-
980 -
1176 -
4276 -
1226
10002 plików
859,55 GB
Football Manager 2008 to czwarta odsłona serii piłkarskich managerów, tworzonych przez zespół Sports Interactive na zlecenie koncernu Sega. Tak, jak z każdym nowym sezonem, tak i tym razem grupka kilkunastu programistów wspieranych przez blisko pięćdziesięciu researcherów wprowadziła do swego produktu szereg usprawnień, będących odpowiedzią na najczęstsze sugestie fanów serii.
Tytuł pozwala nam wcielić się w rolę zarządcy jednego z ponad 5000 zespołów z 50 krajów naszego globu. Rzecz jasna, każda z drużyn doczekała się zaktualizowanego składu, obejmującego sezon 2007/2008. Dla zbliżenia projektu do realizmu w opisywanej edycji Football Managera nie zabrakło też kilku zaawansowanych nowinek. Najważniejsze z nich to opcje czekające na nas w dniu pojedynku z inną drużyną (tzw. match day). Przed rozegraniem spotkania możemy podziwiać przedmeczowe zapowiedzi, rozmawiać z zawodnikami swojego zespołu i przydzielać im boiskowe instrukcje. Po upływie pierwszej połowy oraz po zakończeniu piłkarskiej batalii dane jest nam ponownie wejść do szatni i powiedzieć swoim graczom, jakie mamy uwagi odnośnie ich działań. Jeśli chodzi o opcje taktyczne, należy odnotować, że wreszcie otrzymaliśmy dostęp do zmian w ustawieniach zespołu bez konieczności pauzowania meczu. Modyfikacji dokonujemy w czasie rzeczywistym, a ich efekty obserwujemy na dwuwymiarowym podglądzie.
Poszerzeniu uległ również wachlarz możliwości w kwestii prowadzenia wybranej przez nas reprezentacji. Pozwolono nam m.in. na korzystanie z pomocy skautów, samodzielne wybieranie kapitana, sprawdzanie, kto opuścił skład i dokładne przyglądanie się nastrojom naszych podopiecznych. W tej edycji FM-a morale klubowe zostało uniezależnione od reprezentacyjnego, toteż na grę piłkarzy w narodowej kadrze nie mają wpływu wydarzenia związane z miejscem, gdzie pracują na co dzień.
Sports Interactive zadbało także o to, abyśmy uzyskali większy dostęp do statystyk na temat finansów swej drużyny oraz dowiedzieli się, jakie oczekiwania mają w stosunku do nas kibice i zarząd klubu. Dla zwiększenia więzi z fanami tudzież podreperowania stanu własnej kasy możemy nawet organizować specjalne imprezy integracyjne (dni otwarte), gdzie sympatycy naszego teamu spotykają się z ulubionymi gwiazdami i otrzymują od nich autografy.
Ulepszeń doczekał się też sam silnik meczowy, opracowany w kooperacji z Rayem Houghtonem, byłym reprezentantem Irlandii. Za niuans w oprawie wizualnej należy uznać również fakt, że młodzi piłkarze generowani przez grę doczekali się wreszcie trójwymiarowych wizerunków, a my możemy obserwować zmiany w wyglądzie ich twarzy wraz z postępującym wiekiem zawodników. Z innych ciekawostek warto wymienić wiadomość, że przed rozpoczęciem sezonu dane jest nam zdefiniować rozmiary boiska, na jakim będziemy toczyć walkę o trofea drużynowe i prestiżowe nagrody indywidualne. Tych w FM 2008 pojawiło się więcej niż kiedykolwiek. Prócz tego dokonano drobnych korekt w interfejsie produktu (np. poprawiono działanie notatnika i terminarza spotkań), przyspieszono czas ładowania danych oraz grę sieciową, jak też ulepszono system pomocy, mający wprowadzić w piłkarski świat niedoświadczonych trenerów.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB