-
189 -
652 -
3276 -
121
10036 plików
2158,4 GB
Kolejna odsłona gry, w której użytkownik kieruje grupą osadników. Mieszkańcy muszą mieć coś do jedzenia, miejsce do spania, ponadto potrzebują nowych technologii i zabezpieczenia przed chorobami. Zadaniem gracza jest zadbanie o te wszystkie rzeczy i rozbudowywanie swojej wsi do ogromnych rozmiarów.
Zdobywanie drewna - jeśli kończy ci się już drewno na opał, możesz wysłać każdego swojego dorosłego osadnika by je zbierał. Znajduje się ono w lewym dolnym rogu wyspy. Chrust (lub sucha trawa) potrzebny jest tylko do rozpalenia, potem nie trzeba go już d okładać.
Zdobywanie jedzenia - jeśli kończy się jedzenie, możesz wysłać każdego dorosłego osadnika (w szczególności tych którzy mają umiejętności farmerskie) do jego zbierania. Można je zbierać zrywając kokosy z drzew, łowiąc ryby jak i uprawiając pole. Dzieci od czasu do czasu mogą też znaleźć grzyby.
By je rozwiązać potrzebujesz różnych technik użytych w należytej kolejności, wykwalifikowanych osadników i odrobiny szczęścia, poniżej wyjaśnię jak rozwiązać każde z poszczególnych zadań :
Zadanie 1 - Rozpalenie ogniska. Najpierw wyślij osadnika do zebrania drewna (lewy dolny róg mapy), gdy je dostarczy, wyślij kolejnego po chrust (lewy górny róg mapy). Gdy oba "składniki" znajdą się już w miejscu przeznaczonym do rozpalenia ognia, upuść na nim jakiegoś osadnika, który po krótkiej chwili rozpali ogień. Jednakże co jakiś czas musisz dokładać drewna do ognia by ognisko nie wygasło.
Zadanie 2 - Budowanie tamy na rzecze. Potrzebujesz drugiego stopnia techniki budowlanej. Gdy będziesz go miał wyślij w to miejsce budowniczego który bez najmniejszych problemów powinien rozpocząć budowę tamy.
Zadanie 3 - Budowa stracha na wróble do ochrony pola przed ptactwem. Musisz wysłać Master Farmera do miejsca gdzie jest sporo pokręconych korzeni (niedaleko domku gdzie odbywają się doświadczenia). Będziesz musiał zrobić to 2 razy i powstanie strach na wróble. Jeśli go nie skonstruujesz ptaki zjedzą wszystkie twoje plony. Zanim przystąpisz do tego zadania musisz mieć pole!
Zadanie 4 - Konstrukcja specjalnych narzędzi do cięcia (które pozwolą ci później na przecięcie krzaków zagradzających drogę do wielkiego gongu). Po tym jak zdobędziesz drugi poziom Exploration Tech wyślij Master Scientist w miejsce gdzie jest sporo kamieni (nieopodal pokręconych korzeni). Powinien tam coś znaleźć, powtórz to 2 razy i powstaną narzędzia.
Zadanie 5 - Znajdź 6 tajemniczych roślin na wyspie upuszczając przy nich osadnika i czekając aż się im dokładnie przyjrzy. Zaczynamy w lewym górnym rogu od dziwnie wyglądającej rośliny na lewo od chrustu (Lub suchej trawy jak kto woli) Potem zgodnie z ruchem wskazówek zegara - niebieski kwiat pomiędzy krzakami a kamieniami, dalej lawendowy kwiatek zaraz obok cmentarza, czarne kwiatki koło wodospadu, potem duży dziwny kwiat w pobliżu tamy i zakończymy na pomarańczowym dużym kwiecie na południu osady.
Zadanie 6 - Musisz stworzyć Eldera - osadnika który będzie Masterem w trzech różnych dziedzinach. Gdy będziesz już miał Eldera, tajemniczy totem pojawi się w centrum wioski. Oczywiście nie na marne, ale o tym później...
Zadanie 7 - Pozbyć się dziwnego osadu z morza która przeszkadza w połowie ryb. Po tym jak zdobędziesz Farming Tech poziom 3, weź paru Master Farmerów i wrzuć ich do oczka wodnego nieopodal wodospadu. Powinni wyłowić rybę która odżywia się ów osadem i zanieść ją do oceanu, będziesz musiał zrobić to kilka razy gdyż jedna ryba nie zje całego tego syfu. Po kilku rybach przeniesionych ocean znów powinien być czysty i wrócą do niego ryby.
Zadanie 8 - Usunięcie pędów zakrywających napis na skale we wschodniej części wyspy. Po tym jak zdobędziesz Culture Tech poziom 3 i rozwiążesz 4 zadanie wyślij osadnika w to miejsce. On powinien rozpocząć wycinanie krzaków i w krótkim czasie zadanie zostanie wykonane.
Zadanie 9 - Sporządź wywar dla osadników. Exploration tech poziom 2 wymagany! Użyjemy do tego znajomości na temat kwiatków zdobytą w zadaniu 5.
Jak sporządzić wywar.
1 - Upuść osadnika w pobliżu ognia, powinien położyć na nim naczynie
2 - Upuść ponownie, powinien wziąć naczynie i napełnić je wodą w oczku wodnym.
3 - Gdy będzie już woda, upuść osadnika przy wybranym przez ciebie kwiecie, on powinien go zerwać i zanieść do naczynia. By były gotowe potrzebne są 3 składniki, od ciebie zależy jakie rośliny połączyć i w jakich proporcjach, każda receptura daje inne efekty.
4 - Gdy składniki będą gotowe upuść koło ognia osadnika, by rozpoczął gotowanie.
5 - Po paru chwilach, żarło będzie gotowe i każdy z mieszkańców będzie mógł się nim posilić.
Zadanie 10 - Odkrycie antycznej podłogi zasypanej piaskiem nieopodal tamy. Po tym jak zdobędziesz 3 poziom zarówno Engineering Tech jak i Exploration Tech upuść w tamtym miejscu osadnika który rozpocznie usuwanie piasku.
Zadanie 11 - Budowa szpitala. Gdy będziesz miał Engineering Tech i Medicine Tech na poziomie 3 fundamenty pod budowę szpitala pojawią się same - upuść tam budowniczego by rozpoczął wznoszenie konstrukcji.
Zadanie 12 - Zbuduj przebieralnie. Po zdobyciu Culture Tech - poziom 2, fundamenty pojawią się same. Gdy ją wybudujesz twoi osadnicy będą mogli zmieniać ciuchy, niestety kosztuje to sporo Tech punktów.
Zadanie od 13 do 16 - to cztery części gongu które musisz złożyć w całość by ukończyć grę.
Zadanie 13 - Zabierz 3 Master Budowniczych do skrzyni znajdującej się na plaży (musisz mieć Engineering Tech poziom 3). We trojkę spokojnie dadzą sobie rade i odnajdą pierwszą część gongu.
Zadanie 14 - Usunięcie krzaków w pobliżu gongu, twoi osadnicy z pomocą narzędzi do cięcia i Exploration Tech poziom 2 usuną je bez problemu, pod nimi odnajdując drugą część gongu.
Zadanie 15 - Tworząc super miksturę pomożemy twojemu osadnikowi zanurkować bardzo głęboko w oczku wodnym, na którego dnie spoczywa trzecia cześć gongu. Potrzebować będziemy kwiatków - czarnego obok wodospadu i dwóch wielkich pomarańczowych. Receptura ta znajduje się na skale (oczyszczonej z krzaków w zadaniu numer 8). Gdy nasz osadnik spożyje tą miksturę bez problemu będzie mógł zanurkować bardzo głęboko wstrzymując na długo powietrze. Odnajdzie wtedy kolejną część gongu.
Zadanie 16 - Jeśli masz ukończone zadania 6 oraz 10, weź totem i upuść go na antycznej podłodze którą odkryłeś z piasku. Gdy to zrobisz pojawi się czwarta część gongu. Gdy będziesz już miał 4 części gongu i wykonane wszystkie inne zadania, będziesz mógł w niego uderzyć (raz na 24 godziny) i zobaczyć jak wpływa on na twoich osadników...
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
30,17 MB