Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Europa Universalis - II Wojna Światowa (Hearts of Iron) [PL].iso

sirmadman / Gry / Europa Universalis - II Wojna Światowa (Hearts of Iron) [PL] / Europa Universalis - II Wojna Światowa (Hearts of Iron) [PL].iso
Download: Europa Universalis - II Wojna Światowa (Hearts of Iron) [PL].iso

302,94 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Hearts of Iron to strategia czasu rzeczywistego z akcją osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Zespół, który ją stworzył, nawiasem mówiąc ten sam który stworzył serię Europa Universalis, reklamuje Hearts of Iron jako pierwszą grę w historii, która w skali globalnej przedstawia działania militarne i polityczne na przestrzeni lat 1937 – 1946. Mapa gry obejmuje cały ówczesny Świat, a gracz ma całkowitą swobodę w wyborze nacji, której będzie przewodził oraz w przeniesieniu konfliktu zbrojnego na tereny w rzeczywistości nim nie objęte i w ten sposób stworzenia całkowicie alternatywnej historii.

Zaawansowany system opracowywania nowych, doskonalszych broni i jednostek.
Unikalny system polityczny z historycznymi dowódcami i liderami politycznymi (starcie trzech ideologii Faszyzm, Komunizm oraz Demokracja).
Ponad 100 różnego typu jednostek naziemnych, morskich i powietrznych.
Możliwość zabawy w trybie multiplayer poprzez Internet.
Wbudowany edytor scenariuszy pozwala na niemal niczym nie skrępowaną swobodę przy planowaniu i konstruowaniu własnych kampanii.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”. Greyhawk: The Temple of Elemental Evil to gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”. Akcja gry komputerowej rozgrywa się w tych samych warunkach i tym samym otoczeniu jak to miało miejsce w oryginalnym module, tj. w świecie Oerth, i rozpoczyna się w momencie, w którym drużyna bohaterów przybywa do wioski Hommlet. W zależności od tego czy nasza drużyna ma charter zły, dobry, neutralny, chaotyczny, itp. (dziewięć możliwości) zmienia się powód, dla którego przybywa akurat w to miejsce - może trafić do Hommlet bo jakiś potężny NPC zlecił jej wykonanie pewnej misji czy też przywiodła ją tu mapa znaleziona gdzieś w podziemiach. Dalej zaś czeka już walka z siłami zła, w tym i eksploracja ruin tytułowej świątyni. Na samym początku przygody możemy stworzyć pięcioosobową drużynę, jednakże w czasie gry można przyłączyć kolejnych trzech NPC-tów. Przy czym gracz może bezpośrednio kontrolować tylko pięć bazowych postaci, a trzy pozostałe, pomimo tego, że stanową część drużyny i uzyskują doświadczenie, są niezależne. Maksymalnie nasza grupa śmiałków może się składać z ośmiu postaci. Gra komputerowa Greyhawk: The Temple of Elemental Evil, w odróżnieniu od papierowego protoplasty zaopatrzona została w zasady najnowszej edycji systemu D&D, tj. 3,5. Znaczy to że znajdziemy tu niemal wszystkie aktualne umiejętności, monstra, zaklęcia, przedmioty, itd. Turowy system walki, ponad 200 czarów które można rzucić, ponad 50 specjalnych ciosów czy wyczynów związanych ze specjalnymi umiejętnościami klasy postaci i zdobytym doświadczeniem. Około 20 zdolności, w tym: Appraise, Bluff, Concentration, Diplomacy, Disable Device, Escape Artist, Gather Information, Heal, Hide, Intimidate, Listen, Move Silently, Open Lock, Perform, Pick Pocket, Search, Sense Motive, Spellcraft, Spot, Wilderness Lore. Nowoczesny engine graficzny, pre-renderowane tła, trójwymiarowe modele postaci, szereg nowoczesnych efektów graficznych, które mają uatrakcyjnić takie czynności jak np. rzucanie zaklęć. Ponad sto różnych bestii, począwszy od goblinów, a skończywszy na potężnych gigantach i demonach. Setki postaci pobocznych (NPC-tów), w tym szereg tych które mogą przyłączyć się do drużyny. Każda z własną historią, systemem wartości, itp. Główny wątek fabularny obliczony na około 30-40 godzin rozrywki. Ponad 50 questów nie powiązanych z główną fabułą gry. Ponad 20 różnych zakończeń gry zależnych od decyzji i wyborów, których dokonał grający.
obrazek Gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”. Greyhawk: The Temple of Elemental Evil to gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”. Akcja gry komputerowej rozgrywa się w tych samych warunkach i tym samym otoczeniu jak to miało miejsce w oryginalnym module, tj. w świecie Oerth, i rozpoczyna się w momencie, w którym drużyna bohaterów przybywa do wioski Hommlet. W zależności od tego czy nasza drużyna ma charter zły, dobry, neutralny, chaotyczny, itp. (dziewięć możliwości) zmienia się powód, dla którego przybywa akurat w to miejsce - może trafić do Hommlet bo jakiś potężny NPC zlecił jej wykonanie pewnej misji czy też przywiodła ją tu mapa znaleziona gdzieś w podziemiach. Dalej zaś czeka już walka z siłami zła, w tym i eksploracja ruin tytułowej świątyni. Na samym początku przygody możemy stworzyć pięcioosobową drużynę, jednakże w czasie gry można przyłączyć kolejnych trzech NPC-tów. Przy czym gracz może bezpośrednio kontrolować tylko pięć bazowych postaci, a trzy pozostałe, pomimo tego, że stanową część drużyny i uzyskują doświadczenie, są niezależne. Maksymalnie nasza grupa śmiałków może się składać z ośmiu postaci. Gra komputerowa Greyhawk: The Temple of Elemental Evil, w odróżnieniu od papierowego protoplasty zaopatrzona została w zasady najnowszej edycji systemu D&D, tj. 3,5. Znaczy to że znajdziemy tu niemal wszystkie aktualne umiejętności, monstra, zaklęcia, przedmioty, itd. Turowy system walki, ponad 200 czarów które można rzucić, ponad 50 specjalnych ciosów czy wyczynów związanych ze specjalnymi umiejętnościami klasy postaci i zdobytym doświadczeniem. Około 20 zdolności, w tym: Appraise, Bluff, Concentration, Diplomacy, Disable Device, Escape Artist, Gather Information, Heal, Hide, Intimidate, Listen, Move Silently, Open Lock, Perform, Pick Pocket, Search, Sense Motive, Spellcraft, Spot, Wilderness Lore. Nowoczesny engine graficzny, pre-renderowane tła, trójwymiarowe modele postaci, szereg nowoczesnych efektów graficznych, które mają uatrakcyjnić takie czynności jak np. rzucanie zaklęć. Ponad sto różnych bestii, począwszy od goblinów, a skończywszy na potężnych gigantach i demonach. Setki postaci pobocznych (NPC-tów), w tym szereg tych które mogą przyłączyć się do drużyny. Każda z własną historią, systemem wartości, itp. Główny wątek fabularny obliczony na około 30-40 godzin rozrywki. Ponad 50 questów nie powiązanych z główną fabułą gry. Ponad 20 różnych zakończeń gry zależnych od decyzji i wyborów, których dokonał grający.
obrazek Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy. Możemy kontrolować jedną z dwunastu najsilniejszych potęg militarnych istniejących w średniowiecznej europie. Gra łączy elementy militarne z handlem, dyplomacją oraz zarządzaniem surowcami. Przygotowano blisko sto różnych typów wojsk wyposażonych w autentyczną broń używaną w tamtych czasach (m.in. łuki, muszkiety, działa czy katapulty). Podobnie jak to miało miejsce w Shogun: Total War, tak i tu rozgrywka podzielona została na dwie części, tj. bitewną oraz tą, w której rządzimy całym swym królestwem. Bitwy rozgrywają w czasie rzeczywistym, w całkowicie trójwymiarowym otoczeniu (tereny pustynne, lasy, równiny, góry, itp.). Całość wykonana jest na ulepszonym engine z Shoguna, dzięki czemu mapy, na których toczą się starcia są nawet czterokrotnie większe niż to miało miejsce w Shogun: Total War, a na polu bitwy możemy zobaczyć nawet 10 tys. walczących jednostek. Część, w której rządzimy państwem rozgrywana jest w trybie turowym. Gracze mogą tu budować własne imperium, tworząc strategiczne alianse, ustalając trasy handlowe, odkrywając nowe wynalazki, budując zamki czy tworząc potęgę militarną zarówno lądową jak i morską. Kampanie wzorowane są na historycznych wydarzeniach, takich jak ówczesne krucjaty do Ziemi Świętej, wojna z Mongołami czy też Wojna Stuletnia. Podzielono je na trzy części, są to odpowiednio: zdarzenia dziejące się we wczesnym, środkowym i późnym średniowieczu. Podczas naszych zmagań i wojaży zetkniemy się ze słynnymi z historii postaciami, m.in. Joanna d’Arc, król Ryszard Lwie Serce, El Cid i William Wallace. Twórcy bardzo unowocześnili komputerowe A.I. – teraz za stan psychiczny (załamanie, heroizm, itp.) i możliwości bojowe oddziałów odpowiada trójstopniowy system symulujący zachowanie się formacji woskowych na poziomie całej armii, oddziału oraz indywidualnie każdej jednostki. Rzecz jasna dowodzenie komputerowych oponentów również jest lepsze, szybciej reagują na to, co się dzieje na polu walki i potrafią stosować bardzo wyrafinowane manewry taktyczne. Medieval: Total War pozwala na rozgrywkę jedno i wieloosobową. Do rozgrywki wieloosobowej przygotowano specjalne mapy, umożliwiające grę w wielu ciekawych trybach (m.in. King of the Hill, Siege and Assassin). Do gry dołączony jest także edytor map.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności