BrokenSwordAniołŚmierci.mdf.001
-
>>> Wszystko <<< -
■■■ FILMY - GANGSTERSKI ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ -
◄OKŁADKI GIER► -
●-Program do Łamania HASEŁ -
●-Programy Antywirusowe -
●-YouTube Robot 2.0.2007.829 + Crack -
Allegro -
AVATARY -
Back Track 4 -
Back Track 3 -
BackTrack5 KDE Revolution 32bit -
BackTrack5 Revolution 64bit -
CB-Radio od A do Z -
E-biznes -
Filmy -
Filmy i Gry -
FILMY I GRY 2012 -
GG -
Gry -
Hack Video Inne -
HTML - Multimedialny Kurs PL -
Informatyka -
Jak złamać sieć WIFI pod Windowsem XP -
Języki obce -
KULTURYSTYKA ═══════════════ -
Kurs pozycjonowania stron WWW PL -
Kurs tworzenia stron WWW w Photoshopie PL -
Kursy Internetowe -
Minecraft -
Modyfikacje -
Mój upload -
Muzyka -
Nawet nie wiem co to jest -
Network Wifi Hack Tutorials 3 CD -
Podstawy tworzenia i publikacji stron www PL -
Pozycjonowanie stron WWW PL - różności -
programy do tworzenia GIF -
Słowniki WPA -
Sony Vegas Pro 9 + Crack -
Strona WWW bez programowania PDF PL -
Szybkie czytanie i nauka -
Tapety na komputer -
Video wifi porady -
Wersja 1.2.5 -
Wifi -
Wirusy, Hacking, itp -
XHTML i CSS - Multimedialny Kurs PL -
Yin Yang -
Zachomikowane dużo rzeczy -
Zdjęcia, obrazki
Po raz pierwszy gra nie została stworzona bezpośrednio przez Revolution Software, tylko przez zewnętrzne studio Sumo Digital. Na szczęście Brytyjczycy z Revolution odpowiedzialni są za scenariusz, do którego pisania zasiadła praktycznie ta sama ekipa, która robiła to 10 lat wcześniej przy okazji pierwszej gry z serii. Nad całością czuwa zaś ojciec Broken Sworda - Charles Cecil. Nowy developer nie zdecydował się wprowadzić żadnych drastycznych zmian – wręcz przeciwnie. O ile w trzeciej części, najwygodniej sterowało się padem lub klawiaturą, to w czwartej odsłonie gracz ma wybór między sterowaniem klawiaturą, a tradycyjnym, dobrze znanym z przygodówek sterowaniem za pomocą myszy (point & click). Po raz kolejny głos Georgowi Stobbartowi podłożył Rolf Saxon, a za muzykę odpowiada Ben McCullough, twórca ścieżki dźwiękowej w trzeciej części. Za generowanie trójwymiarowej grafiki odpowiada autorski silnik Sumo, natomiast szkieletem gry jest engine użyty w Broken Sword: The Sleeping Dragon.