Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Świątynia Pierwotnego Zła [PL] CD2.iso

sirmadman / Gry / Świątynia Pierwotnego Zła [PL] / Świątynia Pierwotnego Zła [PL] CD2.iso
Download: Świątynia Pierwotnego Zła [PL] CD2.iso

648,67 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”.

Greyhawk: The Temple of Elemental Evil to gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”. Akcja gry komputerowej rozgrywa się w tych samych warunkach i tym samym otoczeniu jak to miało miejsce w oryginalnym module, tj. w świecie Oerth, i rozpoczyna się w momencie, w którym drużyna bohaterów przybywa do wioski Hommlet. W zależności od tego czy nasza drużyna ma charter zły, dobry, neutralny, chaotyczny, itp. (dziewięć możliwości) zmienia się powód, dla którego przybywa akurat w to miejsce - może trafić do Hommlet bo jakiś potężny NPC zlecił jej wykonanie pewnej misji czy też przywiodła ją tu mapa znaleziona gdzieś w podziemiach. Dalej zaś czeka już walka z siłami zła, w tym i eksploracja ruin tytułowej świątyni.

Na samym początku przygody możemy stworzyć pięcioosobową drużynę, jednakże w czasie gry można przyłączyć kolejnych trzech NPC-tów. Przy czym gracz może bezpośrednio kontrolować tylko pięć bazowych postaci, a trzy pozostałe, pomimo tego, że stanową część drużyny i uzyskują doświadczenie, są niezależne. Maksymalnie nasza grupa śmiałków może się składać z ośmiu postaci. Gra komputerowa Greyhawk: The Temple of Elemental Evil, w odróżnieniu od papierowego protoplasty zaopatrzona została w zasady najnowszej edycji systemu D&D, tj. 3,5. Znaczy to że znajdziemy tu niemal wszystkie aktualne umiejętności, monstra, zaklęcia, przedmioty, itd.

Turowy system walki, ponad 200 czarów które można rzucić, ponad 50 specjalnych ciosów czy wyczynów związanych ze specjalnymi umiejętnościami klasy postaci i zdobytym doświadczeniem.
Około 20 zdolności, w tym: Appraise, Bluff, Concentration, Diplomacy, Disable Device, Escape Artist, Gather Information, Heal, Hide, Intimidate, Listen, Move Silently, Open Lock, Perform, Pick Pocket, Search, Sense Motive, Spellcraft, Spot, Wilderness Lore.
Nowoczesny engine graficzny, pre-renderowane tła, trójwymiarowe modele postaci, szereg nowoczesnych efektów graficznych, które mają uatrakcyjnić takie czynności jak np. rzucanie zaklęć.
Ponad sto różnych bestii, począwszy od goblinów, a skończywszy na potężnych gigantach i demonach.
Setki postaci pobocznych (NPC-tów), w tym szereg tych które mogą przyłączyć się do drużyny. Każda z własną historią, systemem wartości, itp.
Główny wątek fabularny obliczony na około 30-40 godzin rozrywki.
Ponad 50 questów nie powiązanych z główną fabułą gry.
Ponad 20 różnych zakończeń gry zależnych od decyzji i wyborów, których dokonał grający.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”. Greyhawk: The Temple of Elemental Evil to gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”. Akcja gry komputerowej rozgrywa się w tych samych warunkach i tym samym otoczeniu jak to miało miejsce w oryginalnym module, tj. w świecie Oerth, i rozpoczyna się w momencie, w którym drużyna bohaterów przybywa do wioski Hommlet. W zależności od tego czy nasza drużyna ma charter zły, dobry, neutralny, chaotyczny, itp. (dziewięć możliwości) zmienia się powód, dla którego przybywa akurat w to miejsce - może trafić do Hommlet bo jakiś potężny NPC zlecił jej wykonanie pewnej misji czy też przywiodła ją tu mapa znaleziona gdzieś w podziemiach. Dalej zaś czeka już walka z siłami zła, w tym i eksploracja ruin tytułowej świątyni. Na samym początku przygody możemy stworzyć pięcioosobową drużynę, jednakże w czasie gry można przyłączyć kolejnych trzech NPC-tów. Przy czym gracz może bezpośrednio kontrolować tylko pięć bazowych postaci, a trzy pozostałe, pomimo tego, że stanową część drużyny i uzyskują doświadczenie, są niezależne. Maksymalnie nasza grupa śmiałków może się składać z ośmiu postaci. Gra komputerowa Greyhawk: The Temple of Elemental Evil, w odróżnieniu od papierowego protoplasty zaopatrzona została w zasady najnowszej edycji systemu D&D, tj. 3,5. Znaczy to że znajdziemy tu niemal wszystkie aktualne umiejętności, monstra, zaklęcia, przedmioty, itd. Turowy system walki, ponad 200 czarów które można rzucić, ponad 50 specjalnych ciosów czy wyczynów związanych ze specjalnymi umiejętnościami klasy postaci i zdobytym doświadczeniem. Około 20 zdolności, w tym: Appraise, Bluff, Concentration, Diplomacy, Disable Device, Escape Artist, Gather Information, Heal, Hide, Intimidate, Listen, Move Silently, Open Lock, Perform, Pick Pocket, Search, Sense Motive, Spellcraft, Spot, Wilderness Lore. Nowoczesny engine graficzny, pre-renderowane tła, trójwymiarowe modele postaci, szereg nowoczesnych efektów graficznych, które mają uatrakcyjnić takie czynności jak np. rzucanie zaklęć. Ponad sto różnych bestii, począwszy od goblinów, a skończywszy na potężnych gigantach i demonach. Setki postaci pobocznych (NPC-tów), w tym szereg tych które mogą przyłączyć się do drużyny. Każda z własną historią, systemem wartości, itp. Główny wątek fabularny obliczony na około 30-40 godzin rozrywki. Ponad 50 questów nie powiązanych z główną fabułą gry. Ponad 20 różnych zakończeń gry zależnych od decyzji i wyborów, których dokonał grający.
obrazek Druga odsłona jednej z najciekawszych adaptacji planszowej gry Civilization. Odpowiedz na wezwanie – podbij świat i stwórz największe imperium w historii. Druga edycja strategii turowej, z konkurencyjnej dla Sid Meier’s Civilization serii, w której rozwijamy wybrana populację ludzką podejmując wszelkie decyzje dotyczące dziedzin wojskowości, ekonomii, nauki czy kultury. Naszym celem jest stworzenie największego imperium świata. Na jego realizację mamy... 6300 lat, od prehistorii aż po odległą przyszłość, znaną wyłącznie z fantastyki naukowej. Będziemy musieli zarządzać wzrostem miast, odkrywać nowe tereny oraz wydobywać złoża surowców potrzebnych do funkcjonowania państwa. Nowe sposoby zarządzania pozwalają na kontrolę sytuacji produkcji i ekonomii w każdym z miast z osobna, lub pozostawienie tych decyzji ministrom i doradcom, dzięki czemu można skoncentrować się na najpilniejszych sprawach dotyczących imperium. Nowy sposób prowadzenia rozmów dyplomatycznych pozwala na wysłanie propozycji oraz negocjowanie kontrpropozycji z innymi państwami, na które można reagować przyjacielsko lub wrogo. Dodano również kilka innych opcji wykorzystywanych w dyplomacji, chociażby takich jak Borders, pomagający w określeniu sytuacji geopolitycznej. Gotowe scenariusze pozwalają na rozegranie niektórych największych historycznych bitew, a dołączony edytor umożliwia stworzenie własnych.
obrazek Skolonizowanie obcej planety, pokonanie jej rdzennych mieszkańców i innych pretendentów do władzy to wyzwanie jakie stawia przed graczem Alpha Centauri, kolejna gra legendarnego Sida Meiera. Ten tytuł to niejaka kontynuacja legendarnej serii gier strategiczno-ekonomicznych Civilization. Przenosi nasze zmagania na planetę Alpha Centauri, przypominam, że akcja Sid Meier's Civilization II kończyła się właśnie na dotarciu naszej ekspedycji kosmicznej na planetę Alpha Centauri. Rozgrywka jest niemal identyczna z tą znaną z Civilization, tzn. ponownie musimy pokierować rozwojem naszej nacji, rozwijając technikę, ekonomię i handel, zapewnić jej dobrą i silną armię oraz podejmować przemyślane decyzje polityczne. Całość oczywiście umiejscowiona jest w nieprzyjaznym środowisku obcej planety, a wszystkie opcje, w tym postępu i techniki dostosowane są do futurystycznej tematyki gry. * Kolejne dzieło legendarnego twórcy Sida Meier'a. * Ponad 75 niezwykłych technologii. * Ponad 60 różnych budynków oraz liczne struktury epokowe. * Możliwość samodzielnego projektowania nowych typów jednostek, ponad 32 tyś możliwości konfiguracji poszczególnych części. * Gra wielokrotnie nagradzana tytułem „Game of the Year” oraz „Strategy Game of the Year”.
obrazek MechWarrior 4: Vengeance to wykonana z epickim rozmachem gra, w której gracz walczy o panowanie nad obcą planetą kierując niesamowicie opancerzonymi, olbrzymimi maszynami bojowymi, o wadze przekraczającej 100 ton. Stworzony przez twórców takich tytułów jak: Battle Tech Universe czy oryginalnego MechWarrior’a, MechWarrior 4: Vengeance, to wykonana z epickim rozmachem gra. Gracz walczy w niej o panowanie nad planetą, kierując potężnymi, silnie opancerzonymi maszynami bojowymi, o wadze wielu ton. Będąc ostatnim żyjącym potomkiem panującej niegdyś linii, grający musi pomścić śmierć swego ojca i zniszczyć tych, którzy odebrali mu władzę. W przeciwieństwie do poprzednich części, gdzie większość walk rozgrywała się na oddzielnych, niepowiązanych ze sobą mapach, akcja MW4: Vengeance toczy się w jednym, wielkim i dynamicznym świecie zamieszkanym, zarówno przez sprzymierzeńców, jak i przez klany neutralne oraz naszych śmiertelnych wrogów. Do dyspozycji gracza oddanych zostało ponad 30 unikalnych i urozmaiconych misji (np. atak na pałac, zniszczenie wrogiego desantu, pojedynek jeden na jednego, itd.) oraz 21 Mechów (sześć zupełnie nowych), które mogą być na wiele sposobów modyfikowane oraz rozbudowywane o dodatkową broń, tarcze, sensory itp. Każda z maszyn posiada wady i zalety, co zmusza gracza do dokonania określonego wyboru zależnego od misji i przyjętej taktyki. MW4: Vengeance udostępnia również nowe opcje dla rozgrywki wieloosobowej, umożliwiając grę sieciową w Battle Tech Universe oraz po raz pierwszy dając graczom możliwość stworzenia swoich własnych misji, postawienia własnych serwerów oraz gry w trybie kooperacyjnym.
obrazek Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy. Możemy kontrolować jedną z dwunastu najsilniejszych potęg militarnych istniejących w średniowiecznej europie. Gra łączy elementy militarne z handlem, dyplomacją oraz zarządzaniem surowcami. Przygotowano blisko sto różnych typów wojsk wyposażonych w autentyczną broń używaną w tamtych czasach (m.in. łuki, muszkiety, działa czy katapulty). Podobnie jak to miało miejsce w Shogun: Total War, tak i tu rozgrywka podzielona została na dwie części, tj. bitewną oraz tą, w której rządzimy całym swym królestwem. Bitwy rozgrywają w czasie rzeczywistym, w całkowicie trójwymiarowym otoczeniu (tereny pustynne, lasy, równiny, góry, itp.). Całość wykonana jest na ulepszonym engine z Shoguna, dzięki czemu mapy, na których toczą się starcia są nawet czterokrotnie większe niż to miało miejsce w Shogun: Total War, a na polu bitwy możemy zobaczyć nawet 10 tys. walczących jednostek. Część, w której rządzimy państwem rozgrywana jest w trybie turowym. Gracze mogą tu budować własne imperium, tworząc strategiczne alianse, ustalając trasy handlowe, odkrywając nowe wynalazki, budując zamki czy tworząc potęgę militarną zarówno lądową jak i morską. Kampanie wzorowane są na historycznych wydarzeniach, takich jak ówczesne krucjaty do Ziemi Świętej, wojna z Mongołami czy też Wojna Stuletnia. Podzielono je na trzy części, są to odpowiednio: zdarzenia dziejące się we wczesnym, środkowym i późnym średniowieczu. Podczas naszych zmagań i wojaży zetkniemy się ze słynnymi z historii postaciami, m.in. Joanna d’Arc, król Ryszard Lwie Serce, El Cid i William Wallace. Twórcy bardzo unowocześnili komputerowe A.I. – teraz za stan psychiczny (załamanie, heroizm, itp.) i możliwości bojowe oddziałów odpowiada trójstopniowy system symulujący zachowanie się formacji woskowych na poziomie całej armii, oddziału oraz indywidualnie każdej jednostki. Rzecz jasna dowodzenie komputerowych oponentów również jest lepsze, szybciej reagują na to, co się dzieje na polu walki i potrafią stosować bardzo wyrafinowane manewry taktyczne. Medieval: Total War pozwala na rozgrywkę jedno i wieloosobową. Do rozgrywki wieloosobowej przygotowano specjalne mapy, umożliwiające grę w wielu ciekawych trybach (m.in. King of the Hill, Siege and Assassin). Do gry dołączony jest także edytor map.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności