-
50542 -
1455 -
10423 -
2296
68463 plików
2725,23 GB
![Foldery Foldery](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
![Ostatnio pobierane pliki Ostatnio pobierane pliki](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
wielkość całości: 122 MB
czas trwania: 1h 51m 28s
bit rate: 160kbps
zawartość uploadu: mp3
wersja językowa: PL
czyta: Marcin Styczeń
OPIS:
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu Porażki marek przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys?!" - mówią zazwyczaj. Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to marka znana, to można się spodziewać, że trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposób odpowiedzialny. Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy koncernu przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by tą drogą dotarła ona do klientów. Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.
- sortuj według:
-
0 -
1 -
0 -
0
1 plików
22 KB
![Chomikowe rozmowy Chomikowe rozmowy](http://x4.static-chomikuj.pl/res/a2dccdc43c.png)
![Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (26) Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (26)](http://x4.static-chomikuj.pl/res/cba406437d.png)