Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

neuromarketing_rmvb.part2.rar

rebelia2 / neuromarketing / neuromarketing 1 / neuromarketing_rmvb.part2.rar
Download: neuromarketing_rmvb.part2.rar

12,58 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Neuromarketing, czyli "Kup pan cegłę" -Neuromarketing, czyli jak skłonić mózg do zakupów


Neuromarketing daje nam odpowiedź na to, w jaki sposób postrzegamy przekaz reklamowy, czy i w jakim stopniu dana reklama/marka rzeczywiście wpływa na widza, jakie wywołuje w nim emocje i jak stymuluje pracę poszczególnych części mózgu. Badając reakcje mózgu na reklamę, jesteśmy w stanie określić w jaki sposób jest ona odbierana. Według uczonych, jedna z trzech części naszego mózgu, która zarazem jest najstarsza, odpowiedzialna jest za nasze decyzje. Niektórzy wyznawcy neuromarketingu nazywają to miejsce „buy button”, ponieważ tam właśnie zachodzą procesy, które wpływają na naszą podświadomą decyzję o zakupie.

Jeśli istniałaby możliwość bezpośredniego oddziaływania na tę część mózgu, moglibyśmy wpływać na decyzje zakupowe konsumenta, manipulując jego pierwotnymi instynktami, przy okazji drastycznie zwiększając skuteczność reklamy. Nic dziwnego, że temat wzbudza tyle kontrowersji i korporacje inwestują miliony dolarów w badania nad neuromarketingiem.

Budzi to sprzeciw wielu organizacji humanitarnych, które uznają te praktyki za wysoce nieetyczne.

Musimy zdawać sobie sprawę z tego, że decyzje, które podejmujemy, w 95% podejmowane są podświadomie. Działamy pod wpływem emocji, potem dopiero szukamy usprawiedliwienia i racjonalizujemy nasze decyzje. Jeśli jednak przesłanki racjonalne nie są zupełnie sprzeczne (choć często bywa i tak!) z emocjonalnymi, podejmujemy decyzję o zakupie.

To jest wskazówka dla tych, którzy chcą wpłynąć na pozytywny odbiór reklamy/marki przez naszego potencjalnego klienta. Wielkim wyzwaniem jest stworzenie takiej reklamy, po obejrzeniu której zostanie już tylko jeden krok do zakupu.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności