DRIV3R__RIP_.part2.rar
-
Artur i Minimki 3 Dwa Światy Dub PL -
Battlefield Bad Company 2 Vietnam -
Call of Juarez The Cartel PL -
cd1 -
cd2 -
cd3 -
Code of Honor 3 PL -
Colin McRae DIRT 1 PL -
crack -
Crazy Machines 1 2 3 4 -
Cross 2011 PL -
Do oglądania i słuchania -
Emergency 2012 -
Emergency I PL -
Emergency III PL -
Emergency IV PL -
Fallout IV New Vegas -
FIFA 2012 PL + crack -
Football Manager 2006 -
Football Manager 2007 PL -
Football Manager 2008 PL -
Football Manager 2009 PL -
Football Manager 2010 PL -
Football Manager 2011 PL -
Football Manager 2012 PL -
Ford Racing 3 -
Gothic I PL -
Gothic II PL -
Gry -
GTA 4 PL -
HACKER -
Hard Truck 1 -
Hard Truck 2 PL -
Hard Truck 3 -
Hard Truck Acros America -
Homo Erectus PL -
Ksiądz - Priest (2011) LEKTOR PL -
Ms-Dos -
NOD 32. 4,2,42,3 (32bit) + klucz do 2012 PL -
Norton Internet Security 2012 PL (Crack) -
Organizer 2005 -
Pies Huckleberry -
Piła 6 PL -
Pomocne i przydatne -
Portal -
Programy -
Programy Portable -
Smerfy - The Smurfs (2011) PL DUBBING -
Trojan Remover + klucz -
Tunnel Rats Steam
DRIV3R jest kolejną odsłoną popularnej serii trójwymiarowych gier akcji, zapoczątkowanej w 1999 roku na konsoli Sony PlayStation. Ponownie kierujemy poczynaniami bezkompromisowego policjanta nazwiskiem Tanner, który przenika do struktur przestępczych celem zniszczenia ich od środka.
W odróżnieniu od cyklu Grand Theft Auto zabawa polega tu głównie na poruszaniu się rozmaitymi pojazdami mechanicznymi, a przemieszczenie się piechotą zostało zredukowane do niezbędnego minimum (25% ogólnego czasu). Autorzy szczególnie upodobali sobie widowiskowe pościgi, czerpiąc inspirację m.in. ze słynnego filmu sensacyjnego pt. Ronin (pamiętne kreacje Jeana Reno i Roberta De Niro) w reżyserii Johna Frankenheimera. Nie zapomniano również o realistycznie funkcjonującym modelu fizycznym, zaawansowanym systemie sterowania wirtualnymi kamerami i precyzyjnie wykonanej oprawie audio-wizualnej.
Warstwa fabularna składa się z trzydziestu etapów, stanowiących odrębne misje do wykonania - rozwiązywanie problemów odbywa się wielotorowo. Developerzy zaimplementowali trzy miasta (Miami, Nicea i Stambuł), charakteryzujące się dość dobrym stopniem odwzorowania w stosunku do rzeczywistości i łączną powierzchnią około stu mil kwadratowych. Ponadto wprowadzono blisko dwieście mil dróg i trzydzieści tysięcy odmiennych typów budynków. Całość uzupełnia bogaty park maszyn (samochody osobowe, ciężarówki i motocykle) oraz pokaźny arsenał broni.