyfr w drzwiach na zaplecze. Oczywiście nasze umiejętności są uzależnione od posiadanych wszczepów – jedna postać nie może specjalizować się we wszystkich dziedzinach, więc gracz musi dokonać wyboru według własnych upodobań.
Zrealizowanie powyższych pomysłów wymagało zastosowania kilku systemów. W przypadku skradania się możemy więc chować się za przeszkodami (wtedy oglądamy akcję z widoku TPP), korzystać z kamuflażu optycznego, ogłuszać przeciwników, a nawet przenosić ich ciała. Hakowanie paneli i komputerów zostało zrealizowane w postaci prostych mini-gierek logiczno-zręcznościowych. Rozmowy z postaciami niezależnymi przypominają takie gry jak Mass Effect – gracz otrzymuje do wyboru kilka opcji określających charakter wypowiedzi. Podczas walki korzystamy z najróżniejszych broni, które oczywiście da się w łatwy sposób podrasować. Sporym urozmaiceniem są też wszczepy zwiększające siłę bohatera – dzięki temu może on przebić ścianę i znokautować wroga stojącego za nią.
Nowy Deus Ex charakteryzuje się świetnie zrealizowaną oprawą graficzną, która operuje dwiema barwami – złotą i czarną. Kolory symbolizują odpowiednio „odrodzenie” cywilizacji ludzkiej (co jest nawiązaniem do epoki Renesansu) oraz mroczną i niepokojącą technologię. Autorzy pokusili się o więcej tego typu sprytnych symboli – jednym z nich jest układ miasta przypominający plastry miodu. W tej metaforze ludzie są bezosobowymi i masowymi elementami roju, które bezwolnie słuchają rozkazów z góry.
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/128351921.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/128349781.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/128349234.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/78140859.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/78140421.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/78139562.jpg)
![obrazek](http://img21.otofotki.pl/obrazki/dl169_xxxxxxxx_2y(7).jpg)
![obrazek](http://img207.imageshack.us/img207/5828/ww1450warhambox.jpg)
![obrazek](http://lh5.ggpht.com/_SzcsGyBKqAc/TLt33VCggRI/AAAAAAAAQd0/WyuX78XkssU/3%20NAPISY.jpg)