Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

MMM38.rar

Download: MMM38.rar

6,87 MB

5.0 / 5 (1 głos)
Wersja ENG modułu. Wymaga archiwum BSA - MMM38BSA

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Różnorodność z MMM jest niemal nieograniczona. Każde stworzenie i NPC, oryginalne i nowe, jest generowane losowo, w ramach zdefiniowanych list. Losowość ta dotyczy statystyk (np. siły, zwinności, zdrowia, kondycji, many, siły woli i inteligencji), odpowiednio dla klas postaci. Podobnie jest z poziomami agresji, a nawet stylami walki. Nie ma już klonów, nie ma dwóch takich samych stworzeń ani NPC. MMM sprawia, że każda spotykana żywa istota jest inna, każde dwa stworzenia, nawet jeśli tej samej rasy, są unikalne.

Ponadto dostosowanie statystyk przebiega na dwóch poziomach: zdrowie, mana, siła, kondycja i pewność siebie określa ta sama wartość, która stanowi o wielkości stworzenia, tak iż przykładowo te mniejsze na ogół są słabsze, a tym samym mniej skore do śmiałych działań. Poziom niżej są atrybuty takie jak zwinność, szybkość i agresja, które zależą od głównych statystyk. Ważny jest tutaj atrybut szybkości: zobaczysz stada saren biegnących z różną prędkością albo hordy goblinów nacierających i walczących z różną szybkością. Zmieniony rozmiar, statystyki i agresja, a także płochliwość i sposób zachowania, wspólnie razem sprawiają, że stworzenia są bardziej żywe.

Kod decydujący o tym, czy stworzenie ucieknie z pola walki, czy nie, odnosi się nie tylko do walk z udziałem gracza, ale wszystkich. Zobaczysz wilka próbującego atakować bandytę, a potem może on uciec. Albo goblinów próbujących powalić trolla, a następnie biorących nogi za pas, gdy spostrzegą, że to dla nich za wysokie progi. Niewiele jest modów w tak dużym stopniu urealniających zachowanie każdego rodzaju stworzeń i postaci, nie tylko poprzez określenie, czy mają uciekać, czy nie. MMM dodatkowo dba, aby to zachowanie było zgodne z klasą stworzenia, np. dremory ani bossowie nigdy nie będą uciekać.

MMM jako pierwszy mod wprowadził związek poziomów pewności siebie i agresji stworzeń w relacje między frakcjami. Zazwyczaj ustawienie relacji między frakcjami skutkuje statycznym sposobem zachowań, np. jeśli dane stworzenie ma duży negatywny stosunek do innej frakcji, to zawsze atakowało jej członków. W MMM stworzenia są rozmieszczane w świecie gry zależnie od ich poziomu agresji oraz śmiałości, co w połączeniu ze stopniami relacji między frakcjami daje dużą różnorodność zachowań. Przykładowo duży kocur nie zawsze jest aż tak głodny, aby szukać jedzenia i gonić ofiary. Jeden ogr przebywający w pobliżu wilka, z którego frakcją ma negatywne relacje, może całkowicie nie zwracać na niego uwagi, ale inny ruszy natychmiast do walki. Zmiany są odpowiednio dostosowane do rozmiarów i statystyk stworzeń, tak iż te większe, bardziej śmiałe mogą nawet zaatakować osobniki z frakcji, z którą ogólnie mają dobre stosunki. Ponadto te najbardziej dzikie, takie jak wilki, trolle lub minotaury, mogą walczyć również z przedstawicielami swojej frakcji. Szansa na to nie jest duża, a zależy od danego osobnika, jego agresji oraz rodzaju frakcji. Jeśli dany wilk jest bardzo agresywny, to będzie się to objawiać również w stosunku do innych wilków.

I na koniec tego krótkiego opisu najważniejsza zmiana, jaka została wprowadzona do systemu frakcji: gracz nie jest już pępkiem świata. Nie będzie już sytuacji, że trzy różne stworzenia atakują tylko ciebie i w ogóle nie zwracają na siebie uwagi. Teraz walka będzie się toczyć między różnymi frakcjami, a ty, jako gracz, co najwyżej możesz się w nią wmieszać jako dodatkowy element.
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Archiwum BSA wymagane do wersji PL.
UWAGA!! przed instalacją zapoznać się z plikiem "Mart's MM INSTRUKCJA.html". Spolszczenie do wersji 3.7. Wymaga archiwum BSA - MMM373BSA.
Archiwum BSA do wersji ENG. Archiwum może nie działać poprawnie ze spolszczeniem!!
Spolszczenie nieoficjalnego patch dla dodatku Shivering Isles.
Spolszczenie nieoficjalnego patcha do wydanych DLC.
Nieoficjalny patch dla dodatku Shivering Isles.
Nieoficjalny patch do wydanych DLC
Nieoficjalny patch, poprawiający masę błędów (ok. 1200). Wymaga gry w wersji 1.2.0416.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności