neuromarketing_rmvb.part1.rar
-
1 angielski dla dzieci -
1 kamil -
Anatomia Sztuk Walki -
Andrzej Batko - Język persfazji w biznesie -
Andrzej Batko - Sztuka persfazji -
artykuły -
Asterix'y -
bajki z ramą -
Bieganie -
Bogaty Ojciec - Różnice -
clip art-angielskie -
Dlaczego Chemia Gospodarcza jest dobra -
Dział - telemarketing -
e-booki -
Filmy Szkoleniowe -
FM MOBILE vs play -
HAPPY ENGLISH -PICTURE DICTIONARY -
Jak Budować Listę -
JEZYK ANGIELSKI W SZKOLE I W DOMU(1) -
JĘZYK ANGIELSKI Z GROSZKIEM -
ken blanchard -
Komponenty Sukcesu 2 -
Kserówki -
Kurs języka angielskiego - audiobook -
lektury -
Lem stanisław -
Magic English -
mlm - FM -
MLM(8) -
MLM(9) -
muzyka -
Natalia Ryńska - MLM bez fikcji -
Online-MLM -
pan samochodzik -
Prezentacje MLM -
Publikacje MLM -
rozwoj poprzez MLM -
Skip Ross - Siła dnia dzisiejszego -
Sprzedaż -
Techniki manipulacji -
Trzeba myśleć jak biznesmen -
Trzech o MLM -
Uniwersytet Sukcesu - Lista -
video -
wideo -
wideo(1) -
wiesław wernic -
Yvonne Godfrey - Szukanie kandydatów -
zabawy dla dzieciaczków -
ZŁOTE MYŚLI
Neuromarketing daje nam odpowiedź na to, w jaki sposób postrzegamy przekaz reklamowy, czy i w jakim stopniu dana reklama/marka rzeczywiście wpływa na widza, jakie wywołuje w nim emocje i jak stymuluje pracę poszczególnych części mózgu. Badając reakcje mózgu na reklamę, jesteśmy w stanie określić w jaki sposób jest ona odbierana. Według uczonych, jedna z trzech części naszego mózgu, która zarazem jest najstarsza, odpowiedzialna jest za nasze decyzje. Niektórzy wyznawcy neuromarketingu nazywają to miejsce „buy button”, ponieważ tam właśnie zachodzą procesy, które wpływają na naszą podświadomą decyzję o zakupie.
Jeśli istniałaby możliwość bezpośredniego oddziaływania na tę część mózgu, moglibyśmy wpływać na decyzje zakupowe konsumenta, manipulując jego pierwotnymi instynktami, przy okazji drastycznie zwiększając skuteczność reklamy. Nic dziwnego, że temat wzbudza tyle kontrowersji i korporacje inwestują miliony dolarów w badania nad neuromarketingiem.
Budzi to sprzeciw wielu organizacji humanitarnych, które uznają te praktyki za wysoce nieetyczne.
Musimy zdawać sobie sprawę z tego, że decyzje, które podejmujemy, w 95% podejmowane są podświadomie. Działamy pod wpływem emocji, potem dopiero szukamy usprawiedliwienia i racjonalizujemy nasze decyzje. Jeśli jednak przesłanki racjonalne nie są zupełnie sprzeczne (choć często bywa i tak!) z emocjonalnymi, podejmujemy decyzję o zakupie.
To jest wskazówka dla tych, którzy chcą wpłynąć na pozytywny odbiór reklamy/marki przez naszego potencjalnego klienta. Wielkim wyzwaniem jest stworzenie takiej reklamy, po obejrzeniu której zostanie już tylko jeden krok do zakupu.